Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105130 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 4-02-2005, 13:57:02 »
Eens met Dopey, telefoontje is gewoon een kwestie van montage.
Het mobieltje zal wel onmiddellijk opgemerkt zijn.
Wel van belang is dat Sander zich dat mobieltje onmiddllijk wil toeëigenen.
Kwestie van een beetje alles in de hand te houden, en ik bedoel het hier dan wel figuurlijk.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 4-02-2005, 14:01:46 »
Is het niet veel verstandiger om de telefoon in de auto te laten liggen als ze uitstappen. Als niemand hem hoort, neemt niemand hem op en als niemand hem opneemt, kan niemand een fatsoenlijke aanwijzing geven aan de stokers.

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #222 Gepost op: 4-02-2005, 14:04:53 »
Eens met Dopey, telefoontje is gewoon een kwestie van montage.
::ohno:: Sorry, maar dat denk ik niet
Sander hangt duidelijk over de telefoon, je ziet de antenne (die is al uitgestoken)
Als je de gms opmerkt, laat je he daar niet onhandig op dat randje liggen
Overings denk ik ook niet dat het erg lang heeft geduurd voordat ze de telefoon opmerkten.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #223 Gepost op: 4-02-2005, 14:11:19 »
::ohno:: Sorry, maar dat denk ik niet
Sander hangt duidelijk over de telefoon, je ziet de antenne (die is al uitgestoken)
Als je de gms opmerkt, laat je he daar niet onhandig op dat randje liggen
Overings denk ik ook niet dat het erg lang heeft geduurd voordat ze de telefoon opmerkten.

Je moet maar eens goed kijken naar de rugzak die voor de jerrycan staat achter in de dodge. Dan zie je duidelijk dat erin geknipt is...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #224 Gepost op: 4-02-2005, 14:18:14 »
Je moet maar eens goed kijken naar de rugzak die voor de jerrycan staat achter in de dodge. Dan zie je duidelijk dat erin geknipt is...
::jaja:: oh das een goeie, dat zal ik straks even opzoeken
ik stink in alle trucjes die de regie uithaalt
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #225 Gepost op: 4-02-2005, 14:23:10 »
Eerst staat er een rugzak voor, dan zie je de hele jerrycan en dan is er weer een halve rugzak voor.... niet logisch.... dus geknipt!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #226 Gepost op: 4-02-2005, 15:44:24 »
Eerst staat er een rugzak voor, dan zie je de hele jerrycan en dan is er weer een halve rugzak voor.... niet logisch.... dus geknipt!
Dopey, je bent erg scherp....
Houden zo
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 4-02-2005, 16:28:31 »
Sander zei dat de rugzak van victoria er als volgende aankwam maar het was niet haar rugzak maar een postzak.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #228 Gepost op: 5-02-2005, 10:35:17 »
Waarom zegt Sander op het einde tegen Gijs: 'We hebben de hulpmol geholpen aan extra punten.'

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #229 Gepost op: 5-02-2005, 10:40:06 »
Ik weet niet waarom hij dat zegt, maar ik denk dat Sander te hysterisch is om te mol te zijn! En hij is TE druk aan het zoeken, ja of dat is nou juist zijn tactiek!
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 5-02-2005, 12:02:04 »
Chris, volgens mij zei hij dat omdat Angela er tijdens de executie iets over zei dat de mol hulpmol had en die extra punten gekregen had.

Ik ga naar Sander als De Mol. Hier is waarom:
Aflevering 1 -> wint geen geld met zijn leugen
Aflevering 2 -> verliest tijd door zijn schep in de buurt van de metaaldetector te houden; maakt Roeland bij heel de wereld verdacht want "Ik heb claustrofobie en Roeland ging met me mee omdat hij me dan makkelijk uit die grot kon laten halen en dan zouden we 2.000 € verliezen." Anderen verdacht maken...
Aflevering 3 -> Hij zal wel geweten hebben dat er een hoop hulpmollen waren en heeft daarom goed meegewerkt aan de opdracht, wetende dat de rest het wel zou laten mislukken.
Aflevering 4 -> hij is altijd de chaoot en wild praten en gesticuleren en weet ik wat nog in vorige aflevering, maar als ie MM moet begeleiden is hij kalmte in hoogst eigen persoon.

En voor de rest speelt hij dat hij een fanatieke kandidaat is, met zijn dagboek laten zien en alles, zo van "Zie je, ik ben kandidaat en maak allerlei notities!", maar dat is afleiding! :)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #231 Gepost op: 5-02-2005, 14:30:39 »
Waarom zegt Sander op het einde tegen Gijs: 'We hebben de hulpmol geholpen aan extra punten.'

