Auteur Topic: Sinterklaasviering: bekijk nu de foto's!  (gelezen 25079 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Sinterklaasviering: bekijk nu de foto's!
« Gepost op: 31-10-2002, 20:06:21 »
Voor geïnteresseerden: een apart topic voor de eventuele Sinterklaasviering irl met surprises en gedichten.
Allereerst: wie wil in principe meedoen?
Wat ik heb begrepen is dat
-Daan
-Malcolm
-Ovide
-Alive and Kicking
en ikzelf geïnteresseerd zijn om mee te doen. Post in dit topic als dat niet klopt of natuurlijk als je wel zin hebt om mee te doen maar hier nog niet bij staat.

Wanneer we dit dan gaan houden is natuurlijk ook een grote vraag. Daarvoor de poll... Licht even toe als je al dan niet een voorkeur hebt of dit nog niet zeker weet over bepaalde data.

Waar? Iemand enige ideeën hierover? Is er iemand die absoluut niet ver kan reizen oid? Iemand die misschien zeker weet dat het bij hem/haar kan?

Onder hoe dacht ik aan: welke regels, voorwaarden. Bijv doen we er een cadeautje bij zoja, hoe duur, of iedereen standaard een chocoladeletter bijv? Moeten er anders ook verlanglijstjes gemaakt gaan worden?
Surprise en gedicht? Of maar een van de twee? Zoja, welke, of kiest ieder voor zich dat? Minimum aantal regels voor het gedicht of niet?

En is het mogelijk en gewenst om tegelijkertijd een virtuele Sinterklaasviering te houden via webcams oid?

En al het andere dat ermee te maken heeft... Wie totaal geen zin heeft in een Sinterklaasviering hoeft niet in dit topic te posten ;D.

« Laatst bewerkt op: 28-12-2002, 14:59:02 door e »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2002, 20:18:38 »
Wie?
Jaaa, altijd leuk! Ik geef mij uit/in principe op :)

Wanneer?
Voor zover ik kan overzien maakt het me niet zoveel uit

Waar?
Liefst op Hawai. Als dat niet kan dan maar ergens in een Benelux-land.

Hoe?
Ik hou van eenvoudigheid en gezelligheid. Zak pepernoten, knus haardvuurtje, goed gehumeurde molfans, kop warme chocola met slagroom, etc.
(en de gedichten/suprises...zit er wat te krap voor in de tijd denk ik :-\)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2002, 20:28:37 »
Wie?
Ikkeuh

Wanneer?
Ik kijk ff in mijn agenda, je hoort het nog.

Waar?
Laten we kijken wat voor iedereen goed uitkomt

Hoe?
vooral lekker

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2002, 21:34:34 »
hahahaha, ok, enthousiast zijn we, maar de vragen waren wel serieus bedoeld hoor :P

maar GEEN surprises...  :( ik ben wel voor minstens een gedichtje per persoon, want juist het lootjes trekken en het wie-heeft-wie is ook een leuk aspect aan Sinterklaas vind ik! En gedichten zijn altijd grappi, hoeven ze echt niet superlang voor te zijn.

En over waar: we hebben nu mensen uit:
-Breda
-Enschede
-Heerlen
-Gouda
-Belgie (waar precies?)
toch?? Dusseh... ergens daartussenin...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-11-2002, 11:08:19 »

dit is dus Belgie, en je ziet wel West-Vlaanderen liggen é, wel je neemt de kustlijn en Bredene (naast Oostende) ligt zo ongeveer op het  2/3e deel ervan :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 1-11-2002, 13:15:04 »
Wanneer:
23 en 24 november kan ik niet. :(
De andere dagen wel. Ik heb een lichte voorkeur voor een zaterdagavond. Ik stel voor 30 november.

Waar:
Woont er iemand een beetje in het midden van het land? (Bunnik ofzo ;D )

Hoe:
Gezellig. Pepernoten, marcepein, banketletter etc etc. Klein cadautje(4 a 5 euro). Verlanglijstjes zijn niet onhandig, maar ook niet noodzakelijk. Nadeel is wel van verlanglijstjes dat het minder een verrassing is wat je krijgt. Voordeel is dat je weet wat je moet kopen voor een ander.
Surprises en/of gedicht. In allebei ben ik geen ster, maar als ik moet kiezen, ga ik voor de surpise. Dichten is echt een zwak punt van me...  :-[
Virtueel lijkt me wel lastig en minder gezellig. Ik ben het met comp eens dat we het 't beste een beetje eenvoudig gezellig kunnen houden.  :)

(Trouw - woensdag 30 oktober)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 1-11-2002, 13:39:55 »

Woont er iemand een beetje in het midden van het land? (Bunnik ofzo ;D )

Toevallig kom ik uit Bunnik ja (is dat grappig ofzo?) maar ik kan niet in december. Ben al volgeboekt  ::)

Sorry hoor, ik wilde deze naar de bar verplaatsen maar da's blijkbaar mislukt  ???

« Laatst bewerkt op: 1-11-2002, 13:54:49 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-11-2002, 14:01:24 »
Sorry Tijgertje... Het was iig niet negatief bedoeld.

