en die molshoop je hebt em tog nie weggegooit he?
Natuurlijk niet! Hallo!!
wat denk je wel niet van mij?! Ik gooi nooit surprises na 1 dag weg, op zn vroegst na uhm... 3 jaar of zo? Kheb dr nl nog een paar liggen van jaren geleden... Iemand die zoiets maakt heeft er toch moeite voor gedaan, en er dan ook nog eens speciaal erover nagedacht wat bij mij zou passen, en als het dan óók nog leuk is uitgewerkt zoals de twee surprises die ik dit weekend heb gekregen
, nou dan gooi ik dat echt niet weg natuurlijk.
Argh, Elmar, het spijt me dat ik niet op msn kon komen... maar ik heb het hele weekend al geen letter aan school gedaan en je hebt gezien hoe erg ik achterliep (nou ja, min of meer) en jij kunt dan misschien nog verder achterlopen, maar als ik mn boekverslagen e.d. niet op tijd inlever word ik geschorst, en als ik mn debatverslag niet nu ga afmaken krijg ik ruzie met mn groepsleden, enz enz... Ik kan nog heel lang blijven doorzeuren hoeveel het allemaal wel niet is, maar dat zal bij jou ook wel zo zijn, maar ik kan en wil niet helemaal niets doen. En je weet dat ik echt wel heel graag op msn zou wíllen komen. Maar officieel gesproken heb ik ook al geen tijd om te forummen, maar ja hoewel mijn mentor zei dat school je eerste prioriteit zou moeten zijn, dat ist dus niet voor mij...
Mja heel misschien start ik msn nog wel een keertje op als ik jullie online zie staan hier links... anders bel ik jou/jullie nog wel ergens deze week kej...