Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik denk dat ze daar bedoelen: het van origine Belgische programma, maar de Deense uitvoering ervan, zoiets iig :-)
ik ga voor Tsjechie
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor Eendje, we hebben ze samen uitgezwaaid remember?
tuurlijk jongens, straks gaat er iemand vertellen dat hij zelf de mol is
Ik ben zelf de mol.
Wat een voorspellende gaven! (Wie wordt dan trouwens de winnaar en in welk land speelt de nieuwe serie zich af?)Gr. B.
It is in fact the Holland Mole, they were taping around where I live, St. Martins, New Brunswick at the Fundy Trail, a very popular national trail. They also shot in Saint John, New Brunswick. While in Saint John they had to go shopping at Super Value grocery store. They had to pick up staples. Staples being bread, butter, milk, all the essentiel needs. They also had to jump off the Reversing Falls train bridge, which is about 100-300 feet in the air. I believe they then went off to Quebec.
Ja! Zat van de week AutoWeek te lezen (effe reclame maken); een redacteur was in Amerika en moest zich legitimeren; paspoort vertrouwden ze niet (nooit van Nederland gehoord!) en rijbewijs al helemaal niet (een roze rijbewijs? kan niet echt zijn!). Maar gelukkig had-ie een Visa card bij zich. En toen was het okay!wacht maar tot ze ons nodig hebben in Irak
een amerikaan kent belgie te minste, nederland is een heel ander iets.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
778 gasten en 7 vaste bezoekers