... blij dat het plaatje voor de rest van 2015 eindelijk rond is. En dat ik er ook eindelijk vrijuit met iedereen over kan praten. Dat gaat dus hierover
Hoe zit dat nou met dat spannende van Daisy van vandaag?
Mijn werkgever had t verzoek gekregen van een grote klant, of ze per half april voor de rest van het jaar een ervaring reis Consultant konden inhuren voor bij hun in huis. Mijn werkgever vond iemand van ons kantoor op Schiphol, die toevallig ook vlakbij t betreffende bedrijf in de buurt woont, dus die zou op gesprek gaan. Maar donderdagochtend kwam uit, dat ze het liefst iemand full-time wilden (5 dagen) en de collega werkt 4 dagen. Dus was er een back up nodig ... moi. Of ik vrijdag ochtend even op gesprek wilde, een soort sollicitatie dus. Dat was best wel spannend.
Ook leuk, precies aan t begin vd het gesprek viel de stroom uit.
Was een goed en ook leerzaam gesprek.
Dus tot dinsdagochtend afgewacht wat t bedrijf zou besluiten, ze hebben uiteindelijk toch voor de ander gekozen, omdat ze veel dichterbij woont. Omdat zij 4 dagen werkt, en men haar eigenlijk niet kan missen, ga ik haar weer vervangen. En ze werkt nu voor het team waar ik ook al tijdelijk ondersteuning aan biedt (dat zou eigenlijk maar tot half april zijn, nu dus tot het einde van 2015), dus er veranderd voor mij voorlopig niks. Ik kan nog ff 2 dagen blijven treinen naar Schiphol, de NS is nog niet van me af.
Ik wist dit dus al sinds dinsdag, maar omdat een aantal zaken qua planning rondgemaakt moest worden, is t pas vandaag met met de andere collega's gecommuniceerd. En vandaar dat ik vond dat ik voor die tijd ook hier niks kon zeggen. Zij moesten t eerst weten, ik kan t dan niet zomaar op een internetforum neerzetten.
Dus het spannendste was vrijdag, en voor de rest valt t allemaal wel mee.