Wat ik nog even kwijt wil is dat Sander dan wel gepot heeft, maar omdat Angela hem daar op wees. Hij was het zelf niet van plan/ vergeten. Hij had natuurlijk kunnen zeggen dat hij gokte op meer geld maar dan zou hij aangeven dat hij goed kon liegen. Door te potten leidde hij de aandacht van zichzelf af. Hier zou dus de eerder besproken held-mol-theorie op kunnen gaan; hij is de held want hij wint geld en dus is de verdenking er niet of nauwelijks.
Een subvraagje n.a.v. van deze opmerking; Angela weet dit jaar toch niet wie de Mol is?
Daarnaast, maar dat moet ik nog even terug zien, was er volgens mij een slowmotion te zien toen Sander in beeld was. Ik heb aflev 1 nog niet voor de 2e keer bekeken dus ik weet niet of er meer slowmotions waren.
Als laatste vond ik Sander's reaktie op de vraag van george ("Zou mijn spel jouw spel zijn?") ook enigzins verdacht; Sander ontkende dit maar ontkende niet dat hij de Mol was. Een natuurlijke reaktie zou toch twijfel zijn lijkt mij, willen ontkennen dat je de mol bent als je 'm wel bent.