Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Zelf dacht ik nog aan (maar kan ook al genoemd zijn, ik herinner): 'Never say goodbye' > Sander tegen Yvon vlak voor haar executie: 'Het is nooit te laat.' > Het is nooit te laat om afscheid te zeggen...
Chriz dacht meer aan Yvon Jaspers (ook met die hint), maar ja niks uitsluiten enzo he...
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/avro/wieisdemol/bb.laatste.asf (streaming 1e aflevering)Op 15.50 komt Sander de Heer nog even tussendoor waarbij hij zegt: "Ja, ik weet wel wie de mol is, maar dat kan ik natuurlijk niet vertellen." Echt maar een heel kort stukje, waarna ze weer verder gingen met het spel...Misschien een soort 'bluf-uitspraak', maar hij zegt het wel.
Hij is, voor zover ik het zag, wel de enige die op die manier close in beeld kwam..
Zul je zien.. vrijdag gaat Sander eruit
Die staat er wel hoor Bij de fansites Die Url is door betreffende personen speciaal daarvoor aangemaakt Omdat ook zij molfans zijn en zeer frequente bezoekers van de site
Is wel mijn voorspelling, dus wat dat betreft... We zullen zien wie er meer geluk heeft, Cora Bora of ik...
Ik hoop dat je niet teveel aan de Goden geofferd hebt voor deze voorspelling.
ik neem aan dat een oude mol de nieuwe mol kent en waarom zou George het Sander dan moeilijk maken met zo'n vraag.
Ik geloof niet in God, dus dat wordt lastig...
We zullen zien wie er meer geluk heeft, Cora Bora of ik...
De reacties die hij tijdens de uitzending gaf waren typisch 'echt' voor mijn gevoel. Hij komt voor mij als minste mol-'kandidaat' over. Ik heb hem al helemaal van mijn lijstje gehaald.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
502 gasten en 0 vaste bezoekers