Ze lijken me bijna allemaal wel pienter genoeg om ongemerkt sabotageacties uit te voeren
Ik moet er eerlijk bij zeggen, dat ik ze niet allemaal ken (soms alleen van gezicht, soms dat niet eens).
Het is erg grappig om te lezen hoeveel er van bepaalde kandidaten wordt verwacht. Marc-Marie wordt of als winnaar ingeschat òf hij is 'de ideale mol'. En dat terwijl hij toch eigenlijk het profiel van 'het sulletje van de groep' draagt. Veel afleveringen gevolgd hebben, hoeft niet altijd een voordeel te zijn. Juist de doorgewinterde Mol-zoeker creëert zijn eigen dwaling binnen een overschot aan fantastische theorieën en complotten. 'Domme blondjes' kunnen onverwacht lang stand houden; sportieve jongens, slimme dames ze lopen allemaal het risico op het eerst vliegtuig naar huis te worden gezet. 'Het buitenbeentje' blijkt een onverwachte trukendoos te hebben. Bij alle kandidaten valt wel iets te bedenken. Voorlopig blijft het alleen maar gissen en speculeren. Zolang het programma niet te zien is, zullen we moeten suggeren en spiegelen aan oude reeksen. Labelen met de gebruikelijke stereotiepen is het makkelijkste middel dat we momenteel in handen hebben. Dus laat ik dat dan maar even toepassen
Ik zal dan maar even een gokje doen:
Mol: Roeland Fernhoutm
omdat ie kijkt alsof ie heel veel van plan isWinnaar: Lottie Hellingman
omdat ze nu nog guitig lacht, maar ik denk dat ze heel serieus in het spel zal duikenVerliezer: Yvonne van den Hurk
omdat ik denk dat ze met iedereen heel goed over weg kan, en daardoor veel info zal kunnen achterhalen, maar net niet genoeg