Auteur Topic: Sinterklaasviering: bekijk nu de foto's!  (gelezen 25080 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #120 Gepost op: 19-11-2002, 13:24:24 »
Huh? eerder protesteren??

eerste reactie van deze topic:
Ik hou van eenvoudigheid en gezelligheid. Zak pepernoten, knus haardvuurtje, goed gehumeurde molfans, kop warme chocola met slagroom, etc.
(en de gedichten/suprises...zit er wat te krap voor in de tijd denk ik :-\)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #121 Gepost op: 19-11-2002, 13:30:56 »
ZO. Helemaal eens ;D
tsja, te laat protest he :P
....  ::)

Quote : Compuart op 31.10.2002, 20:18:38    Ik hou van eenvoudigheid en gezelligheid. Zak pepernoten, knus haardvuurtje, goed gehumeurde molfans, kop warme chocola met slagroom, etc.
(en de gedichten/suprises...zit er wat te krap voor in de tijd denk ik )

ok,ok

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #122 Gepost op: 19-11-2002, 15:00:32 »
Ja maar zonder surprises en gedichten (zonder lootjes trekken dus) geen Sinterklaas! En geen Sinterklaassfeer zo van wie zou wie hebben en wat zou er over iedereen gezegd worden en zow... Sorry Compuart :-\  je hoeft er echt niet veel werk van te maken, maar het gaat om het idee... Anders kom je bij elkaar en is het van ja hallo... hier zijn we dan... laten we wat pepernoten eten... En dat is het dan... Ik hoop dat je het niet al te erg vindt maar je kunt toch vast wel iets simpels in elkaar flansen. En als je met computers wel creatief bent maak je toch gewoon iets met de computer? Ieder op zijn manier... (mijn broer maakte ook altijd surprises met een zoektocht over internet bijv, best wel leuk, alleen niet meer zo super na drie jaar of zo maar dat terzijde...)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 19-11-2002, 18:46:44 »
Ja, makkelijk praten jij. Je gaat niet eens mee :P

Ja klopt. Ik hoef gelukkig geen surprise te knutselen!  :P  

Han is toch wel erg flauw nu.....

Citaat
En als je met computers wel creatief bent maak je toch gewoon iets met de computer? Ieder op zijn manier...

Jaaaaa, e! (je kan me gedachten lezen, wat knap zeg!  ;) )

Je geeft zelf aan dat je wel creatief met de computer bent, Compuart! En als je 'n website bouwen voor degenen die je getrokken hebt iets te veel werk vindt (  ;D ), dan kun je altijd nog wat leuke foto's/plaatjes op 't net zoeken, die je vervolgens kunt uitprinten en ergens leuk op kunt plakken of zo. (tip: maak 'n leuke collage met plaatjes en foto's van dingen die met die persoon te maken hebben, met zijn/haar hobby's en zo. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst veel over die persoon te weten komen.)

Maar aangezien ik idd niet mee doe met jullie Sinterklaasviering, zal ik me nu terugtrekken uit dit topic en me hier verder niet meer melden.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 19-11-2002, 18:51:32 »
oooooooooof

je maakt een heeeeele mooie kaart met je gedicht op die je kunt openvouwen enzo en waar een ventje uit tevoorschijnkomt en dan heb je 2 in 1 :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 19-11-2002, 19:40:24 »
Bedoel je een soort prinsesje/zelfmoordmannetje/nar die uit de kaart springt... ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 19-11-2002, 20:55:13 »
Ovide snapt de hint  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 22-11-2002, 15:05:47 »
Maar hoe laat zijn jullie zou hier op 7 dec??

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 22-11-2002, 18:56:54 »
15.08u op het station

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 22-11-2002, 23:47:39 »
 :o
ik weet nie of ik het zo vroeg red, zal iig proberen mn ouders heel lief vragen om zo vroeg mogelijk weg te gaan... ::)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 23-11-2002, 11:15:16 »
ik weet nie of ik het zo vroeg red, zal iig proberen mn ouders heel lief vragen om zo vroeg mogelijk weg te gaan... ::)
dat vraag je toch wel nu vast he zodat we iig weten hoe laat we jou kunnen verwachten...? En btw, kom je met de auto of met de trein?

