Beste Piet....
ik kreeg een chocoladeletter in mijn schoen..een melkletter...
Nu lust ik geen melk ...alleen pure chocolade.Mag ik dan de letter ruilen en bij wie moet ik dan wezen??
Lola, je zegt dat je geen melk lust. En dat weten we wel. Maar we wisten niet dat je ook geen melkchocola lustte. Helaas nemen we geen kado's terug, alleen kinderen. Maar ik zal kijken of ik nog een pure letter heb liggen met
jouw naam er op de eerste letter van jouw naam.
Ha die Piet.
Ik wil graag een handtekening van Sinterklaas. Kan jij een meet and greet regelen want ik weet zeker dat er ook andere fans zijn die dat ook willen.
Een handtekening van Sinterklaas is helaas onmogelijk. Sinterklaas heeft namelijk al jaren last van RSI en de enige plaats waar hij nog zijn handtekening voor wil zetten is op officiële documenten. Maar troost je, ik heb ook geen handtekening van Sinterklaas.
Ja ik ook!!
Ik wil ook wel eens een rechtstreekse confrontatie zien tussen de Sint en de Kerstman!!
Dat hebben we één keer geprobeerd op een middelbare school. Maar dat resulteerde helaas in een bokswedstrijd. Die twee proberen elkaar constant af te troeven. We proberen de kerstman nu te vermijden omdat het de kinderen bang maakt als ze weer gaan vechten. Daarom heeft Sinterklaas nu het alleenrecht hier in Nederland en de Kerstman in de rest van de wereld. Dat hebben we slim aangepakt, want de Sinterklaas spreekt alleen maar Nederlands. En de kerstman ook
wanneer komen er pepernoten in de mangrove?
Als je pepernotendoppen in de grond stopt. Maar daar is heel moeilijk aan te komen. De meesten zijn opgekocht door Sinterklaas. Verder moet je het ook in droge grond stoppen en maar 2 keer per week water geven. Daarom zijn we in Spanje gaan wonen, daar is genoeg droge grond.
pietje lukt het een beetje met die schoentjes??? of is dat jouw taak niet? (te laag voor jou)
Elke piet moet schoenen vullen. Maar natuurlijk ben ik daarop een uitzondering. Ik moet Sinterklaas de weg wijzen. Mijn plaats is op het dak, en schoenen vullen is dus inderdaad te laag voor mij. (Ik buk niet graag)