...Nogal k*t: Ik had nogal veel last van jeuk in de benen, waardoor ik ging krabben en zo vrij snel de huid beschadigde. Hiervoor heb ik via de huisarts een afspraak gemaakt bij een dermatoloog. Deze afspraak was afgelopen dinsdag. Er werd besloten dat er onder andere bloedgeprikt moest worden, aldus geschiedde. Enkele uren later werd ik gebeld door een afgeschermd nummer, maar die weiger ik eigenlijk altijd, dus ook nu. Vijf minuten later ging de telefoon weer, maar ik was toen druk bezig. Weer vijf minuten later hetzelfde verhaal. Nu besloot ik deze toch maar te nemen, bleek het het ziekenhuis te zijn met het dringende verzoek om zo snel mogelijk terug te komen en me te melden bij de Spoed Eisende Hulp
Eenmaal daar aangekomen werd mij verteld dat mijn bloedsuiker extreem hoog was (mijn waarde was 25 waar een waarde tussen 4,5 en 8 normaal is). Na het uitvoeren van verschillende testen, werd besloten dat ik direct opgenomen moest worden. Uiteindelijk ben ik ruim twee dagen opgenomen geweest en ben ik nu dus diabeet
, maar is nog niet duidelijk om welk type het gaat.