Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105195 keer)

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 24-01-2005, 13:36:20 »
Als Sander de mol is, dan lach ik me helemaal rot! Ongelooflijk zo fanatiek als die jongen is. Het is gewoon freaky zoals hij overal bovenop zit en hij is als de dood dat hij iets mist! Of deze man is een fantastisch acteur een een even zo fantastisch mol of hij is gewoon bloedfanatiek en wil hoe dan ook het spel winnen. Ik houd het voor alsnog op het laatste maar stiekum hoop ik een beetje op het eerste! Voor wat ik er nu van gezien heb, zou ik het echt briljant vinden en een tactiek die we nog niet eerder hebben gezien in de geschiedenis van 'wie is de mol' ::tandpastasmiley:: :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #121 Gepost op: 24-01-2005, 14:29:20 »
Sander blijft voorlopig ook mijn molletje !  ::jaja::

Afvaller Gijs noemt tijdens de test geen naam, blijkt zowat iedereen te verdenken, maarre... tijdens de busreis bleek wel dat ie het goed kon vinden met Sander (radiomensen onder elkaar, beetje zelfde niveau)... Dus Sander heeft ie zeker niet hoog op z'n lijstje van verdachten genoteerd...  ::ohno::  Perfecte misleiding van de Mol ?  :D  ::ok::
Een beetje laat ( maar ik ben alle acties aan het verzamelen, leuk man, zo'n website bijhouden.. :) )
Gijs heeft veel van de opdrachten uit alfevering 2 niet meegekregen , en de test ging denk ik ook over wat die dag gedaan was ? Dus wel logisch dat hij vele fout was, want hij had geen idee waar en met wie de mol door de grot kroop enzo..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline lynnlynn

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 24-01-2005, 15:13:04 »
Het valt me op dat Sander vaak wanneer hij iets serieus zegt hij zijn lachen bijna niet kan houden.

Maar of ik hem nu verdenk? Ik verdenk iedereen tot op heden.

dat viel mij ook op bij het openen van de tonnen. Nadat hij heeft geroepen dat er nu maar eens gestopt moet worden met het openen van tonnen, loopt hij licht grijnzend weg. of komt dat omdat hij zich ineens realiseert dat hij in beeld is en niet zo aan camera's is gewend... Ik wordt GEK van al die mogelijkheden!!!  ;D

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 24-01-2005, 15:15:14 »
Sander Sander Sander

In aflevering één vond ik hem verdacht, omdat ie absoluut niks verdachts deed.

Maar nu na aflevering 2.... zoals ie met die schep telkens onder de metaaldetector zat, en zoals ie constant anderen hardop verdacht probeert te maken (Roeland), om hoe hij zei dat er een mol in hun midden was die geld uit hun zak aan het kloppen was (heeft nogal veel nut als er al 7 tonnen open zijn...)

Maar vooral omdat hij zei:
Ik neem een tas mee van (ik meen Victoria en Yvonne) omdat het anders zo zielig is als zij niks hebben. Hij zat in de beste positie om er voor te zorgen dat iedereen iig 1 tas zou hebben. En hij was de enige die doorhad dat er mensen zonder tas zouden komen te zitten...

(Lottie is hier ook verdacht trouwens omdat ze twee tassen van 1 persoon meeneemt en dus de kans groter maakt dat iemand zonder zit)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline louise88

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 24-01-2005, 15:30:46 »
A mole
Digging in a hole

dit kunnen alleen mensen zijn die groeven....er was 1 duidelijk shot dat je sander zag graven en het zand gewoon in het zelfde vak gooit(in het midden)  ??? beetje opvallend.....
en dat sander express de schep onder de metaaldetector houdt
en veel tijd rekt aan het begin van het spel...
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 17:00:32 door louise88 »