Hij is samen met Gijs aan het puzzelen wie die HulpMol zou zijn... Blijkbaar weet hij niet van het bestaan van TheMessenger from TheMole af... hij denkt dus dat de HulpMol een bijrijder in de truck was en dat DeMol zelf achter het stuur zat..

Tenminste, zo laat hij Gijs weten... want niets is wat het lijkt..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 5-02-2005, 14:33:18 »
Chris, volgens mij zei hij dat omdat Angela er tijdens de executie iets over zei dat de mol hulpmol had en die extra punten gekregen had.

Ik ga naar Sander als De Mol. Hier is waarom:
Aflevering 1 -> wint geen geld met zijn leugen
Aflevering 2 -> verliest tijd door zijn schep in de buurt van de metaaldetector te houden; maakt Roeland bij heel de wereld verdacht want "Ik heb claustrofobie en Roeland ging met me mee omdat hij me dan makkelijk uit die grot kon laten halen en dan zouden we 2.000 € verliezen." Anderen verdacht maken...
Aflevering 3 -> Hij zal wel geweten hebben dat er een hoop hulpmollen waren en heeft daarom goed meegewerkt aan de opdracht, wetende dat de rest het wel zou laten mislukken.
Aflevering 4 -> hij is altijd de chaoot en wild praten en gesticuleren en weet ik wat nog in vorige aflevering, maar als ie MM moet begeleiden is hij kalmte in hoogst eigen persoon.

En voor de rest speelt hij dat hij een fanatieke kandidaat is, met zijn dagboek laten zien en alles, zo van "Zie je, ik ben kandidaat en maak allerlei notities!", maar dat is afleiding! :)
En Sander zei in de ie aflevering dat hij claustrofobisch was en dat hij george bewondert.
Toen zei hij dat dat van de claustrofobie gelogen was!
Maar in de 2e aflevering zegt hij dat hij WEL claustrofobisch is ::oink::
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit toch een hele duidelijke aanwijzing dat sander de mol is.

Offline Reninho

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 5-02-2005, 14:35:43 »
hmmz zit allemaal wel iets in maar ik denk dat Sander te weinig echt gemold heeft om de mol te kunnen zijn misschien komt dit nog hij is iig gestegen in mn mol top 10 ;D

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #234 Gepost op: 5-02-2005, 14:38:20 »
Telefoon in aflevering 3: In minuut 9.45 is ook al de antenne te zien... (Ik dacht eerst zelf ook dat het een montage probleem was en was dan ook verbaast de antenne te zien...)

Laatste stuk aflevering 4: Ik moet toegeven dat Sander wel erg veel dingen weet over de hulp mollen. Hij lijkt te beginnen met een verspreking dat het er twee kunnen zijn. Vervolgens zegt gijs wie hij denkt dat het zijn (Een volledig verkeerde analyze.) Sander antwoord met ja, maar begrijpt niet wat Gijs precies bedoelt en herhaalt dan wat hij denkt dat er gezegt werd (Maar dan zo, dat het wel bijna volledig overeen komt met de werkelijkheid (zoals wij die kennen.)

Maar het programma is gevult met suggestieve dingen...dus.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 5-02-2005, 14:55:49 »
En Sander zei in de ie aflevering dat hij claustrofobisch was en dat hij george bewondert.
Toen zei hij dat dat van de claustrofobie gelogen was!
Maar in de 2e aflevering zegt hij dat hij WEL claustrofobisch is ::oink::
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit toch een hele duidelijke aanwijzing dat sander de mol is.

Nee hij zei in de biecht dat hij écht claustrofobie heeft. Maar hij vertelde de jury dat zijn fobie was dat hij bang was van libellen en wespen.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 5-02-2005, 15:26:09 »
Nee hij zei in de biecht dat hij écht claustrofobie heeft. Maar hij vertelde de jury dat zijn fobie was dat hij bang was van libellen en wespen.
en van kleine ruimtes en daarna zij die dat het gelogen was ::vergroot::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 5-02-2005, 18:10:06 »
Niet waar  ::vergroot::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 5-02-2005, 18:19:05 »
O ja nu hoor ik het hij zei dat hij bang voor kleine ruimtes was in de biecht en in het liegspel zei hij dat hij bang was voor wespen en libellen. Maar dat kwam vlak achter elkaar en je zag niet dat hij dat in de biecht zei.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 5-02-2005, 20:25:20 »
Hij is samen met Gijs aan het puzzelen wie die HulpMol zou zijn... Blijkbaar weet hij niet van het bestaan van TheMessenger from TheMole af... hij denkt dus dat de HulpMol een bijrijder in de truck was en dat DeMol zelf achter het stuur zat..
Inderdaad ze hebben een pact gesloten zoals tijdens de test al werd gezegt...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)