Auteur Topic: Grappige momenten!  (gelezen 101792 keer)

Offline Rocky

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #460 Gepost op: 7-03-2005, 21:23:17 »
Eigenlijk is ie een beetje sarcastisch. In aflevering 6, Angela bij het stuntvliegen: "De groep besluit, dat Isabelle de sterkste maag heeft!". In Indonesië is die maag helaas zo sterk niet meer ::ohno::
Thank U

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #461 Gepost op: 12-03-2005, 14:18:24 »
De golfopdracht met dat muziekje eronder was erg grappig, vooral als ze over de bal meppen. En als Yvon de bal in de hole krijgt maken MM en Lottie hun handen vrij om te applaudiseren, stopt Lottie zo dat balletje in 'r mond. ::rofl::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 12-03-2005, 14:22:09 »
Of bij de Lasergame opdracht dat Yvon zei tegen Lottie: Je moet huppelen!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::   En dat Yvon zei tegen MM: Je moet dichterbij komen. En dat MM zei: Ja, je moeder!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #463 Gepost op: 12-03-2005, 16:43:30 »
Na een beetje te zijn bijgekomen van de verrassing dat Yvon de mol is, toch maar eens aandacht gehad voor de (vele) grappige momenten deze aflevering:

Lottie: Ik vind het stom! Ik vind golf stom!  ;D
Marc-Marie is er klaar voor: Ik heb axe opgedaan in het herentoilet!  ::trots:: En Yvon die dan even gaat ruiken  ::rofl::
Yvon over de golfprestaties van Marc-Marie: Ik vind dat je zeer labiel bent in je slagen.  :D
Yvon slaat haar bal eens raak: Ja! en nu ga ik rennen anders komt ie terug  ::rofl::
Marc-Marie na het putten (? ben niet zo thuis in de golf) van Yvon: Ik heb mijn handen vol, anders zou ik applaudiseren. Yvon: Nou, doe je handen dan maar even los, dan kan je applaudiseren. ::applaus:: En dan het lullige applausje dat ze braaf doen, Lottie met de bal in haar mond  ::rofl::
De golfbaan na afloop, niets meer van over  ::ohno:: ::rofl::
Marc-Marie over Sander: je moet terug naar een soort kinderlijke pim-pam-pet-mode om het spel te waarderen en dat kon Sander.  :D
Marc-Marie over hoe Yvon de onschuldige persoon zou vermoorden: met haar ogen dicht en sorry zeggend, zoals ik bij Isabelle  >:D
Lottie beargumenteert dat Marc-Marie het geld zou aannemen: hij is heel lui  ::rofl::
En Yvon die het er nog steeds niet mee eens is: Geloof ik ook gewoon niet, ik denk dat je zelf niet goed hebt nagedacht  ;D
Marc-Marie die Yvon als mol gewoon laat kletsen over waarom Lottie haar acteertalent zou houden. Dat gezicht!  ::rofl:: En daarna gewoon volhoudt dat Lottie haar acteertalent zou inleveren.
Uit het dagboek van angela: Ik zou zeggen: kom maar op met die Televizierring…maar nu schijnt er heel irritant een super populair Boer
zoekt vrouw serie ons in de weg te zitten…..ik dacht dat de Mol klaar was?  ::rofl::

'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #464 Gepost op: 12-03-2005, 16:53:44 »
Uit het dagboek van angela: Ik zou zeggen: kom maar op met die Televizierring…maar nu schijnt er heel irritant een super populair Boer
zoekt vrouw serie ons in de weg te zitten…..ik dacht dat de Mol klaar was?  ::rofl::

Dat vond ik ook een erg grappig stukje. ::rofl:: ::ok::

Offline JoostProost

• Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
« Reactie #465 Gepost op: 12-03-2005, 19:46:52 »
De reactie van Marc Marie toen hij hoorde dat Yvon het terugkomen het meest gunde aan Gijs:
"Dan komt ie zeker voor de derde keer terug !! "

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 12-03-2005, 21:50:27 »
Marc-Marie over hoe Yvon de onschuldige persoon zou vermoorden: met haar ogen dicht en sorry zeggend, zoals ik bij Isabelle  >:D
Dit vond ik het allergrappigst van de afl ::rofl::, hij zei ook echt "zoals ik Isabelle doodschoot" :o ;D

Verder MM die bang is hoe hij over zal komen met de stuntvliegopdracht ;D

Yvon die allerlei namen tegenkomt behalve Nyoman jaja.., zelfs een Antonio! "Antonio?! Ohh.." of zoiets.. En Lottie en MM die dan aan het speculeren zijn dat Yvon vast in de zee aan het zwemmen is, en dat zij dat dan bij de terugblik wel te zien zullen krijgen...