Zo toevallig is het allemaal niet. Bij de mensen die allemaal gereageerd hebben hebben in de bar en in dit  topic heb ik gekeken wie waar woont. Toen zag ik bij jou Bunnik staan. Vandaar dat ik me afvroeg of Bunnik een mogelijkheid zou zijn. :)
Maar wel jammer dat je in december al volgeboekt zit. Maar zit je eind november (30 nov) ook al volgeboekt?  ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8 Gepost op: 1-11-2002, 14:26:28 »
Dan viert mijn vriend waarschijnlijk zijn verjaardag. Maar mss word dat zondag dus dan heb ik nog een kleine mogelijkheid dat ik wel kan...  :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-11-2002, 17:25:33 »
Als we het nou in het zuidoosten houden, dan is het zowel voor zuidwesterlingen zoals A&K en Daan, als voor oosterlingen zoals Malcolm en Compuart, als voor zuidoosterlingen zelf zoals Han en Ovide, te doen! Toch?? (Er hoeft geen rekening met mij als noordwesterling gehouden te worden.)
Moeten we wel een beschikbare zuidoosterling hebben...
Of waar ligt Bunnik ergens Tijgertje? Hm laat maar ik kijk wel ff in de atlas. Mijn topo is niet zo goed, wie woont er het meest strategisch tussen Enschede, Bredene en Heerlen, die ook nog eens kan en wil?

Overigens is 23 en 24 november bij mij ook twijfelachtig, dus dat komt eigenlijk wel mooi uit dat Malcolm dan niet kan, kunnen we die gelijk doorstrepen.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10 Gepost op: 1-11-2002, 18:13:39 »

Overigens is 23 en 24 november bij mij ook twijfelachtig, dus dat komt eigenlijk wel mooi uit dat Malcolm dan niet kan, kunnen we die gelijk doorstrepen.
Ach ja, als ik zeg dat ik de 23e ook niet kan is het wel compleet, :p

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 1-11-2002, 22:42:50 »
Ik heb de kaart van Nederland en Belgie grondig bestudeerd, en ik geloof dat Breda toch het meest strategisch is... is dan alleen wel erg ver voor de Enschedeërs, Enschedenaren, ... Maar dan zou het voor Debbie wel te doen zijn... toch?

Wie heeft er op de 7e gestemd? Jij Daan?

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 1-11-2002, 23:47:30 »
Breda is een goede optie. Nog wel een probleempje. Onze laatste trein vertrekt 22.20h. Zeven uur reistijd(3 1/2 uur heen, 3 1/2 uur terug) voor twee of drie uurtjes surprises vind ik wel een wat lang. Ik stel daarom voor om elkaar al 's middags te ontmoeten, zodat we elkaar wat langer zien. Laten we er een gezellige middag en avond van maken. :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13 Gepost op: 2-11-2002, 09:38:55 »
Ik heb de kaart van Nederland en Belgie grondig bestudeerd, en ik geloof dat Breda toch het meest strategisch is... is dan alleen wel erg ver voor de Enschedeërs, Enschedenaren, ... Maar dan zou het voor Debbie wel te doen zijn... toch?

Wie heeft er op de 7e gestemd? Jij Daan?
Ik heb nog nie gestemd. Ik heb nog steeds niet nagekeken wanneer ik al volgeboekt zit... 5 december zelf zit er bij mij iig niet in.... EDIT: dat was ook geen keuze  :P

EDIT EDIT: (zucht): ik zou ook nooit op 7 december stemmen, want dat is na sinterklaas en daar ben ik tegen... :P

« Laatst bewerkt op: 2-11-2002, 09:40:32 door D@@n »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 2-11-2002, 11:17:46 »
Ik kan ook wel de 30ste. Het lijkt me idd wel een goed idee om al 'smiddags te beginnen. Als ik kom zal dat ook met de trein zijn en ik verwacht dat ik ook zo rond de tijd van de Enschedeers weer moet vertrekken, nog afgezien van het feit dat het staion in Heerlen niet echt een aanrader is 's avonds.

Nou ja we zien wel, toch?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 2-11-2002, 12:28:00 »
zoals ik dus al vermeld heb in de bar: jullie hoeven echt geen rekening met mij te houden hoor! doen jullie maar !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 2-11-2002, 13:03:18 »
Okee... Dan ziet de 'tussenstand' er nu ong zo uit:
-Malcolm
-Compuart
-Ovide
-Daan
-Tijgertje ?
-@miesh ?
en ikzelf. Iig genoeg mensen om lootjes te kunnen trekken :D!

Het spreekt vanzelf dat we 's middags beginnen, alleen een avond is en te kort en te laat. (Mijn laatste trein zal ws minder laat zijn, maar ik moet wachten in Rotterdam en daar wil ik ook niet al te laat zijn.)

Het evenwicht is zonder A&K wel wat verschoven, en @miesh is natuurlijk weer de andere uithoek ;), maar het zal wel te regelen zijn.

Ik kan ook de 30e...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #17 Gepost op: 2-11-2002, 13:11:00 »
Yeee, ik mag iig wel!!   8)
Alleen zit ik nog wel met vervoer maar dat valt hopelijk wel te regelen.... 30 november kan ik volgens mij wel! k zal straks nog ff in mn agenda kijken...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #18 Gepost op: 2-11-2002, 14:04:33 »
hee allemaal! wat n leuk idee! alleen ik kan niet deze maand :'( en eigelijk december ook niet. k heb namelijk 5 verjaardagen, ieder weekend 1 en dan nog n keer 2, waaronder die van mezelf en mn broertje, dus kom dr beetje moeilijk onderuit, en verder moet k gewoon nog n hoop doen. k vind t wel jammer had me echt gezelli geleken :D maar november/december is voor mij altijd al supah drukke maand. veel plezier iig allemaal!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 2-11-2002, 14:08:48 »
ik begin alvast zo vlug mogelijk aan een mooi gedicht  ;)