Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik offer mijn "En toch is Sander de Mol" t-shirt wel op. Mogen jullie die veilen
Hoevaak brengt de bevestigings-mail-verstuur-meneer de post rond? Ik heb gister ingeschreven, maar nog niks ontvangen volgens mij... Heb ook het spamfilter even geleegd...
(some of us do have duties during the day )
Ik heb gister ingeschreven, maar nog niks ontvangen volgens mij...
And I'm one of them...
Firefoot schakelt over naar geduldmodus...
Das knap. Inschrijving is namelijk pas vanaf vandaag mogelijk. Maar bij jou zal de tijd wel sneller gaan dan bij ons. Je exacte inschrijftijd is namelijk vandaag om 18:06 uur.
Vraagje aan Arco: neem je op de fandag ook de dvd's van eerdere series mee? Of red je dat niet, om ze dan al af te hebben? Misschien kun je er een paar extra branden en die terplekke verkopen? (of veilen?)
Ik hoop eind volgende week alle DVD's af te hebben, en iedereen die besteld heeft en ook naar de MFD komt, neem ik voor hen de DVD's mee!!
en nou nog ff zo'n ideetje van me: kunnen we (of je, tis net hoe je het leest, hehe) niet een dvd als prijs beschikbaar stellen voor een quiz op die dag ofzo? Als er al een quiz komt natuurlijk
Wauw, geweldig! en nou nog ff zo'n ideetje van me: kunnen we (of je, tis net hoe je het leest, hehe) niet een dvd als prijs beschikbaar stellen voor een quiz op die dag ofzo? Als er al een quiz komt natuurlijk
Een quiz stond hoe dan ook al op de planning hoor. Verdere ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.
Ehh mensen ideëen zijn natuurlijk erg welkom Maar zullen we de planning van eea even centraal bij de crew houden?
@Firefoot: je zou al geruime tijd bevestiging ontvangen moeten hebben.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
449 gasten en 5 vaste bezoekers