Tsja, ik heb lang moeten dubben over mijn lijstje, maar voor alle kandidaten alles op een rijtje gezet:
1. Isabelle Brinkman: Het klinkt heel stom, maar die stomme echo in de trailer kan ik niet verklaren en daarom leg ik gelijk een link naar 'is de mol', maar ze was ook behoorlijk verdacht; het nep-schrikken bij de executie, de argumenten van Yvon Jaspers, het fout doen van de opdracht, het totaal niet-verdenken van MM naar volledig verdenken en ze is niet uitgebreidt in beeld gezet in afl.1
2. Yvon Jaspers: Ze is gewoon verdacht aan het doen, doet vreemd, kijkt vreemd en ze heeft natuurlijk niet gepot. Dit hebben ze heel sneaky niet proberen te laten zien, maar is natuurlijk wel zo.
3. Marc-Marie Huijbregts: Een hele ingewikkelde dubbele omgekeerde pshychologie-theorie. Hij doet zich voor als mol, doet dit te knullig en kan daarom juist weer wel een goede mol zijn.
4. Lottie Hellingman: Geld winnen dat sowieso gewonnen wordt is de über-anti-molactie, maar Lottie was natuurlijk ook afhankelijk van de jury. Die ene vreemde uitspraak doet me twijfelen.
5. Victoria Koblenko: Lijkt met haar kopje ergens anders mee bezig te zijn, maar welke mol gaat zich afzonderen van 9 anderen? Dat is jezelf verdacht maken om niks. Toch is ze erg afzijdig en ik denk dat ze een briljante mol kan zijn.
6. Yvonne van den Hurk: Wat moet je ermee? Niks bijzonders, maar ook niet erg uitgelicht. Weer heel ander type dan de 4 vorige mollen en natuurlijk ging haar opdracht mis.
7. Gijs Staverman: Te weinig gezien, veel dubbele uitspraken, blijft er lang in
8. Jim de Groot: Ik had hem onbewust al afgeschreven voor het begon, totaal niks verdachts aan gemerkt.
9. Roeland Fernhout: Deed niks fout, deed z'n opdracht het beste van iedereen en lijkt geen zenuwen te hebben, lijkt me niet gezond voor een mol.
10. Sander de Heer: Waarom is hij molproffesor en schrijft hij zoveel op als hij de mol niet is? Niemand verdenkt hem en hij lijkt mij gewoon een heel erg fanatieke kandidaat die enorm geniet van het spel.