Mwa, nog steeds een beetje raar.. Moest gisteren na mijn laatste les alleen in het lokaal achterblijven van de docent, dus was doodzenuwachtig waarom nu eigenlijk... Wat blijkt Docenten denken dat ik gepest wordt.. Omdat ik vaak alleen zit enzo.
Heb t ontkent. Voelt niet als pesten. Heb wel gezegd dat ik de sfeer niet veilig vind. heb gezegd dat dat vooral vooral door groepsvorming komt en dat bepaalde mensen erg sfeer bepalend zijn.
Eind periode 1: Laatste les van een bepaald vak. paar mensen die een slecht cijfer hadden gehaald dachten dat ze met flink schelden een hoger cijfer konden halen, dus alle erge ziektes werden boven tafel gehaald, docent vraagt: Is iedereen het er mee eens? Zegt iemand keihard: Ja, behalve Peter natuurlijk, maar die durft zijn mond niet open te trekken.
Vorige week,hadden we een vak gehad waarbij we een opdracht kregen, krijgen we een opdracht die bijna hetzelfde is bij dat andere vak, weer wordt die docent zo ongeveer voor alles wat lelijk is uitgemaakt.. Ik ben weer stil, begint weer iemand: Peter ziet niks, die is het er natuurlijk weer niet mee eens, onze studiebol..
En andere lessen zitten ze ook de hele tijd te geinen,muziek te luisteren, series te kijken en praten ze gewoon door docenten heen.. Terwijl ik graag die lessen wil volgen...
Weet zeker dat ik niet de enige ben die zich eraan stoort, maar de rest durft zijn/haar mond niet open te trekken.. Ik doe het wel, en ja dan ben je uiteraard niet populair..