Na een beetje te zijn bijgekomen van de verrassing dat Yvon de mol is, toch maar eens aandacht gehad voor de (vele) grappige momenten deze aflevering:
Lottie: Ik vind het stom! Ik vind golf stom!
Marc-Marie is er klaar voor: Ik heb axe opgedaan in het herentoilet!
En Yvon die dan even gaat ruiken
Yvon over de golfprestaties van Marc-Marie: Ik vind dat je zeer labiel bent in je slagen.
Yvon slaat haar bal eens raak: Ja! en nu ga ik rennen anders komt ie terug
Marc-Marie na het putten (? ben niet zo thuis in de golf) van Yvon: Ik heb mijn handen vol, anders zou ik applaudiseren. Yvon: Nou, doe je handen dan maar even los, dan kan je applaudiseren. ::applaus:: En dan het lullige applausje dat ze braaf doen, Lottie met de bal in haar mond
De golfbaan na afloop, niets meer van over
Marc-Marie over Sander: je moet terug naar een soort kinderlijke pim-pam-pet-mode om het spel te waarderen en dat kon Sander.
Marc-Marie over hoe Yvon de onschuldige persoon zou vermoorden: met haar ogen dicht en sorry zeggend, zoals ik bij Isabelle
Lottie beargumenteert dat Marc-Marie het geld zou aannemen: hij is heel lui
En Yvon die het er nog steeds niet mee eens is: Geloof ik ook gewoon niet, ik denk dat je zelf niet goed hebt nagedacht
Marc-Marie die Yvon als mol gewoon laat kletsen over waarom Lottie haar acteertalent zou houden. Dat gezicht!
En daarna gewoon volhoudt dat Lottie haar acteertalent zou inleveren.
Uit het dagboek van angela: Ik zou zeggen: kom maar op met die Televizierring…maar nu schijnt er heel irritant een super populair Boer
zoekt vrouw serie ons in de weg te zitten…..ik dacht dat de Mol klaar was?