en
Ik heb morgen m'n theorie-examen en heb echt heel goed geleerd, weet bijna alles (behalve lengtes en breedtes van vrachtauto's etc. want 1. ik kan geen cijfertjes onthouden en 2. dat is niet relevant, ik rijd niet in die vrachtauto
). Maar al die oefenexamens van ANWB Trefzeker Theorie zitten vol met fouten, vragen die helemaal niet in het boek staan, super onduidelijk geformuleerde/ambigue vragen, soms zelfs zo dat het gewoon een strikvraag is. En daardoor blijf ik telkens zakken en dat is echt zó frustrerend. Ik moest minimaal 4 van de 5 examengarantie-examens halen om recht te hebben op een gratis herexamen, maar die heb ik dus allemaal niet gehaald omdat er telkens van dat soort vragen tussen zitten. En dat hele pakket was best wel duur, maar dat had ik dus net zo goed niet kunnen doen
Ik word er nou alleen maar heel erg onzeker van en raak al helemaal in paniek als ik aan m'n theorie morgen denk.
Nou ga ik er wel vanuit dat er geen fouten in het officiële examen zitten, maar ik ben bang dat er ook vragen in zitten die ik nooit heb hoeven leren en onduidelijk geformuleerde vragen. Als de vragen van de ANWB zelf al niet aansluiten op hun eigen lespakket, in hoeverre sluit het CBR-examen er dan wel bij aan? Ik ben echt zo bang dat dat examen gewoon exact hetzelfde liedje gaat zijn als al deze oefenexamens, en de kans is groot dat ik het dan niet ga halen, want ik had maar 3 van de 10 oefenexamens in 1x gehaald