Ik ben een uur nadat de aflevering afgelopen is nog steeds in een bepaalde trance, na zo'n anderhalf uur ontwaak ik
Gaaf zeg
hoorn van de telefoon, mobieltjes uit, deurbel negeren etc.
dat heb ik alleen kunnen doen (en dus gedaan) toen ik eens alleen thuis was
(tijdens de finale van serie 3, met dat 'wordt vervolgd' op het eind)
Leuk om te zien dat het toch wel aardig verschilt hoe al dan niet afgezonderd iedereen t kijkt!
Ik zal zelf altijd wel aardig bang zijn dat andere mensen in huis net iets te hard gaan praten
(ook al doe ik wel altijd de koptelefoon op). Ze weten gelukkig wel hoe belangrijk het voor me is en dat ik het ze niet snel zal vergeven als ze me storen tijdens dat heilige uurtje
- tenminste, dat neem ik aan. Mijn vader heeft nog wel de neiging om te komen vragen wat er aan de hand is als ik bijv begin te lachen of te schreeuwen vanwege een bep gebeurtenis.. net alsof ik dat dan ooit rustig zal gaan uitleggen
.
Ervoor én erna forummen is wel het plan.. Maar ik ga denk ik alleen opnemen als ik écht niet thuis kan zijn... Als ik alle afl ga opnemen staan ze allemaal op andere banden enzo, niet handig maar toch ook weer te waardevol om eroverheen iets op te nemen. Ik koop de dvd wel een keer van iemand anders opt forum..