Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
ik heb vorige week een wortelkanaalbehandeling gehad.. En nu zit er een ontsteking.. Auw
Clueless ... ...
Klinkt awesome Is de meest recente lead zangeres wat?
Ik voel me nu.. weereens oud. Krijg ineens een brief om m'n studieschuld af te gaan lossen
Blijkbaar is er een wachtperiode van 2 jaar tussen het afronden van je studie en het beginnen terug te betalen van de schuld. Dus daar zit jij toch nog niet aan?Ik hoopte eigenlijk dat ze het zouden vergeten als ik er niet over zou beginnen - maar ze hebben het bij DUO toch weer terug door. Typisch
Ik zat er na mijn bachelor wel aan op een gegeven moment, maar toen was ik net weer begonnen met opnieuw studeren. Alleen is het huidige studeren wat ik doe niet erkent door duo. Komt pas volgend jaar xd
Ik had wat uitloop bij mijn bachelor dus dat moest ik terug betalen. Maar als ik een master ga doen dan wordt het wel kwijtgescholden als het goed is .Nu ben ik officieel nog niet eens bezig met de premaster dus wordt ik niet gezien als officiele student
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
805 gasten en 4 vaste bezoekers