Ik heb een aantal van de oudere muziekfiguren die ik direct vond. Zo is er een dikke,zwarte man met een blauw kostuum op 18. Hij was,maar blijft, mijn favoriete music man.
Zijn naam heeft iets te maken met kleur,maar niet de zijne.
De 3 roze zangeressen op 14 zijn ook beroemd en horen bij een eveneens zwarte soullady.
16 is de beste voetballer aller tijden ( en dan heb ik niet over Marco Van Basten of Clarence Seedorf
)
30 ben ik en 29 isde man die het paradijs vindt bij het lichtje van zijn dashboard.
Verder hebben we nog 2 grote dames,waarvan er minstens 1 in een James Bondfilm heeft gespeeld op 58 en 93.
Op 41 de jongens met hun prachtig automobieltje, ik vind ze echt geweldig in die clip. 36 is een hele moeilijke voor jongeren, want deze standupcomedian is al een hele tijd dood, maar hij heeft zich onsterfelijk beroemd gemaakt met zijn extravagant hoofddeksel. De jongens op 85 hebben iets met konijnen, de familie op 54 heeft problemen,daar zitten heel wat onderdelen los.
De meisjes op 61 kijken vooral voetbal tegenwoordig en de schoolmeisjes op 70 blinken tegenwoordig vooral uit door afwezigheid. De man op 34 was een pak extravaganter dan de maffe bende van 54, mijnheer 45 is te makkelijk en die hebben jullie al en met de jongens van 81 zou ik niet in een vliegtuig willen zitten.
Nummers 4,5 en 94 waren heel populair in de punkperiode,net als 57. 43 is een geval apart met hun Boy.
Verder zitten er ook nog Eurosongwinnaars op 7 en 28.
Ook nog enkele recente zing-en danssterretjes uit de USA,Columbia,GB en Roemenië of Servië ( als ik mij niet vergis )
Dat zijn zowat degenen die ik verzameld heb,buiten enkele heel makkelijke.