Beterschap voor degene die positief zijn en hopelijk vallen de klachten mee
@Bodejos??? Dus met andere woorden ..... jij mag Corona wel verspreiden omdat je geboosterd enz bent???
Zowat iedereen die nu omvalt met klachten in mijn omgeving is dat namelijk en zijn ook flink ziek.
Al gaan inderdaad alle maatregelen er eind maart af las ik. En is dit niet het topic voor de discussie over Corona / testen.
OT.
Mijn astma is nog boos dus nog wat hoesten soms. En dacht al weer wat te kunnen, maar iets met jezelf overschatten
Dus braaf weer rust en liggen.
dat is niet wat ik zeg, Syllie.
Als ik corona heb, blijf ik thuis. Ik was ongeveer de eerste in mijn omgeving die anderen wees op de besmettelijkheid ervan, twee jaar geleden, en ik heb me altijd aan de maatregelen gehouden. Doe een mondkapje op wanneer dat nodig is, etc.
Zo heb ik voor mij en mij omgeving geprobeerd om corona buiten de deur te houden. Zowel thuis als op mijn werk.
Ik ben op zich ook niet bang om besmet te raken, ik vertrouw op de effectiviteit van de vaccinaties.
Waar ik op doelde, was de onbetrouwbaarheid van die sneltests, in mijn omgeving heb ik daar een paar voorbeelden van gezien. Ik zou ook veel liever naar de ggd zijn gegaan, en wilde best langer wachten op de uitslag. De paar keer dat ik dat na milde klachten heb gedaan, was de uitslag negatief.
Dát is mijn insteek. Ik zeg aan de andere kant dat ik het jammer zou vinden als ik niet naar de fandag zou kunnen, als de test een fóute uitslag zou geven.
Wanneer die uitslag positief aangeeft, en ik zou inderdaad wel corona hébben, of recentelijk hebben gehad, is níet gaan gewoon terecht.
Dat even ter verduidelijking. Ik verheug me gewoon op die fandag. Daarnaast is het zo, dat ik over 2 weken zónder sneltest had kunnen gaan, omdat die dan ook bóven 500 bezoekers niet meer nodig is.
En geloof het of niet, ook dán zou ik me laten testen. Maar niet via zo'n sneltest.
Update: Negatieve test is binnen, waar ik heel blij om ben. Niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de andere bezoekers. Ik weet het: een test zegt niet álles, maar geeft wel een gerust gevoel.
Er moet me over die testlocaties wel iets van het hart: hoe desolaat wil je het hebben? Ik testte in een maanden geleden uitgebrande bakkerij, die voor de gelegenheid zo amateuristisch en armoedig mogelijk was ingericht. De stank van de brand, toch al enige tijd geleden, was nog waarneembaar.