Poll

Wat is de leukste sims-forum activiteit?

Sims hot-date
5 (26.3%)
Dansen
2 (10.5%)
Op bezoek
4 (21.1%)
In bad
3 (15.8%)
Opruimen
0 (0%)
Zwemmen
2 (10.5%)
Eten
0 (0%)
Slapen
2 (10.5%)
0
1 (5.3%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Speel mee met Sims forummers  (gelezen 27495 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #100 Gepost op: 14-11-2002, 16:25:13 »
han, zullen we samen een sportschool openen? dan kan iedereen nl. lekker gaan sporten met z'n allen :) ik heb nog wel n pand leeg staan naast m'n supermarktje. pino, is t goed als ik vanaaf langs kom, dan kunnen we ff kijken wat we gaan maken.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #101 Gepost op: 14-11-2002, 17:42:16 »
Ik heb genoeg spaarcentjes en ik open een eigen praktijk. Lastige kinderen mogen bij mij komen dansen. Andere mensen die met een probleem zitten...die verleen ik ook wel hulp.
Ik werk meteen als vrijwilligger EHBO'ster (ook handig in sims stad als d'r wa gebeurd!)
Bij de brandweer wil ik ook graag komen werken, maar alleen in het weekend.
Met Kim moet ik nog steeds die cursus beginnen, kan soms even duren omdat...zoals jullie zien...ik het erg druk heb met al mijn bezigheden.
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #102 Gepost op: 14-11-2002, 18:41:30 »
pino, is t goed als ik vanaaf langs kom, dan kunnen we ff kijken wat we gaan maken.

Vanmorgen zag ik er nog zo uit:

En inmiddels is het zoiets geworden:

Ik denk dat ik er vanavond dus maar eens vroeg in kruip. Een ander keertje Doris?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #103 Gepost op: 15-11-2002, 18:37:57 »
We houden een buurtfeest! Iedereen mag komen en je bent wel verplicht om verkleed te gaan!
Die avond (volgende week ofzow..) kiezen we ook meteen een burgemeester! Volgens mij is de enige echte kandidaat nog steeds ovide.

schrijf je in  :D 8)!!!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #104 Gepost op: 15-11-2002, 18:42:20 »
*Zaartje verzekert de mede - simsbewoners van haar komst  :D
Hmmm zal eens kijken, heb zéér toevallig nog een kostuum hier liggen, en hoe vervelend dat er ook foto's komen van mij in da kostuum...  :-[
Maar 't wordt gezellig!!!

:-* :-* :-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 15-11-2002, 19:02:29 »
hahaaaaaaa, ik kom ook zeker en vast !! en een kostuum zeg je? hmm ik vind wel iets  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #106 Gepost op: 15-11-2002, 19:05:46 »

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #107 Gepost op: 15-11-2002, 19:26:01 »
Zoiets jah, alleen dan wat meer roze  ;) maar da zien jullie nog wel...  :-[

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #108 Gepost op: 15-11-2002, 19:32:02 »

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2002, 22:57:17 »
Ahhh how sweet  ;D haha da lijkt er op ja, maybe een btje een kruising tussen die 2... maar das moeilijk te vinden, daar moet je jammer genoeg toch een foto voor hebben  :-X

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #110 Gepost op: 20-11-2002, 16:34:58 »
na een vervelen griepje die ik natuurlijk bij mijn sims moeder heb uitgeziekt, ben ik weer terug in ons sims land.
zo wat zullen we eens gaan doen vandaag? ow ik kan vanavond helemaal niet want ik moet in de echte wereld op visite :D, oke wat doen we morgen?

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #111 Gepost op: 20-11-2002, 16:38:33 »
Nouw voor zaterdag heb k al wel iets gepland. Beetje sims wereld en echte door elkaar  :D
Verders moet ik ook nog wat uitzieken dus houd je plannen rustig, anders kan ik nie meedoen  :P

Offline Dwaastoo

• Forumlid
Re: Speel mee met Sims forummers
« Reactie #112 Gepost op: 3-10-2011, 22:21:23 »
Ja deze mogen jullie weer weg laten zakken, maar ik wil wel weer eens een ander topic als ik één keer teveel op "vorige" heb geklikt ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Speel mee met Sims forummers
« Reactie #113 Gepost op: 4-10-2011, 00:01:21 »
Ja deze mogen jullie weer weg laten zakken, maar ik wil wel weer eens een ander topic als ik één keer teveel op "vorige" heb geklikt ;D

Haha, komt me bekend voor.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)