Ik vroeg me af hoe het de groep zou vergaan als de mol géén extra mollenstreken zou hebben geleverd, de afgelopen uitzendingen.
Dit is de meest chaotische groep met molzoekers die ik ooit heb gezien. Volgens mij kan een mol gewoon het spel meespelen, zonder te saboteren. Het geld vloeit veelvuldig terug naar Angela.
Tja idd, ligt ook aan de aard van de opdrachten trouwens. In sommige gevallen wordt het wel erg moeilijk om nog geld te halen zoals bij de collega's vrienden en stokers (4x + 1000, 4x - 2000 ..) of hier bij de roadtrain opdracht. Bedoel de kandidaten moeten het dan allebei al erg goed doen wil er geen 5000 euro uit de kas gaan weer.. vind ik best wel beetje sneu voor die arme BN'ers
Maar serieus echt makkelijk om wat geld te halen wordt het niet gemaakt want het lijkt e reven hard weer af te gaan als erbij te gaan, en een vraagje goed hier of een vrijstellinkje daar.. (we hebben nog niet eens een vrijstellingsaanbod gehad trouwens..)
Er zijn voldoende medekandidaten die de sfeer op scherp proberen te houden.
Wat een eitje is het om de mol te zijn
Tja hoewel de Mol het wel zwaar gaat krijgen mocht iemand hem of haar echt verdenken denk ik, want die gaat fanatiek op de huid zitten volgens mij