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 24-01-2005, 17:12:53 »
Als Sander de mol is, dan lach ik me helemaal rot! Ongelooflijk zo fanatiek als die jongen is. Het is gewoon freaky zoals hij overal bovenop zit en hij is als de dood dat hij iets mist! Of deze man is een fantastisch acteur een een even zo fantastisch mol of hij is gewoon bloedfanatiek en wil hoe dan ook het spel winnen. Ik houd het voor alsnog op het laatste maar stiekum hoop ik een beetje op het eerste! Voor wat ik er nu van gezien heb, zou ik het echt briljant vinden en een tactiek die we nog niet eerder hebben gezien in de geschiedenis van 'wie is de mol' ::tandpastasmiley:: :D

*mee-eens is   ::jaja::
That's all

Offline homer

• Forumlid
  • mol laat wat van je horen
« Reactie #126 Gepost op: 24-01-2005, 17:55:29 »
aan de ene kant zeg ik hij kan m best zijn maar hij is ook super fanatiek iets te denk ik 8)
this picture is officialy made by Daniel

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #127 Gepost op: 25-01-2005, 00:03:33 »
Ben van mijn geloof gevallen, DeHeer is niet DeMol. Waarschijnlijk vrijdag naar huis!

::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 25-01-2005, 00:09:56 »
Heeft Sander misschien een sleutel terug verstopt?
Dit omdat Roeland op gegeven moment opmerkte dat het zand ergens losser was, en sommigen beweerden dat Sanders gaten weer had dichtgegooid, en er was ook twijfel of er nu 2 of 3 sleutels waren gevonden door Victoria en Sander (Victoria zei 3 en Sander zei 2, en dat terwijl Sander alles noteert).
Vaag allemaal...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 25-01-2005, 00:19:29 »
Nog iets vreemds mbt Sander, toen de laatste groep sleutels moest zoeken ging hij ipv te helpen (kijken, zeggen daar zijn we al geweest whatever) heel vervelend vragen en doorzeuren tov Gijs, Victoria Isabelle etc. wie nu precies de opdracht had uitgelegd aan wie, een merkwaardige discussie, want als er al misverstanden waren was het zaak erbij te gaan staan, ipv de anderen weg te houden bij de zoekenden en te blijven zeuren over de uitleg.
Dat vond ik vrij vreemd.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #130 Gepost op: 25-01-2005, 00:19:54 »
Heeft Sander misschien een sleutel terug verstopt?
Dit omdat Roeland op gegeven moment opmerkte dat het zand ergens losser was, en sommigen beweerden dat Sanders gaten weer had dichtgegooid, en er was ook twijfel of er nu 2 of 3 sleutels waren gevonden door Victoria en Sander (Victoria zei 3 en Sander zei 2, en dat terwijl Sander alles noteert).
Vaag allemaal...

Ik denk juist dat de mol zoveel mogelijk sleutels wil vinden, om ze daarna weer in te ruilen voor veel geld...Maar ook weer niet te opvallend wil doen...Sander is zooooo overduidelijk bezig met zichzelf verdacht te maken tegenover de kijkers door zijn fanatisme...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 25-01-2005, 00:26:10 »
Hmz, ik weet niet of de mol zoveel mogelijk sleutels wil hebben, het had ook gekund dat ze genoegen namen met de tenten/slaapzakken, en dan gaat er toch geld in de pot.

Wat Sander betreft, ik vind hem eigenlijk helemaal niet verdacht.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #132 Gepost op: 25-01-2005, 00:33:33 »
Ik vind hem ook niet verdacht...Ja beetje soms..
Maar als mol moet je gewoon fanatiek meespelen, dat weet inmiddels elke molkandidaat. Volgens mij zijn er ook heel weinig kandidaten die het programma NIET kennen.

Kijk als je opzichtig gaat doen val je al snel door de mand...Doe je te onopvallend dan ook...

Hierbij zijn het dus allemaal mensen van TV/radio, allen hebben wel iets van acteertalent in zich.

