Nou ja wat me opviel is dat hij (miss lijkt dat maar zo hoor want ik ken hem niet?) sws vaak zijn lachen lijkt in te houden ofzo. Het komt over alsof hij iets verbergen wil of doet alsof hij dat doet.
Dat valt me ook op, zoals bij dat tonnengedoe, toen hij de boel op ergelijke wijze tot de orde riep, hij kon zijn lachen met moeite houden. Maar dat was niet de enige keer.
Bij de tonnen hoor je Sander (niet in beeld) ineens iets zeggen -nadat de ton met slaapzakken open is)- in de geest van : we hebben alles nu dus stop maar.
Waarom zou de mol dat zeggen?
True, maar gezien er nog 2 tonnen waren (1 van 750 en 1 van 2000) kon er nog maar 750 verloren gaan, en door deze 'actie' zou hij (indien mol) opeens minder verdacht zijn, of erger nog hij is daadwerkelijk zo iemand die opeens zo uit de hoek komt
Ook Jim zegt het trouwens maar die expliciteert wel tenten: we hebben slaapzakken nu dus we hebben geen tenten nodig.. waarmee hij meteen suggereert/ impliceert dat tenten toch eigenlijk wel handig zijn..in die regen enzo.. (maar goed dat is subjectief )
Precies, door die opmerking jaagt Jim ze juist in het harnas (ze hadden al zo rot geslapen, lange reis achter de rug, het zag ernaar uit dat het ging regenen etc.) juist door over die tenten te beginnen (die hebben we niet nodig) bereikt hij het tegenovergestelde resultaat, erg slim (indien mol).
De hele verdenking van Roeland lijkt wel heel sterk, maar ja we zien niet erg duidelijk in beeld wat Roeland allemaal doet daar.
Roeland was heel lief tegenover Sander in die grot, vroeg of hij afstand moest houden van tevoren, heeft het aan Sander gelaten.
Als Roeland ook maar iets gezegd zou hebben dan had Sander ons dat laten weten denk ik, ik vind die verdenking van Roeland vanwege dat hij met hem meeging nergens op slaan, nav wat ik gezien heb.
Bovendien ging Sander voorop en niet Roeland wat niet logisch is mi, als iemand angst heeft dan ga je ip voorop, om die persoon erdoorheen te loodsen en desnoods te helpen door aan de andere kant voor opvang te zorgen mi.
Op deze wijze geef je de angstige persoon de indruk alleen te zijn, dat helpt niet.
Dat was ook vreemd, maar toch een keuze van Sander, aan het begin overleggen ze, en misschien voelde Sander zich nog meer opgesloten met iemand voor zich plus een kleine doorgang.
Maar ook wanneer hij kruipt lacht hij, die foto staat ook op de .nl site.
Zijn gedrag bij de sleutels blijft ook wat vreemd vwb die uitleg. Victoria is heel verontwaardigd (lijkt..) dat Gijs het over ijzeren frisbee's heeft. Sander loopt eerst ernaar te zoeken met een metaaldetector. Dus wie heeft dat nu uiteindelijk gezegd, Gijs, Victoria, Sander of Isabelle?
Isabelle zegt dat ze er niet bij was, Gijs is er uit dus dan lijkt het verdacht dat Victoria dat misschien gezegd heeft. Kan ook Sander geweest zijn.
Dat was ook commotie om niets, de eerste groep hoefde toch niet weg, en kon ernaast gaan staan om aanwijzingen te geven?
Dus wie wat heeft uitgelegd (al dan niet verkeerd) dat zou alleen zin hebben indien ze daarna weg moesten, maar ze stonden er met hun neus bovenop, wederom dus onnodig van Sander om daar zo over door te drammen.
Heb jij overigens gezien of Sander met links schept?
(hij is linkshandig herinner ik me opeens uit het mollenboekejstopic, ik kan het even niet opbrengen weer die scene te bekijken).