Poll

Wat is de leukste sims-forum activiteit?

Sims hot-date
5 (26.3%)
Dansen
2 (10.5%)
Op bezoek
4 (21.1%)
In bad
3 (15.8%)
Opruimen
0 (0%)
Zwemmen
2 (10.5%)
Eten
0 (0%)
Slapen
2 (10.5%)
0
1 (5.3%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Speel mee met Sims forummers  (gelezen 27497 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Speel mee met Sims forummers
« Gepost op: 8-11-2002, 23:31:21 »
Speel mee met Sims forummers. Bouw en zo mooi mogelijk huis in gedachten en geef elkaar opdrachten. Verder verzin maar iets...!

« Laatst bewerkt op: 15-12-2002, 19:28:08 door Compuart »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #1 Gepost op: 8-11-2002, 23:35:29 »
hehe, vinnet nog steeds een mooi plan  ;D 8) zullen wij dan maar beginnen met un idee voor 'ons' huis???  ;) :D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #2 Gepost op: 8-11-2002, 23:37:37 »
Ik begin in een klein vrolijk huisje. Geen zwembad...dat komt wel als ik veel spaargeld heb! Verder woon ik er met 4 kinderen en een hond
We hebben allemaal een eigen slaapkamer..behalve de hond dan. Ow ik speel ook piano in da huis

Ik ga graag bij zaar op bezoek

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #3 Gepost op: 8-11-2002, 23:40:57 »
hmm nog geen inspi voor 'n huis, veels te laat ook, ik moet opdr8 krijgen om te slapen *gaaaaaaaaap* fenn mag'k voor 1 n8je bij jou in 1 van je kamers? of op de bank, ook goed  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #4 Gepost op: 8-11-2002, 23:42:29 »
Ja zaar je mag blijven slapen! Wel in huiskamer...ruim je eerst ff de afwas op en laat je de hond uit. Ik ga in bad

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #5 Gepost op: 8-11-2002, 23:44:00 »
oke oke oke, ik doe alles wel weer, kan de gastvrouw lekker relaxen  :P val bijna om van de slaap maar ok, ik ga de hond uit laten en afwassen, dan ga ik echt slapen, mzzlsss :P

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6 Gepost op: 8-11-2002, 23:45:15 »
* jokivin strijkt neer op planeet sims, en zet daar een lievelijk klein stolp boerderijtje neer.
in de achter thuin staan 2 geiten heerlijk te grazen en het gras zalig ongelijk te maken ;)

ik woon daar met man en kind.

en ik schilder in mijn aangebouwde (op afbetaling van de bank)orangerie.

heb natuurlijk ook nog een hond.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7 Gepost op: 8-11-2002, 23:47:51 »
Ik heb een vraag aan joki:
mag ik bij jou in de boerderij komen werken als schoonmaakster. Ik moet bij verdienen voor mn kinderen en hond...leef nu van armoedige bijstand

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #8 Gepost op: 8-11-2002, 23:53:49 »
nou ja zeg, vind het wel erg brutaal.
ik bedoel ik heb zelf ook al een lening voor mijn orangerie.
hmm ik moet er nog eens over nadenken.

wel heb ik een vacature voor het uitlaten van mijn hond á €2,= per keer.
een ik zoek iemand die de geite keutels van mijn gezon af schept á €5,= per keer :D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #9 Gepost op: 9-11-2002, 01:40:17 »
mmmmmmm.....ikke kom naast joki wonen maar heb geen noordhollandse stolp boerderij hoor. mijn huis wordt een engelse cottage met rieten dak en wat vakwerk uiteraard een schilderstudio en een meditatieruimte erbij
verder een fitness ruimte mmm niet gek kan het betalen ben een beroemde schilderes tenslotte
maar ik kook zelf pffffffff de rest mogen anderen doen. mijn huis tuin en andere vermoeiende zaken.
Ik betaal goed hoor

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 9-11-2002, 11:17:56 »
geef mij dan maar een wit huisje (uitbreidingen komen later wel) met aparte kamers, elk groot genoeg om niet tegen elkaar te lopen. Binnenin staat een goede keuken, in de woonkamer een deftige sofa met radio en kleine tv, boekenrek, slaapkamer voor mijn man en ik ( 1 bed  ;D natuurlijk) en in de badkamer ga ik voor een relaxerend bad... ik ga aan de slag als actrice, valt wel mee

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #11 Gepost op: 9-11-2002, 11:35:58 »
Ok map ik wil wel bij jou in de tuin komen werken. Ik ben wel tuiinvrouw
Dan laat ik bij Kim maximaal 3x per dag de hond uit.
Deal?
 ;)
Zaar ga je mee eten?

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #12 Gepost op: 9-11-2002, 12:53:55 »
Lijkt me een goed plan ja, beetje late reactie maar goe! Ik zie dat er aardig wat mensen zich al hebben gevestigd in ons plaatsje, ik ben nog steeds aan het denken over een huis  :-/ Kom fenn, wij gaan eten  8)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #13 Gepost op: 9-11-2002, 13:16:24 »
euhmmz, huis bouwen he....

Heel gezellig huisje voor 2 personen , heel romantisch enzow, en er moet wel heel veel natuur bijzitten, beestjes enzow, aan de achterkant gewoon all1 maar natuur , maar aan de voorkant gewoon een heel gezellig centrum ofzow... naja, als we er maar met zijn 2-en kunnen wonen  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #14 Gepost op: 9-11-2002, 13:19:07 »
klinkt goed  ;D nu nog ff baantje, moeten t wel kunnen betalen natuurlijk he  :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #15 Gepost op: 9-11-2002, 13:21:19 »
Bassie en Adriaan von k altijd errug leuk, wel eng!  ::)
k weet nog dat ik jaren geleden aan mn moeder vroeg: zijn dat echte boeven? mn moeder zo: neeeehoor!  :) haha, was ik weer gerustgesteld... dat ik dat toen echt d8 :D k heb t zelfs vorig jaar nog wel eens gesien  ;D in de vak. toen ik nix te doen had, was wel grppg!  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2002, 13:22:21 »
Euhmmz ja, wat had je in gedachten ?? Ik ga maar een beetje journalistje spelen ofzow, weet ook nie

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #17 Gepost op: 9-11-2002, 13:47:16 »
*Pino vliegt boven het lieftallige simsdorpje en wil daar ook wel een nestje bouwen.*

Het wordt een ruim, licht huis. Ik ga er wonen met 3 vriendinnen, geen mannen, geen kinderen  :P. Wel 2 flinke honden, maar ik laat ze zelf uit.
Het huis hebben we gebouwd van een erfenisje, maar nu zoek ik een baan. Weet iemand iets?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2002, 13:57:29 »
Ik geloof dat ze in sesamstraat nog iemand zochten om een grote blauwe vogel te spelen  ;D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2002, 14:07:02 »
heej pino welkom in t sims dorp!!  :D Baantje, tsjah moeilijk, ben tot nu toe zelf ook nog huisvrouw  ;D