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #467 Gepost op: 13-03-2005, 03:28:48 »
Yvon die allerlei namen tegenkomt behalve Nyoman jaja.., zelfs een Antonio! "Antonio?! Ohh.." of zoiets..

::rofl:: was erg grappig ja, ik waande me even in Italië ;D

Marc- Marie die zo heftig met zijn club zwaait dat hij Lottie bijna raakt (die achteruit deinst) ;D

In de auto, met de discussie over waar de pot is: Yvon zegt: 'Dan kan je hem nog beter aan mij geven'- waarop Marc-Marie zegt: 'Aan jou kunnen we hem zeker beter niet geven dan gooi ik het nog liever meteen het raam uit!' :D

Het droge 'bedankt!' van Yvon in antwoord op het lauwe applausje van Marc-Marie en Lottie na haar golfprestatie.

Marc-Marie die bij de test zegt: 'In dit stadium kan je niet meer twijfelen anders verdien je het om achter een paard naar het vliegveld te worden gesleurd .. ik ga niet ineens denken : Goh zou ik het zelf misschien zijn..?' ;D

« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 03:31:55 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #468 Gepost op: 13-03-2005, 11:46:41 »
Ik vind de allerlaatste opdracht wel grappig, opzich is het een saaie opdracht, maar als je hem terug kijkt, als je al zeker weet dat Yvon de mol is... dan is het best hilarisch. Je ziet namelijk dat Lottie en MM weten dat Yvon de mol is. En je ziet ook dat Yvon weet dat ze het zien. En je ziet ook dat Angela ziet dat Yvon ziet dat....

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #469 Gepost op: 13-03-2005, 12:11:31 »
Uit het dagboek van Angela:

De kandi’s krijgen een golfclinic, dat is een les in golfen maar zoiets heet in de golfwereld een clinic. Klinkt sjieker. Ze spelen niet eens slecht al irriteren de mede golfers (hoor even een ur-ur keelklank erbij) zich mateloos aan ons waar wij ons weer niets van aantrekken.( Sodemieter op met je
golfstick dacht de presentatrice).  ::rofl::  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 12:13:56 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #470 Gepost op: 13-03-2005, 13:39:17 »
MM tijdens het golfen:

It's not a good one, but it's...it's functional...
 ::rofl::
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 13-03-2005, 13:47:08 »
MM: Ik heb axe opgedaan
L&Y: *snif snif*
Lottie: Ja best lekker

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 13-03-2005, 14:07:35 »
Yvon die de hele tijd over het golfballetje roept: 'Where is he? Where is he?? I can't see him!'
Him? ??? ::rofl::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 13-03-2005, 18:47:54 »
Yvon die achter het balletje aanrent met de opmerking erbij dat ze bang is dat ie weer terugrolt! :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 13-03-2005, 19:31:17 »
Yvon en MM die, als een getrouwd "echtpaar" zitten te kibbelen over het gegeven antwoord van Lottie en waarna Yvon uiteindelijk roept: "Maar ik heb toch toegegeven?" ::pinokkio:: ...waarop MM antwoord: "Ja maar pas na een half uur!" ::)

de interacties van Yvon en MM zal ik best gaan missen....'t is een heerlijk stel samen
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 13-03-2005, 20:16:24 »
Marc-Marie : " lekker op zijn Sophie's Choice"  ::rofl::

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #476 Gepost op: 18-03-2005, 15:01:44 »
whaaaa die humor  ::rofl:: ::rofl::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 18-03-2005, 17:59:04 »
Marc-Marie die Yvon op de kont slaat nadat de ontknoping is geweest en Yvon en Lottie elkaar omhelzen ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #478 Gepost op: 18-03-2005, 19:33:30 »
MM: 'Volgens mij is deze molgroep de slechtste molgroep ooit qua geld inbrengen, ik vraag me af hoe dat komt.'
Yvon: 'Een hele goede mol'

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 18-03-2005, 19:37:29 »
Yvon: Dat geld kan je beter aan mij geven
MM: Aan jou kunnen we het beter niet geven, dan kan je het nog beter uit het raam gooien