Auteur Topic: Fandag zondag 3 april 2005  (gelezen 212134 keer)

Offline juudith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fandag 2005
« Reactie #80 Gepost op: 14-02-2005, 13:12:24 »
Zodra de datum definitief is ontvangen de kandidaten 'n officiele uitnodiging.  :)

Ik hoop dat ze allemaal komen, zou leuk zijn

Ik heb overigens net van mijn vader gehoort, dat ik waarschijnlijk mag!  ::trots::

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 14-02-2005, 13:23:28 »
We kunnen idd niet met iedereen rekening gaan houden. We willen 'n datum dicht op de laatste aflevering (18 maart) zodat nog alles vers in jullie geheugen zit, maar zijn afhankelijk van de datums dat de locatie nog beschikbaar is. Het wordt waarschijnlijk zaterdag 19 maart of zaterdag 26 maart. Maar zodra het definitief is, zijn jullie natuurlijk de eersten die 't horen!  :)
26 maart!! Op 19 maart ben in ik Peking....
Ik zet het alvast in mijn agenda.  ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 14-02-2005, 13:31:59 »
Voor mij maakt het niks uit...
*zingt liedje van marc-marie*

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #83 Gepost op: 14-02-2005, 19:34:44 »
Zolang het niet zondag 10 april is ben ik (als het goed is) van de partij! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Igor

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 14-02-2005, 21:04:29 »
Lijkt me vet om te komen. :D ALleen zit ik een beetje met het vervoer. :( Ik woon nl. in Limburg. :(

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 15-02-2005, 15:38:37 »
Tsjah... je kunt je ouders vragen...
Heb ik wel gedaan (met succes) ik woon in Friesland

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 15-02-2005, 15:45:46 »
ik kan me herinneren dat er voor de fandag van expeditie robinson er een speciaal topic is geopend voor iedereen die een oproep wilde doen om samen te reizen vanuit een bepaald punt van het land via openbaar vervoer of per auto en dergelijke...mss een ideetje voor jullie? 

je weet maar nooit of je geluk hebt... :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 15-02-2005, 15:46:21 »
Moeten we eerst niet weten wanneer en waar het is?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 15-02-2005, 15:48:09 »
dat zou wel handig zijn he dopey.... ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline aless039

• Forumlid
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
« Reactie #89 Gepost op: 15-02-2005, 17:01:23 »
laat mij alsjeblieft, alsjeblieft weten wannneer.
kom ik natuuuuuuurlijk weer!
Aless

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #90 Gepost op: 15-02-2005, 17:07:03 »
We kunnen idd niet met iedereen rekening gaan houden. We willen 'n datum dicht op de laatste aflevering (18 maart) zodat nog alles vers in jullie geheugen zit, maar zijn afhankelijk van de datums dat de locatie nog beschikbaar is. Het wordt waarschijnlijk zaterdag 19 maart of zaterdag 26 maart. Maar zodra het definitief is, zijn jullie natuurlijk de eersten die 't horen!  :)
Is het wel (zo goed als) zeker dat het een zaterdag wordt of is zondag ook nog een optie? Ik meen me namelijk te herinneren dat de vorige fandag op een zondag was of heb ik dat verkeerd onthouden?
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 15-02-2005, 17:25:07 »
De vorige was ook op 'n zaterdag geloof ik. Maar de zondag is idd ook nog 'n optie. We zijn druk aan 't bekijken wat de beste optie is, omdat de locatie die we in gedachten hebben niet meer op al onze voorkeursdagen beschikbaar is. Maar er zal zeer spoedig 'n besluit worden genomen, dus ik verwacht dat we jullie deze week nog kunnen mededelen wat de definitieve datum is.  :)

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 15-02-2005, 17:49:27 »
ik verheug me erop..
de locatie maakt mij niet zo heel veel uit, maar het liefst wel in de buurt van amersfoort, of mijn woonplaats (drachten) want anders heb ik last van het opstakel genaamd: Ouders..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #93 Gepost op: 15-02-2005, 17:53:06 »
De vorige was ook op 'n zaterdag geloof ik. Maar de zondag is idd ook nog 'n optie. We zijn druk aan 't bekijken wat de beste optie is, omdat de locatie die we in gedachten hebben niet meer op al onze voorkeursdagen beschikbaar is. Maar er zal zeer spoedig 'n besluit worden genomen, dus ik verwacht dat we jullie deze week nog kunnen mededelen wat de definitieve datum is. :)
Joepiededoepie!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #94 Gepost op: 15-02-2005, 17:58:03 »
De vorige was ook op 'n zaterdag geloof ik. Maar de zondag is idd ook nog 'n optie. We zijn druk aan 't bekijken wat de beste optie is, omdat de locatie die we in gedachten hebben niet meer op al onze voorkeursdagen beschikbaar is. Maar er zal zeer spoedig 'n besluit worden genomen, dus ik verwacht dat we jullie deze week nog kunnen mededelen wat de definitieve datum is.  :)
Ik heb er net nog even over nagedacht en volgens mij was het wel op zondag. De afleveringen werden toen namelijk op zaterdagavond uitgezonden. Maar het is goed nieuws dat het waarschijnlijk deze week al bekend wordt. Ook ivm vrij vragen op het werk  :)
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #95 Gepost op: 15-02-2005, 18:22:11 »
Lijkt me vet om te komen.  ALleen zit ik een beetje met het vervoer.  Ik woon nl. in Limburg.

Dan is Igor niet de enigste... hier ook nog iemand uit de goeie mooie LIMBURG!!
als ik kan kom ik met alle plezier, lekkere alle molletjes zien!!:P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 16-02-2005, 14:55:39 »

En Han, kom jij ook??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 16-02-2005, 15:54:59 »
Als ik kan op de datum die uiteindelijk gekozen wordt (en als Marc-Marie komt!  ;) ) zeker ja!  ::ok::

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #98 Gepost op: 16-02-2005, 16:19:50 »
jij moet toch mee de datum kiezen??

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 16-02-2005, 16:24:14 »
Lachen! Ik ben nog nooit geweest. Hoe is zo'n fandag? Groupie gathering?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Onder voorbehoud van de datum wil ik ook wel komen. Ik kom overigens uit Alkmaar dus als er meer mensen met vervoersproblemen zijn wil ik wel als vervoerder optreden  :P