Geweldig
Sowieso behoren de afgelopen 8 of 9 maanden tot de beste van m'n leven
Motivatie een doorzettingsvermogen om dingen daadwerkelijk uit te voeren stuk omhoog geschoten.
Daardoor weer allemaal dingen opgepakt, zoals eerder Spaans (duo streak van 200 dagen gehaald, voor ik echt even een break nodig had), en User Experience en User Interaction cursussen weer vol goede moed mee verder gegaan.
Ennnn beetje inkomsten via Scribbr, waar ik sinds anderhalve maand freelance scripties nakijk op taal/structuur/logica.
Ohja, en also, het is ook wel leuk om een vriendin te hebben hoor
Heeft alleen wel tot doel gehad dat ik ineens eigenlijk de hele dag bezig ben. Wat aanzienlijk wennen was/is. En dan in de beperkte vrije tijd 's avonds is het weer widm of de mol kijken, of een serie, of wat anders, en voor je het weet is het weekend, en voor je het weet is het weekend voorbij. AHHHH.
Dus waar ik eerder overdag steeds lekker dingen zat uit te stellen en vrolijk op 't forum bouncete, kan het nu ineens gebeuren dat ik er het beste deel van een week niet ben. Omdat ineens de week om is
Die verfoeide tijddieven.
Ohja, maar vandaag een goed weekje op vakantie, dus eindelijk rust.
En vanwege dat alles voel ik me helemaal prima, en alsof eindelijk alles een beetje op rolletjes loopt, en ben ik.. gelukkig