Als je kijkt naar alle bespiegelingen van het forum en het nodige speurwerk dat is verricht, zou ik denken dat Wie is de Mol, in geen van de landen is opgenomen die zijn genoemd.
Zuid-Afrika is een geweldig mooi land, maar er is nog zoiets als veiligheid en die is helaas niet in alle delen van dat land te waarborgen. Ook andere landen op het Zuid-afrikaanse continent lijken niet echt in aanmerking te komen, vanwege de infrastructuur.
Ook Canada lijkt dus af te vallen omdat daar de Belgische serie is opgenomen. De Verenigde Staten lijken een redelijk alternatief en het is mogelijk om daar prettig onopvallend aan de slag te gaan. Zuid-Amerika lijkt me ook vanwege infrastructuur en de enorme afstanden een probleem.
Nieuw-Zeeland...dat zou kunnen, maar het is wel aan de andere kant van de wereld, dus niet prettig als je na twee dagen alweer naar huis mag.
Wat ik nog niet gehoord heb is Azie.
Ik denk namelijk dat er twee/drie landen zijn die een goede infrastructuur hebben, die voldoende cultuur met zich meedragen, die een afwisselend landschap bezitten, waar sportieve uitdagingen zijn te vinden en waar ook het weer aardig mee kan zitten.....
Turkije, Thailand en Vietnam.
Daarbij denk ik zelf dat Turkije een hele grote kans maakt....gewoon een gevoel dus!!