Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105209 keer)

Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2005, 14:46:37 »
Yvon Jaspers tilt een schepje zand helemaal buiten het grid , en zegt: "hij zit alleen maar een beetje met dat ding te he.. dinge.....", en bij het tweede schepje kijkt ze Sander aan en roept: 'Sukkel!!!'.
Yvon Jaspers nu ook mol?
Nee, er is maar één mol en dat is Marc-Marie. Deze serie is met afstand de makkelijkste van allemaal (enigszins jammer), maar gelukkig is het nog wel spannend wie er elke week uit gaat!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2005, 15:36:27 »
Nee, er is maar ? mol en dat is Marc-Marie. Deze serie is met afstand de makkelijkste van allemaal (enigszins jammer), maar gelukkig is het nog wel spannend wie er elke week uit gaat!
Ik heb al eerdere post's even afgelopen maar kan geen onderbouwing van deze mening vinden.

Maar uiteraard is je mening welkom. Ik wens je veel sterkte met de enigzins tegenvallende serie en ik hoop dat je je toch nog enigzins kunt vermaken met de afvallers. ;D
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 00:22:39 door Castor_en_Pollux »

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2005, 15:45:46 »
Wat zou het "vermakelijk" zijn als Marc-Marie de volgende afvaller zal zijn..  ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 22-01-2005, 17:07:57 »
Ik denk niet dat Sander de mol is, hij is heel erg bezig met het spel en aantekeningen maken enz.. Ik denk dat hij nog ver zal gaan komen!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #104 Gepost op: 22-01-2005, 18:56:34 »
Ik denk niet dat Sander de mol is, hij is heel erg bezig met het spel en aantekeningen maken enz.. Ik denk dat hij nog ver zal gaan komen!

Kan natuurlijk ook een maskertje zijn he om de kijker te overtuigen van zijn fervent kandidaatschap ;)

Maar afgezien van het kennelijk weinig helpen op het strand met de sleutels (althans naar de woorden van MM) zou ik hem sws een te passieve mol vinden in dat geval.

Misschien gaat ie nog 'los' de volgende afleveringen.... wie weet ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #105 Gepost op: 22-01-2005, 21:24:08 »
hij heeft veel series gezien en weet veel over de Mol... Als hij de Mol zou zijn, dan heeft hij Roeland wel zwart gemaakt door te zeggen dat de Mol met een zwakkere mee zou gaan. Sander oogde trouwens in de heli erg ontspannen voor iemand met claustrofobie
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 22-01-2005, 21:26:47 »
Kan natuurlijk ook een maskertje zijn he om de kijker te overtuigen van zijn fervent kandidaatschap ;)

Maar afgezien van het kennelijk weinig helpen op het strand met de sleutels (althans naar de woorden van MM) zou ik hem sws een te passieve mol vinden in dat geval.

Misschien gaat ie nog 'los' de volgende afleveringen.... wie weet ;)

ja das waar

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 22-01-2005, 22:38:47 »
Sander... sander... sander... Tsja... Ik vin hem erg verdacht.
Hij probeert een beetje de schuld in andermans schoenen te schuifen.
DIe hou ik goed in de gaten.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 23-01-2005, 00:01:35 »
idd @ in andermans schoenen schuiven. Juist omdat er zo gehamerd werd op hoe verdacht het as dat Roeland met hem mee ging, denk ik niet dat Roeland de Mol is, maar neig ik meer naar Sander.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #109 Gepost op: 23-01-2005, 00:02:53 »
idd @ in andermans schoenen schuiven. Juist omdat er zo gehamerd werd op hoe verdacht het as dat Roeland met hem mee ging, denk ik niet dat Roeland de Mol is, maar neig ik meer naar Sander.
welkom robbie.. ::bravo::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 23-01-2005, 00:14:03 »
Ik neig alleen nog maar!!  :P
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee... behalve dat het MM niet is. :)

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 23-01-2005, 10:20:30 »
Nog ff over claustrofobie, ik heb er zelf ook last van maar het is iets wat je jezelf heel makkelijk kan aanpraten.
Je kunt niet van de buitenkant zien of iemand claustrofobisch is, en daarom is het naar mijn mening de perfecte 'mol-angst'.

