Auteur Topic: Ik voel me nu....  (gelezen 2676006 keer)

Offline NextGP

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Ik voel me nu....
« Reactie #16840 Gepost op: 31-08-2014, 19:58:26 »
Je bent niet alleen Next, wij zijn er ook allemaal om tegenaan te kletsen :)
,

Ah, wat lief  :)
Ik zit ook al met m'n moeder te appen  ;D

Next, veel succes daar ::bravo::

Thanks!

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #16841 Gepost op: 31-08-2014, 20:15:38 »
moe en koud..

Ik ga me eens in een duster hullen ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #16842 Gepost op: 31-08-2014, 21:27:12 »
moe, maar wel heel tevreden, vandaag definitief overgehuist naar Utrecht. Maar van de andere kant is het toch best vreemd om nu alleen hier op m'n kamer te zitten, dus een beetje dubbel is het wel  :P

Ken dat gevoel nog wel. :) Het moment dat mijn ouders wegreden en ik daar aan de andere kant van het land achterbleef in een nog redelijk kille kamer, een groot 'Wat nu eigenlijk?'-gevoel achterlatend.

Maar je rolt er al snel in, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #16843 Gepost op: 1-09-2014, 20:40:48 »
ik ben echt kapot. Vandaag om 7:00 opgestaan en heel de dag bezig geweest met allemaal nieuwe indrukken en een hele boel informatie. Maar ze beginnen ook niet echt rustig hier of zo. Is ook allemaal niet zo duidelijk. Moeten deze week meteen wat dingen doen, maar wat we moeten doen staat echt op drie verschillende sites aangegeven of zo. Het zal allemaal wel duidelijker worden, maar nu vind ik het niet zo leuk. Net 20 minuten gezocht naar een tekst die ik voor morgen moet lezen  ::)

O ja, en ik had slecht geslapen dus dat is stom  ;D Maar het was wel een gezellige dag  :)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #16844 Gepost op: 1-09-2014, 20:43:17 »
Oja zo begon t ook 2x bij mij :P

Maar op een gegeven moment leer je de weg in de uni en de bieb en waar alles is wel kennen hoor ;)
You'll never walk alone

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #16845 Gepost op: 1-09-2014, 21:06:48 »
Wel goed om te horen dat het bij andere ook zo was  :) Hopelijk slaap ik vannacht wel goed, dan kan ik morgen wakkerder informatie opnemen  :P

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #16846 Gepost op: 1-09-2014, 22:17:03 »
Opgelucht,mijn taart om morgen uit te delen tijdens het herenuurtje op vrijwilligerswerk is klaar. :)

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #16847 Gepost op: 2-09-2014, 22:04:19 »
weer uitgeput, maar wel op een positievere manier dan gisteren. Vandaag was ook wel weer vermoeiend, maar iets minder gestresst en kreeg veel minder informatie op me af en zo. Vanochtend had ik even een inzinker, wilde echt heel graag naar huis en niks doen en slapen en zo, maar gelukkig ging dat weg toen ik medestudenten zag en merkte dat ik niet de enige was die de eerste dag best wel intensief vond.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #16848 Gepost op: 3-09-2014, 00:31:50 »
weer uitgeput, maar wel op een positievere manier dan gisteren. Vandaag was ook wel weer vermoeiend, maar iets minder gestresst en kreeg veel minder informatie op me af en zo. Vanochtend had ik even een inzinker, wilde echt heel graag naar huis en niks doen en slapen en zo, maar gelukkig ging dat weg toen ik medestudenten zag en merkte dat ik niet de enige was die de eerste dag best wel intensief vond.

Mooi dat t wegging  ::ok::

Mijn broertje belde vandaag ook mams op dat t even allemaal te nieuw en heftig was  :P
You'll never walk alone

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16849 Gepost op: 3-09-2014, 07:04:14 »
Nog niet wakker...vannacht werd er rond enen een oplegger van een vrachtwagen bij ons voor de deur geparkeerd. Dat ging gepaard met heel veel herrie. ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #16850 Gepost op: 3-09-2014, 17:44:16 »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #16851 Gepost op: 3-09-2014, 19:55:53 »
Vrij dood, maar op een goeie verzadigde manier :). Nadeel  van mentor zijn, als eerste wakker worden en als laatste weer gaan slapen....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #16852 Gepost op: 3-09-2014, 19:58:30 »
Blij dat ik door ben bij survivor :D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #16853 Gepost op: 3-09-2014, 20:17:28 »
een tevreden mens. :)

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #16854 Gepost op: 3-09-2014, 20:58:44 »
een tevreden mens. :)

ik ook. Maar wel weer moe. Vandaag eerst echt dagje gehad, zonder intro dingen. Op tijd opgestaan om opdrachtje te maken, hoorcollege, en daarna anderhalf uur gedaan om documentjes te printen omdat de uni van de bieb vrij moeilijk te begrijpen was op het begin. Om überhaupt een printer te vinden heb je al bijna een plattegrond nodig  :P

Vanavond even lekker ontspannen niks doen  :)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #16855 Gepost op: 4-09-2014, 00:08:42 »
ik ook. Maar wel weer moe. Vandaag eerst echt dagje gehad, zonder intro dingen. Op tijd opgestaan om opdrachtje te maken, hoorcollege, en daarna anderhalf uur gedaan om documentjes te printen omdat de uni van de bieb vrij moeilijk te begrijpen was op het begin. Om überhaupt een printer te vinden heb je al bijna een plattegrond nodig  :P

Vanavond even lekker ontspannen niks doen  :)

Jaaa, printen met je ov chipkaart volgt geheel de utrechtse logica. Xd
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #16856 Gepost op: 4-09-2014, 12:29:14 »
Als in een boze droom. Zo zie je iemand 's middags nog en zo is ie er 's avonds niet meer. :\'( :\'(  :\'(
Ik kan het niet bevatten. Niet dat het mij persoolijk treft (geen familie/vriend, maar een kennis), maar ik ben er toch kapot van.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #16857 Gepost op: 4-09-2014, 12:43:08 »
 :o :(

::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #16858 Gepost op: 4-09-2014, 12:51:47 »
 ::hug:: ::hug::
You'll never walk alone

Offline Loezel

• Forumlid