Daarbij wisten ze niet wat in welke ton zat, alleen de mol misschien, als je dan al snel geen sleutels zoekt valt dat op.
Iedereen incl. de mol zal dus al die sleutels willen hebben.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #133 Gepost op: 25-01-2005, 06:34:57 »
En jij dacht dat ik daar nog nooit geweest ben?
Niets is wat het lijkt!
Meer kan ik er natuurlijk niet over zeggen.....
De Heer zij met u

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Verzonden: vrijdag 21 januari 2005 16:09
Aan: Sander de Heer
Onderwerp: wie is de mol....

Hallo Sander ! ( of moet ik zeggen "De Mol" ;-)...)

Hierbij wil ik je uitnodigen eens langs te komen op www.wieisdemol.com
post eens gezellig wat op het forum.

Ik vond het erg leuk dat hij terugmailde, had ik niet verwacht...
;D

;D ;D ::trots::

Haha inderdaad leuk ja! Volgens mij zitten ze allemaal wel eens mee te lezen. ;)

::jaja::

Kandidaten, we genieten enorm van jullie ::jaja::

Ga zo door ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #134 Gepost op: 25-01-2005, 06:43:05 »
Vraag hem eens waar hij geboren is dan? ;D

Tenminste weer 1 mysterie de wereld uit ;)

Ach kan niet anders dan dat het een sympathieke jongen is, '75 is immers een goed bouwjaar ::trots:: ::tandpastasmiley::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 25-01-2005, 12:17:14 »

Ja vraag dat eens, want het is toch vaag dat op elke website waar iets over Sander staat precies dezelfde tekst staat: "Zoals zijn achternaam al doet vermoeden, wordt Sander de Heer op 1 maart 1975 ergens diep in het katholieke zuiden geboren."

Als je uit Cadier en Keer of Valkenburg ofzo komt, dan kan je dat toch gewoon even melden. Of het is een mollenstreek en hij komt helemaal nie uit Limburg ...

Ik moet wel even bekennen dat ik nog nooit van Sander gehoord had, voor de Mol...   :-X
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #136 Gepost op: 25-01-2005, 12:59:04 »
Nog ff over claustrofobie, ik heb er zelf ook last van maar het is iets wat je jezelf heel makkelijk kan aanpraten.
Je kunt niet van de buitenkant zien of iemand claustrofobisch is, en daarom is het naar mijn mening de perfecte 'mol-angst'.

Dit doet mij heel erg denken aan de Mol in Portugal. Opdracht 1 was abseilen van die stuwdam. Wie had er zogenaamd hoogtevrees (ook zo'n angst wat je jezelf kunt aanpraten en wat niet te zien is van de buitenkant): George, de Mol. En wie heeft George als held opgegeven in het vragenformulier: Sander.

Ik neig toch iets meer Sander te gaan verdenken, maar ik hou het nog heel eventjes op M-M (maar voor hoelang???)...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #137 Gepost op: 25-01-2005, 13:07:20 »

Ach kan niet anders dan dat het een sympathieke jongen is, '75 is immers een goed bouwjaar ::trots:: ::tandpastasmiley::

En daar sluit ik me volledig bij aan  ::tandpastasmiley::  ::zwaai:: 1975 rules!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline an@

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 25-01-2005, 14:44:18 »
Toen ik hoorde dat Sander één van de kandidaten in de Mol zou zijn, was mijn eerste gedachte: Het kan niet anders, Sander is de mol! Hij zou echt de perfecte mol zijn... Maar, misschien dat ik toch een beetje van gedachten aan het veranderen ben. Hij is wel heel erg fanatiek (of is dat gespeeld...) en wel heel erg vaak in beeld (of is dat juist ter afleiding...). Hoe moet je het interpreteren? Zoals altijd weet ik het gewoon niet meer! (Maar ik hoop stiekem wel dat Sander er nog lang in zal zitten)
alaaf.

P.S: Misschien in toch Marc-Marie wel de mol, aan de hand van dat stukje wat ik heb gelezen bij de "theorieën en hints" hier op de site.

Offline MelanieV

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2005, 15:53:34 »

Ik heb er net weer  een mail naar toe gegooid...hoop dat hij er niet gek van wordt ;)