e, hoever woon jij van het station vandaan?
Daan, hoever woon jij van het station vandaan?
ja, daar dacht ik idd ook al aan, om dat dr nog bij te zetten. Volgens mij woon ik toch wel ietsje dichter bij het station dan Daan... Naar mijn huis is het wel te lopen, dat duurt wel even, ik ben niet zo goed in schatten en zo, maar met de fiets is het zo'n 10 minuten. Als je redelijk hard loopt ong 20 minuten denk ik... Iig wel te doen, doen we eigenlijk altijd als we iemand vh station moeten halen want we hebben geen auto.
Toen ik naar Daan ging, gingen we met de auto vh station naar zijn huis, kdenk ook iets van 10 minuten??? Naja ik weet het niet, maar iig lijkt me dat niet echt te lopen, en we kunnen natuurlijk niet met zn allen in de auto (als ik ervan uit ga dat we wel allemaal met de trein komen). Dus dan moet je met bussen of zo en dat is idd toch ook wel erg onhandig...
Dus tja Gouda is toch eigenlijk wel iets handiger... Ovide, het is op zich wel te doen, ik reis natuurlijk ook wel regelmatig naar Heerlen met de trein, en het is niet echt verloren tijd want je kunt evt het gedicht nog in de trein schrijven
... mja, tblijft ver weg, en idd heel erg duur... Maar ja we kunnen het @miesh niet echt aandoen om 3 uur en 22 minuten te moeten reizen, en Enschede telt natuurlijk ook voor twee...
Het blijft hoe dan ook voor iemand altijd erg ver weg...