Auteur Topic: Fandag zondag 3 april 2005  (gelezen 211958 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Fandag zondag 3 april 2005
« Reactie #620 Gepost op: 28-03-2005, 22:37:30 »
uhm, zijn die kandidaten nou egwoon zo lui of kunnen ze echt niet zolang van tevoren oklabbeb?  :-\\

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #621 Gepost op: 28-03-2005, 22:40:38 »
ennuhm wat is eignelijk zown beetje de gemiddelde leeftijd die komt?

Er komen mensen van alle leeftijden hoor. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #622 Gepost op: 28-03-2005, 22:52:28 »
hoe zeker is het eigenlijk dat marc-marie komt want eigenlijk ga ik vooral voor hem ::schaam:: ja sorry maar ik ben egt heel erg wanhopig fan van hem maar ook van widm hoor ;)

ennuhm wat is eignelijk zown beetje de gemiddelde leeftijd die komt?

Er is nooit 100% zekerheid uiteraard- maar MM heeft wel al vrij vroeg toegezegd. Gezien zijn sterke molband met het programma lijkt het mezeer waarschijnlijk dat hij idd ook gewoon komt - evt kandidaten die niet toch onverwachts niet kunnen komen zouden dit natuurlijk wel aan IdtV danwel aan ons melden ::jaja::

Dus ga er maar gewoon van uit dat hij idd komt ;)

Vwb gemiddelde leeftijd die is niet echt te geven, zoals gezegd van alle leeftijden komen mensen ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #623 Gepost op: 29-03-2005, 00:51:30 »
Ik hoop toch echt dat er nog meer komen van dit seizoen, 2 is wel erg weinig hoor!! ::niet-ok:: ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #624 Gepost op: 29-03-2005, 13:36:29 »
Ik hoop toch echt dat er nog meer komen van dit seizoen, 2 is wel erg weinig hoor!! ::niet-ok:: ::oink::

I totally agree. ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #625 Gepost op: 29-03-2005, 16:53:38 »
idd wat is nu een molfandag met maar 2 (van dit seizoen dan he) kandidaten :( :(

ik ben wel blij dat de winnaar en iig bij zal zijn  ::ok::
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #626 Gepost op: 29-03-2005, 17:14:52 »
wat een bullshit, alsof het vanzelfsprekend is dat er een molfandag komt. Een groep vrijwilligers zet zich hiervoor in en zorgt elk jaar voor een prachtspektakel. Hoeveel fans lukt het om zoveel (ex-)kandidaten bij elkaar te krijgen. Vergeet niet dat er dit jaar niet zomaar kandidaten meedoen, maar BN-ers, die met een drukke agenda zitten.  ::vergroot:: Bovendien komt er nog een derde bn-er: Angela  ::vergroot::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #627 Gepost op: 29-03-2005, 17:17:05 »
* Juudith gilde het in elk geval uit toen ze hoorde dat Marc-Marie komt.

::bravo:: Bravo voor de mensen die dit regelen!  ::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #628 Gepost op: 29-03-2005, 17:21:32 »
wat een bullshit, alsof het vanzelfsprekend is dat er een molfandag komt. Een groep vrijwilligers zet zich hiervoor in en zorgt elk jaar voor een prachtspektakel. Hoeveel fans lukt het om zoveel (ex-)kandidaten bij elkaar te krijgen. Vergeet niet dat er dit jaar niet zomaar kandidaten meedoen, maar BN-ers, die met een drukke agenda zitten.  ::vergroot:: Bovendien komt er nog een derde bn-er: Angela  ::vergroot::

Daarnaast zat Teun van ID/TV vanmiddag in de chat, en hij dacht dat er wel meer BN-ers zouden komen, maar hij kon dat niet met zekerheid zeggen....

Daarbij denk ik ook dat wij in het oog moeten houden dat de BN-ers niet om een molfandag hebben gevraagd en zij idd, net zoals Chriz al aangaf, een drukbezette agenda hebben.

::bravo:: ::bravo:: alle lof voor de crew (en de actieve leden) die het voor jullie mogelijk maken om een molfandag neer te zetten, want dat er veel geregeld moeten worden blijkt wel als je er zelf min of meer bij betrokken bent... ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #629 Gepost op: 29-03-2005, 17:41:19 »
Daarnaast zat Teun van ID/TV vanmiddag in de chat, en hij dacht dat er wel meer BN-ers zouden komen, maar hij kon dat niet met zekerheid zeggen....

Daarbij denk ik ook dat wij in het oog moeten houden dat de BN-ers niet om een molfandag hebben gevraagd en zij idd, net zoals Chriz al aangaf, een drukbezette agenda hebben.

::bravo:: ::bravo:: alle lof voor de crew (en de actieve leden) die het voor jullie mogelijk maken om een molfandag neer te zetten, want dat er veel geregeld moeten worden blijkt wel als je er zelf min of meer bij betrokken bent... ::bravo:: ::bravo::
Ik ben het inhoudelijk volkomen met je eens op één punt na. Als één van de drie leden van de crew vrolijk meedoet aan deze stemmingmakerij, vervalt eigenlijk de mogelijkheid om de fans verwijten te maken. Ook hier geldt eerst onderling het eens worden en dan pas kunnen buitenstaanders aangesproken worden.

Verder nogmaals alle lof voor het vele werk dat onbezoldigd voor het plezier van de vele fans verzet is en nog verzet gaat worden.
Veel plezier op de fandag.  ::ok:: ::ok::

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #630 Gepost op: 29-03-2005, 18:00:24 »
Ik ben het inhoudelijk volkomen met je eens op één punt na. Als één van de drie leden van de crew vrolijk meedoet aan deze stemmingmakerij, vervalt eigenlijk de mogelijkheid om de fans verwijten te maken. Ook hier geldt eerst onderling het eens worden en dan pas kunnen buitenstaanders aangesproken worden.

