Ik denk dat jullie maar niet op mij moeten rekenen, hoe jammer ik het ook vind (echt waar), maar het is me toch een beetje te ver en vooral te duur. Ik weet het, dat is echt een Hollands argument, maar december is al zo'n dure maand...
Sorry
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik kan komen naar de Forum-Sinterklaasviering. December is voor mij altijd 'n erg drukke maand (ivm met werken bij de bakker en met allerlei bijeenkomsten van familie en vrienden). Bovendien ben ik nu stage aan 't lopen en moet ik begin januari m'n conceptverslag inleveren. Aangezien ik echt nog veel aan m'n onderzoek en aan m'n verslag moet doen, zal ik ook in m'n vrije tijd er nog aan moeten gaan werken. Ik heb de hele tijd de hoop gehad om alles af te krijgen in de tijd dat ik bij 't bedrijf zit, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Aangezien ik op zaterdags dus moet werken, zal ik op de zondagen moeten gaan werken aan m'n verslag. En door de Sinterklaasviering zou ik weer 'n hele dag kwijt zijn, omdat 't voor mij ook behoorlijk ver is. En als ik nu samen met ovide er heen had kunnen reizen, was 't natuurlijk 'n stuk gezelliger geweest!
(nee grapje! 't is natuurlijk wel gezelliger als je samen kunt reizen, maar 't feit dat ovide niet komt, is niet de reden dat ik nu afzeg)
Bij deze laat ik dus ook weten dat ik niet zal komen. Ik hoop dat 't 'n hele gezellige dag wordt en ik hoop dat hier tot in de details verteld wordt hoe 't was. (misschien wat fotootjes erbij?
)
Ik beloof bij deze dat ik zeker zal komen bij de Molfanatenbijeenkomst. Daarom vast 'n oproep voor Compuart: zou 't misschien mogelijk zijn om ietsjes eerder aan te geven wanneer de bijeenkomst zal plaatsvinden? Vorig jaar wist ik 't vrij laat en kon ik geen vrij meer krijgen. 't zou fijn zijn als 't dit jaar minstens 'n maand van te voren bekend is, zodat m'n baas niet moeilijk kan gaan doen.
Als 't niet mogelijk is, is 't ook geen ramp, want dan meld ik me maar ziek voor 1 keertje. Hopelijk praten m'n nichtjes dan niet hun mond voorbij, want die werken ook bij de bakker en zij zullen van m'n tante dan wel te horen krijgen dat ik niet echt ziek ben.
Maar dit wordt nu off topic en ik ratel maar door, dus ik zeg alleen nog: e en andere succes met de voorbereidingen en heel veel plezier!