De volgende verschillen tussen de twee foto's zijn opvallend:
- Op bovenstaande foto staat Angela tussen de kandidaten (foto heet overigens Wie_is_de_mol_Groep_met_angela_klein, dus die discussie kan gesloten worden).
- Yvon Jaspers staat als enige een tree lager en hierdoor voor/buiten de groep.
- Zowel Marc-Marie als Yvonne v/d Hurk staan nu als het ware midden in de groep enigszins verscholen, waarbij opvalt dat Marc-Marie duidelijk wegkijkt naar voor hem rechts.
- De foto is wel zorgvuldig geposeerd en maakt niet de indruk van een proefopname.
Verklaring zou kunnen zijn:
- Yvon Jaspers buiten de groep. Zij is de Mol.
- Yvon van de Hurk en Marc-Marie zijn de winnaar en verliezer. Waarbij Marc-Marie wegkijkt van de Mol en deze dus niet ziet, hij is de verliezer.
Ik ga ervanuit dat ze in dit stadium niet zo makkelijk de mol weggeven. Er moet een andere verklaring voor deze wat merkwaardige foto zijn.
Een tree lager zou ook kunnen betekenen dat Yvon Jaspers net weg valt voor de finale en dus in aflevering 9 afvalt.
zoals de meeste nu ondertussen wel weten,was zij samen met Gijs Staverman een van mijn 1ste ingevingen om in aflevering 8 en 9 aftevallen toen ik hoorde wie er mee deden.
Mijn 1ste theorie was toen ik de 1ste foto zag,dat opeens op de 2de foto Yvonne Den Hurk op haar plaats stond.
Toen ik hoorde wie er mee deden had ik haar als 2de keus voor mijn mol in gedachten,naast Lotte.
Mijn mening blijt tot opheden het zelfde en de foto´s zullen daar nu nog geen verandering in brengen.