Verder nogmaals alle lof voor het vele werk dat onbezoldigd voor het plezier van de vele fans verzet is en nog verzet gaat worden.
Veel plezier op de fandag.  ::ok:: ::ok::

Ach Castor ;)

Ik denk dat niemand dit zo bedoelde- en dat crewlid wil gewoon heel graag dat iedereen komt - met name de Mol ;)

Ik zou het niet als stemmingmakerij zien :) Eerder puur enthousiasme ::jaja::

We doen gewoon ons best met zijn allen (en idd niet alleen door de crew maar ook door de actieve leden is er veel werk verzet ::bravo:: ) - en het wordt sws een heel erg leuke dag ::jaja::

En idd we blijven even in afwachting van wat de kandidaten willen- het is op vrijwillig basis, niemand kan dit zomaar van iemand 'verwachten'- maar wat hier door mensen uitgesproken is is gewoon een wens geen echte verwachting denk ik ;) En als de kandidaten inzien hoe leuk het is/ wordt- en mogelijkheden hebben om te komen-  dan komen ze denk ik vast wel :)

We maken er gewoon ongeacht wie er uiteindelijk precies komen een geweldige dag van met zijn alleen en gezien het huidig aanwezige / opgegegeven gezelschap gaat dit mi sws helemaal goed komen  ::jaja::

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #631 Gepost op: 29-03-2005, 18:17:50 »
Ach Lorelei,

Bakkertje en Chriz menen op ditzelfde gedrag fans aan te moeten spreken. Maar ik begrijp dat bij mensen uit de eigen gelederen  ditzelfde gedrag  'enthousiasme' moet worden genoemd.  ::)

Misschien kan je Bakkertje en Chriz op dezelfde manier overtuigen van het mateloze enthousiasme van de fans. We zouden toch geen verschil willen maken tussen crew en fans.

Uiteraard ben ook ik ervan overtuigd dat Molcrazy dezelfde emoties heeft als de fans waarover Bakkertje en Chriz iets op willen merken. Kortom richt je pijlen op de juiste mensen en maak de fandag tot een groot succes. 

::bravo::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #632 Gepost op: 29-03-2005, 18:30:45 »
Beste castor en pollux,

mss is mijn post verkeerd overgekomen...ik wil ook heel graag dat de molkandidaten dit jaar komen om de fandag op te luisteren en ik snap ook best dat men zeer enthousiast is als de kandidaten ook werkelijk komen en dat men teleurgesteld is als de kandidaten van dit jaar massaal af laten weten (dat ben ik ook want ik wil ook heel graag met hun praten over hun ervaringen, vandaar dat ik het ook in de wij vorm = molfans incl mijzelf, heb geschreven) de quote van Chriz heb ik aangegrepen om daarop verder te borduren....

maar ik wilde eigenlijk er meer op doorgaan dat de molfandag een gigantisch organiseerwerk is voor de crew en dat daar ook best aan gedacht mag worden, want zonder de crew en molfans geen fandag toch??

volgens mij heb ik ook niet echt de fans iets verweten, maar heb ik geprobeerd duidelijk te maken, net als Chriz ook dat de BN-ers meer te doen hebben en dat dat welllicht al veel langer vaststaat dan de datum van de fandag...

jammer dat je mijn post verkeerd begrepen hebt C&P want ik wil niemand verwijten maken
« Laatst bewerkt op: 29-03-2005, 18:40:11 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #633 Gepost op: 29-03-2005, 18:45:21 »
 ;) :D

Ik geloof dat om de fandag een groot succes te maken een groot aantal enthousiaste fans meer dan genoeg is. Natuurlijk kunnen een aantal (ex-)kandidaten de feestvreugde alleen maar verhogen. Ik geloof dat degenen die komen daarvoor garant zullen staan.

Dus nogmaals veel plezier.

;) ::bravo:: ::bravo::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #634 Gepost op: 29-03-2005, 20:11:19 »
Nog maar 4,5 dag :D

Ik lijk Annemieke wel :-X ;D

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #635 Gepost op: 29-03-2005, 21:18:34 »
;) :D

Ik geloof dat om de fandag een groot succes te maken een groot aantal enthousiaste fans meer dan genoeg is. Natuurlijk kunnen een aantal (ex-)kandidaten de feestvreugde alleen maar verhogen. Ik geloof dat degenen die komen daarvoor garant zullen staan.

Dus nogmaals veel plezier.

;) ::bravo:: ::bravo::

Ok dan zijn we het uiteindelijk dus allemaal eens (lang leve de forum communicatie ;D)

Nog maar 4,5 dag :D

Ik lijk Annemieke wel :-X ;D

Hehe  ::rofl:: Ik ken het gevoel Daisy ::jaja::  ::bravo::

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #636 Gepost op: 30-03-2005, 06:51:07 »
De veilingpagina is een heleboel nieuwe bijzondere, hele mooie mol-items rijker :D :D ::ok::

Bekijk snel op welk van deze unieke widm-items je bieden wilt ;)

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #637 Gepost op: 30-03-2005, 06:52:09 »
Vervolg veiling:

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #638 Gepost op: 30-03-2005, 06:54:12 »
Vervolg veiling:

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #639 Gepost op: 30-03-2005, 07:07:22 »
Ik heb wel oren naar het Lottie bord  ::jaja:: :D