Ik ben het inhoudelijk volkomen met je eens op één punt na. Als één van de drie leden van de crew vrolijk meedoet aan deze stemmingmakerij, vervalt eigenlijk de mogelijkheid om de fans verwijten te maken. Ook hier geldt eerst onderling het eens worden en dan pas kunnen buitenstaanders aangesproken worden.
Verder nogmaals alle lof voor het vele werk dat onbezoldigd voor het plezier van de vele fans verzet is en nog verzet gaat worden.
Veel plezier op de fandag.
Ach Castor
Ik denk dat niemand dit zo bedoelde- en dat crewlid wil gewoon heel graag dat iedereen komt - met name de Mol
Ik zou het niet als stemmingmakerij zien
Eerder puur enthousiasme
We doen gewoon ons best met zijn allen (en idd niet alleen door de crew maar ook door de actieve leden is er veel werk verzet
) - en het wordt sws een heel erg leuke dag
En idd we blijven even in afwachting van wat de kandidaten willen- het is op vrijwillig basis, niemand kan dit zomaar van iemand 'verwachten'- maar wat hier door mensen uitgesproken is is gewoon een wens geen echte verwachting denk ik
En als de kandidaten inzien hoe leuk het is/ wordt- en mogelijkheden hebben om te komen- dan komen ze denk ik vast wel
We maken er gewoon ongeacht wie er uiteindelijk precies komen een geweldige dag van met zijn alleen en gezien het huidig aanwezige / opgegegeven gezelschap gaat dit mi sws helemaal goed komen