Vandaag was dag van de leidster en vorig jaar kwam de ggd toen controleren. Dus had al zo'n voorgevoel en ja hoor: de ggd
En toen ging ze me allemaal vragen stellen, hopla faalangst.... ik wist niks meer
Ze zei wel tegen me: volgens mij is het niet nodig dat je faalangst hebt, dus dat zal een goed teken zijn. Maar begin nu allemaal te bedenken wat ik allemaal had moeten zeggen enzo. Manager zei wel dat ie ons dat niet ging aanrekenen en dat ie wist dat we het allemaal wel wisten enzo... Maar ja, ik baal er gewoon van dat ik dat dan niet weet op zo'n moment
Vanwege dag van de leidster hadden we wel van twee kinders een beker gekregen met een foto van de meiden die een kushandje naar ons werpen en dan: voor de allerliefste juf, met onze naam erbij.
Echt het liefste en leukste cadeautje van werk ooit. Plus er was een kaart waar een paar ouders een hoop lieve dingen hebben opgeschreven, dus dat maakt dan weer een hoop goed. Eigenlijk zou de mening van ouders belangrijker moeten zijn, dan de mening van de ggd. Hoewel ouders natuurlijk niet alles zien. Maar ja, mensen gaan zich gewoon anders gedragen als de GGD er is. Mensen die vet gemeen zijn tegen de kinderen gaan dat heus niet doen waar de ggd bij is. En ik klap dicht en weet niet meer hoe ik me moet gedragen.