Ik kijk nou nog een keer en de eerste keer ligt die hele telefoon d'r nog niet joh
Das toch raar!
Cosma, dat komt omdat Sander de Mol is . OF ook de anderen hebben een telefoontje gehad van de Mol, dus ook Sander. Maar ik ga meer voor de Sander is de Mol-optie
hmmm dat moeten we nog maar een keer nakijken
Lijkt vreemd want dan zou dus zeker 1 van die drie iets daar mee te maken gehad hebben (mols of uit opdracht van de mol wellicht- het verhaal Jim blijft vaag).
Wat me opvalt bij Sander is dat hij gretig inspringt op het moment dat Yvon verdenkingen jegens Jim uit vwb wat hij die ochtend voor de opdracht begint gedaan heeft. Het lijkt wel een jonge uitgelaten hond soms
. Springt er meteen in om de verdenking jegens een ander te schuiven.
Ik zie dit zelf meer als kandi actie die zijn mol kwijt is en dus tijd moet gaan rekken, anderen op dwaalsporen moet brengen om zelf de tijd te hebben op zoek te gaan naar een nieuwe mol. Opvallend trouwens dat je hem daarover niet hoort terwijl hij Roeland zo hevig leek te verdenken.
Overigens ook vreemd dat 5 verkeerde namen qua volgorde zijn doorgegeven (zo we Yvon mogen geloven) door zowel Sander als Jim. Als Sander geen aanbod heeft gekregen ook van de mol is zijn rol erg vaag (ook vreemd dat hij persé niet wilde loten, maar het blijven voor mij teveel quasimol acties tot nu toe, toch. Immers als mol weet je dat je (3 vrienden, 3 collega's, 2 stokers = 6/8 75% kans hebt in groepen te zitten waar je wel een mollenstreek kan uithalen- zelfs bij de stokers kan dat wel alleen is het wel opvallend ip heb je bij groep 1 en 3 de meeste 'dekking'/is het het meest plausibel dat het misgaat). Misschien ook weer een zichzelf verdacht maken- actie aangezien de twee anderen overduidelijk niet zo geïnteresseerd leken om de opdracht te doen slagen.
Als het klopt dat er 5 namen foutief zijn doorgegeven en veronderstellende dat Sander dus idd geen aanbod heeft gekregen van de Mol waarom deed hij dan schijnbaar zijn best de opdracht te doen mislukken? Maar ja dat is een beetje analoog het zandgegraaf en anderen verdenken zogenaamd, ik denk dat hij een fanatieke kandidaat is, echt, die af en toe de verdenking op zich wil laden en verdenkingen zaaien naar anderen toe om zo zelf meer tijd te krijgen om op zoek te gaan naar zijn mol.