Stel nou dat Sander de mol is (heel waarschijnlijk) dan was het een hele slimme zet om als laatste met Roeland te vertrekken, hij bepaalt zo welke koffers er NIET worden meegenomen. De mol zal vast informatie hebben over hoe de excecuties zijn gemaakt, hij weet dus ook wie hem verdacht, en kan hen door middel van bagage achter te laten kwellen.
Door o.a. een tas van Victoria achter te laten, maakt hij het haar heel moeilijk, misschien zo moeilijk dat ze niet meer verder wil spelen met 1 tas (heel onwaarschijnlijk)

Sander ging voorop in de tunnel, en misschien kon hij zijn 'kleine ruimtes -angs' laten overslaan op Roeland. Opmerkingen als: 'O, wat wordt het hier krap' of 'Jezus, we gaan echt klem komen te zitten' kunnen zelfs een niet-claustrofoob het behoorlijk benaauwd maken.
Daarna Roeland nog even in een zwart daglicht zetten, en hij heeft zijn taak weer volbracht.

Zo'n opmerking als "er zit hier gewoon een mol die al het geld wil opmaken" ofzoiets tijdens het open maken van de tonnen, laat blijken hoe veel waarde je aan het  geld in de pot hecht, en dat komt natuurlijk heel onmols over. Maar niet voor mij!

Offline MelanieV

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 23-01-2005, 11:49:06 »
En jij dacht dat ik daar nog nooit geweest ben?
Niets is wat het lijkt!
Meer kan ik er natuurlijk niet over zeggen.....
De Heer zij met u

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Verzonden: vrijdag 21 januari 2005 16:09
Aan: Sander de Heer
Onderwerp: wie is de mol....

Hallo Sander ! ( of moet ik zeggen "De Mol" ;-)...)

Hierbij wil ik je uitnodigen eens langs te komen op www.wieisdemol.com
post eens gezellig wat op het forum.

Ik vond het erg leuk dat hij terugmailde, had ik niet verwacht...
;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 23-01-2005, 12:03:09 »
Haha inderdaad leuk ja! Volgens mij zitten ze allemaal wel eens mee te lezen. ;)

(ik kan dus beter maar eens stoppen met mijn overdreen Roeland adoratie :-[ )

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #114 Gepost op: 23-01-2005, 12:12:19 »
Sander ging voorop in de tunnel, en misschien kon hij zijn 'kleine ruimtes -angs' laten overslaan op Roeland. Opmerkingen als: 'O, wat wordt het hier krap' of 'Jezus, we gaan echt klem komen te zitten' kunnen zelfs een niet-claustrofoob het behoorlijk benaauwd maken.
Daarna Roeland nog even in een zwart daglicht zetten, en hij heeft zijn taak weer volbracht.

hihi, heb je die grotten gezien  ::vergroot::
Hoe kan je daar met iemand erbij doorheen krijgen zonder te zeggen: "wat wordt het hier krap"
Ze moesten al bij zijn dat iedereen fysiek door de grotten kon kruipen. Er zijn zat mensen die vast zouden komen te zitten  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #115 Gepost op: 23-01-2005, 15:29:50 »
Zo'n opmerking als "er zit hier gewoon een mol die al het geld wil opmaken" ofzoiets tijdens het open maken van de tonnen, laat blijken hoe veel waarde je aan het  geld in de pot hecht, en dat komt natuurlijk heel onmols over. Maar niet voor mij!

Inderdaad. Het is wel heel makkelijk om DeHeld te spelen als het geld toch al bijna op is..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline taspo

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 23-01-2005, 16:28:07 »
Als Sander opstaat nadat hij de test gemaakt heeft kijkt hij schuin naar de camera en lijkt een lachje niet te kunnen onderdrukken.

Verdacht ?

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #117 Gepost op: 23-01-2005, 19:36:49 »
Voorlopig zit ik nu ff op Sander...
Waarom?
Vooral door de opdracht op het strand (en zijn opmerkingen daar) en het te fanatieke gedrag met dat boekie...
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 23-01-2005, 19:41:01 »
Het valt me op dat Sander vaak wanneer hij iets serieus zegt hij zijn lachen bijna niet kan houden.

Maar of ik hem nu verdenk? Ik verdenk iedereen tot op heden.

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2005, 11:45:15 »
Ik verdenk iedereen tot op heden.

Dat herken ik, haha...  ::)
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...