En hoe zit het met de Bredanaren (??) (Bredaërs?) ?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 23-11-2002, 14:06:04 »
ja ik zal het wel vragen, maar nu zijn ze dr niet... ::)
maar ik kom dus met de auto, we gaan dan naar familie daro, ik mag geeneens met de trein (niet dat ik dat ooit eerder heb gedaan maar oke)  :-X, ze willen iig ff zien maar ik heen ga enzo... ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 23-11-2002, 16:19:34 »
maar ik kom dus met de auto
ok is goed, dat scheelt weer iemand vh station halen he. Ik geef je wel even mn adres en postcode, dan kun je op die ene site (hoe heette ie ook alweer???) een plattegrondje vinden...

Maar als je niet eerder kunt komen dan ong kwart voor drie (voordat ik naar het station ga om de rest op te halen), kun je natuurlijk het beste na ong half vier komen, want dan zijn wij ook weer terug van het station. Tenminste, dat ligt eraan hoe laat Daan en Elmar in Gouda zijn natuurlijk.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #133 Gepost op: 23-11-2002, 22:21:37 »
. Tenminste, dat ligt eraan hoe laat Daan en Elmar in Gouda zijn natuurlijk.
Ik mot nog ff kijken of we met de auto kunnen, of met de trein gaan of wat dan ook, ik probeer alles te regelen.:D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 24-11-2002, 13:01:14 »
15.08u op het station
oooohw, wat ben ik weer dom, ik zag dit en toen d8 ik 8 over 1, maar tis 8 over 3  :-[
hahaha, nou dan red ik het wel denk ik

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 24-11-2002, 13:17:43 »
hahaha, nou dan red ik het wel denk ik
haha, ok, mooi dan. Ja mij maakt het helemaal niet uit natuurlijk, hoe vroeg of hoe laat dan ook, een uur of drie uur vind ik allebei goed :). Kijk je berichten ff na @miesh voor mn adres.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 26-11-2002, 15:53:28 »
Ok mensjes let op, verandering.
Anne-Marie kan pas rond vier uur bij mij thuis zijn, dus kunnen de mensen die met de trein komen ong een half uur later dan gepland, dus rond half vier, komen zodat we dan om vier uur wel van het station naar mijn huis gelopen zijn?
Daan, hou jij Elmar ondertussen wel op de hoogte? Of leest hij het forum nog wel? En weten jullie al of jullie met de auto of met de trein komen??

tis nu echt bijna! :D
Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 26-11-2002, 16:56:54 »
Compuart en ik zullen om 15.38u aankomen op het station.  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 26-11-2002, 18:41:23 »
tsja, te laat protest he :P
Begrijp ik goed dat we EN een surprise EN een gedicht moeten maken!!!???  :o :o :o
Ik dacht OF een surprise OF een gedicht. Ik heb echt geen tijd om beide te maken.  :-[ Ik heb tentamens, moet een opdracht af hebben voordat mijn teamgenoot teruggaat naar de VS en ik moet ook nog een hoop werk inhalen omdat ik ziek was.  :(
Sorry, maar ik heb echt geen tijd. Ik denk dat ook heel gezellig kan worden met alleen een gedicht.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 26-11-2002, 21:10:14 »
Sorry, maar ik heb echt geen tijd. Ik denk dat ook heel gezellig kan worden met alleen een gedicht.  :)
ja joh, verzin maar iets. Als je het cadeautje gewoon leuk/ origineel verpakt met dertig lagen pakpapier/ plakband of iets dergelijks........... dan heb je toch eigenlijk ook al een surprise. En als je gedicht al heel erg leuk is kan dat natuurlijk ook genoeg zijn ;).