Auteur Topic: Sinterklaasviering: bekijk nu de foto's!  (gelezen 25085 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2002, 14:11:47 »

aaaaaaargh ik krijg nu net een foldertje van de universiteit van Leiden, en de open dag waarvan ik dacht dat ie alleen op de 29e was, is voor Grieks en Latijn nu juist op, jawel, de 30e!! grrrr!!

Dusseh, tja... Nu twijfel ik of ik dr wel heen zal gaan, want ik denk bij voorbaat al dat Nijmegen toch wel leuker is, maar voor de zekerheid wil ik eigenlijk toch ook daar kijken, maja ligt eraan of jullie nog op een andere dag kunnen...?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2002, 14:13:34 »
k moet me dr misschien niet mee bemoeien, maar als ik jou was zou ik mn toekomst toch wel wat belangrijker vinden dan een sinterklaasavondje. maar als je allebei wilt, misschien dat je et dan kan combineren? suc6 dr mee iig

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2002, 15:35:15 »
mja, Doris heeft gelijk hoor e, het interesseert je , dus mss toch gaan kijken en proberen te combineren en als dat niet lukt, dan kijk je toch gewoon voor een andere datum?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2002, 16:17:46 »
als ik jou was zou ik mn toekomst toch wel wat belangrijker vinden dan een sinterklaasavondje.
hm, ja, is wel zo hoor, weet ik, maar ja, kwil Sinterklaas echt voor geen goud missen en als het echt op geen enkele andere dag te regelen valt, misschien dat ik dan een dagje kan gaan meelopen in Leiden of zo zodat ik het toch nog ns kan gaan bekijken. Kben nl vorig jaar wel al op de open dag geweest maja...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2002, 17:36:45 »
E, je moet het zelf weten, misschioen vinden we ook nog wel een andere dag om de sinterklaasviering te houden!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2002, 18:22:21 »
Ik heb zojuist ook een email gekregen van een vriend die zijn verjaardag nu toch op de 23e viert ipv op de 9e, dus daarmee vallen 23 en 24 nov voor mij ook af (maar die waren toch al afgevallen). Blijft over 1, 7, 14 of 15 dec... Hiervan zijn zaterdagen de 7e en 14e... Dussem, kunnen jullie dan (wie had dr op de 7e gestemd??)? Helaas Daan dan worden het wel de chocoladeletters in de aanbieding... Of is een zondag ook goed?

Het mag trouwens van mn ouders ook wel bij mij thuis, in Gouda dus, dat zal voor @miesh, Compuart en Malcolm weinig uitmaken (toch?), alleen voor Ovide wordt het dan wel nog verder... Mocht het dus nergens anders kunnen/mogen, het KAN hier in principe wel, maar ik heb er zelf geen bezwaar tegen om het hele land door te moeten reizen.

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2002, 20:38:47 »
Ik heb zojuist ook een email gekregen van een vriend die zijn verjaardag nu toch op de 23e viert ipv op de 9e, dus daarmee vallen 23 en 24 nov voor mij ook af (maar die waren toch al afgevallen). Blijft over 1, 7, 14 of 15 dec... Hiervan zijn zaterdagen de 7e en 14e... Dussem, kunnen jullie dan (wie had dr op de 7e gestemd??)? Helaas Daan dan worden het wel de chocoladeletters in de aanbieding... Of is een zondag ook goed?

Het mag trouwens van mn ouders ook wel bij mij thuis, in Gouda dus, dat zal voor @miesh, Compuart en Malcolm weinig uitmaken (toch?), alleen voor Ovide wordt het dan wel nog verder... Mocht het dus nergens anders kunnen/mogen, het KAN hier in principe wel, maar ik heb er zelf geen bezwaar tegen om het hele land door te moeten reizen.
Van mij mag het ook op een zondag, als dat de mogelijkheid van de dure chocoladeletters verzekerd graag zelfs :D.

Ik heb zelf nog helemaal niks gedaan aan vragen of het hier kan enzo, maar dat doe ik zeeer binnenkort.

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2002, 20:41:16 »
wedden dat ie het vergeet  ;D

ik heb ondertss al wat ideetjes voor mijn gedichtje (how I love writing poems) !!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2002, 20:49:46 »
ik heb ondertss al wat ideetjes voor mijn gedichtje (how I love writing poems) !!

.... wat??????

