Dan zal koefnoen* wel om 20.30 komen,want die staat staat nu nog op 21.00 (In de gids staat 20.55 maar het begint meestal pas rond 21.00) en duurt 35 minuten.
(*Het kan zijn dat Koefnoen dan immers is vervangen voor de zoveelste HH van Blik op de weg,aar dat duurt ook z´n 35 minuten.)
Maar ik heb het liever op Dinsdag 21.30 of zo. Vrijdag avond schikt niet zo,omdat..1. Er om 20.30 waarschijnlijk Grijpstra en de Gier op Rtl 4 gepland staat.
2. omdat waarschijnlijk net de laaste aflevering van Trump om 21.30 komt op 14 Januari 2005. (op 31 December komt er zoizo geen Trump ivm oud/nieuw jaar.),als het goed is is op 09 Januari 22.00-23.00 de laaste aflevering van de Matroeska´s (Het kan ook 16 Januari worden als er op 02 Januari geen aflevering komt.)zodat ik eventueel naar de HH van Trump kan kijen om 22.30 op Rtl 5.
Daarna komt voortaan waarschijnlijk Pulse weer op dat tijdstip,ook omdat Reinout de Zaterdag avond niks vond voor het programma.
3. Omdat er binnenkort ook voetbal komt op Vrijdag en de Nos dan Nederland 2 nodig kan hebben als hun de rechten krijgen.
Mocht punt 3 toch niet van belang zijn,dan denk ik trouwens dat de kans groter is het ook om 20.30 begint,omdat Vermist of de tv Show meestal vaste prik zijn op Vrijdag 21.30,in dat geval komt er dus geen Koefnoen of Blik op de weg.