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2002, 20:59:46 »
ik bedoel het Sinterklaasgedicht dat ik ga maken om hier te posten ipv aanwezig te kunnen zijn  :) en ik verklap nog niks  :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2002, 21:12:47 »
Van mij mag het ook op een zondag, als dat de mogelijkheid van de dure chocoladeletters verzekerd graag zelfs :D.
waarom vind je het toch zo erg als het na 5 dec wordt ??? ik heb nog 2 andere surprises, allebei erna... kan toch best?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #31 Gepost op: 2-11-2002, 22:08:22 »
Na 5 dec. kan ook wel tog..... k vin t iig niet erg hoor  ;)
Mare, Gouda is voor mij wel wat dichter bij denk, tenminste ik heb familie vlakbij Gouda wonen en vanaf Emmen ist 2 uurtjes rijden.... valt wel mee tog?  :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2002, 22:43:45 »
waarom vind je het toch zo erg als het na 5 dec wordt ??? ik heb nog 2 andere surprises, allebei erna... kan toch best?
Ik heb bijna m'n hele leven geleefd in het sfeertje van de gelovers, en dan is sinterklaas op 5 december 's avonds naar huis en is het voorbij. Das voor mij nog steeds zo... :-\

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2002, 22:53:53 »
oké, en ik dacht dus dat sinterklaas 6 december was... (of bedoel je dat ie snachts langskomt en dan alweer vertrekt?)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2002, 23:20:57 »
Hoi!

Met het afvallen van A&K is er wel een verschuiving naar het noorden opgetreden. Ik vind het prima als we het op 1 december in Gouda vieren. Voor ons is het zelfs dichterbij. :)
Het liefst vier ik het voor 5 december. Na 5 december is het toch een andere sfeer.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2002, 09:32:32 »
oké, en ik dacht dus dat sinterklaas 6 december was... (of bedoel je dat ie snachts langskomt en dan alweer vertrekt?)

Ja, dat bedoel ik en zo te zien is Malc het roerend met mij eens :D.

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2002, 10:36:10 »
echt heel raar hoor, bij ons is die sfeer toch pas weg na 6 december...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2002, 11:45:30 »
Nou dat ziet er toch wel goed uit allemaal... :D Kan iedereen (die wil kunnen) op zondag 1 dec?? En iedereen het dan mee eens als het hier in Gouda is?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2002, 11:55:34 »
Ik heb net ff op ns reisplanner gekeken. T is een hele reis naar Gouda. Het duurt 2 uur en drie kwartier van station tot station. Daar moet ik me nog eens even over bedenken, als jullie het niet erg vinden. De datum (1 december) is wat mij betreft wel okee.
Verder moet ik ook nog ff zeuren over de tarieven van de NS, die zijn echt monsterlijk hoog (34.50 voor een retourtje Gouda). Dan maar zeuren dat er te weinig mensen met de trein gaan...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2002, 12:00:06 »
Ik heb me nog niet zo veel bemoeid met 't geregel voor de Sinterklaasmiddag/avond, maar nu wil ik toch graag ook effe reageren.

Ik wil graag meedoen en ik zie ook niet zo'n probleem als 't op zondag zal worden georganiseerd. Zaterdag is voor mijn moeilijker, omdat ik in de drukkere periode van 't jaar (november+december) eigenlijk geen vrij kan krijgen bij de bakker. Dus in principe zou ik wel kunnen op zondag. 'n probleem voor mij is echter dat onze familie meestal op de zondag voor Sinterklaas bijeenkomt om samen Sinterklaas te vieren. Nou heb ik dit jaar m'n ouders nog niet gehoord over wanneer de familie Sinterklaasviering is, dus dat zal ik zo snel mogelijk maar 'ns vragen. Daarna kan ik jullie dan definitief zeggen of ik mee kan doen.

Oh ja wat betrefd surprise en gedicht. Voor 'n surprise maken heb ik denk ik geen tijd (druk druk met stage en zo) en ik heb 't knutselen eerlijk gezegd 'n beetje verleerd (ik heb al vijf jaar geen handenarbeid gehad!).

Gedichten schrijven is ook echt 'n ramp voor mij. Verder als 'Sint zat te denken, wat hij e dit jaar zal schenken' kom ik echt niet. Ik zou graag willen dat ik die gave had om orginele persoonlijke gedichten te kunnen schrijven, maar die heb ik helaas niet.  :-[

Ik laat iig nog weten of ik definitief mee kan doen. Dit zal dus liggen aan de datum dat 't gehouden wordt (beslissen jullie gewoon maar en dan zie ik wel of ik dan kan) en of ik verwacht dat ik genoeg tijd heb om 'n cadeautje te zoeken, 'n gedicht in elkaar te flansen of 'n surprise te maken.