Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105127 keer)

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 6-02-2005, 11:12:36 »
Voor de Mol zou een pact handig zijn, dan weet hij wat de ander weet en zelf kan hij liegen... en als het te gevaarlijk word afhaken. Sander stijgt wel telkens in mijn lijstje, zeg!
Met die telefoon, ik zie daar niet echt iets Mols in, als Sander wilde Mollen ermee dan had hij zelf die telefoon wel opgeëist om allemaal valse informatie door te geven - en dat kan onopgemerkt aangezien ze niks hebben opgeschreven.

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #241 Gepost op: 6-02-2005, 11:14:43 »
Als je als mol weet dat je met twee hulpmollen in de auto zit kun je beter een beetje credit opbouwen bij die twee. Er wordt toch al flink gemold.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gerrit K

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 6-02-2005, 12:29:31 »
Als Sander de mol is, had hij bij de treinopdracht toch kunnen volstaan met twee hulpmollen in de Dodge. Waarom dan nog een extra hulpmol bij de collega's?

Offline peetie

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 6-02-2005, 20:45:16 »
omdat een van de collega's geen telefoon van de mol had gekregen, en in theorie dus ook de telefoon in beheer had kunnen nemen als deze vervolgens de waarheid had verteld dan had je op de trein gezeten dus ;)

effin ik dacht ook aan sander als mol maar in aflevering 4 hangt ie er maar een beetje bij en wie had die 3de koffer eigenlijk???

nr 1 was bij issabelle & yvonne v.d. hurk

nr 2&3 zaten bij de rest gedragen door Jim en ???

sander liep overal een beetje na te sloffen van ik doe wel mee maar ook weer niet ze helpen zich zelf al wel om zeep deze keer

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 6-02-2005, 20:52:58 »
De koffer van 3000 gaf Gijs aan Isabelle. Gijs nam zelf de koffer van 1500 en de koffer van 500 bleef over voor Jim.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #245 Gepost op: 6-02-2005, 23:30:44 »
De koffer van 3000 gaf Gijs aan Isabelle. Gijs nam zelf de koffer van 1500 en de koffer van 500 bleef over voor Jim.

Dat kwam niet in beeld...Isabelle zegt dat de koffer van 3000 in haar handen werd geduwd, later zegt ze dat Gijs bevestigde dat het de 3000 koffer was. Dit wordt dus gesuggereeerd om Gijs verdacht te maken...
Volgens mij stond Jim een beetje te delegeren bij die koffers, hij staat daar nog even relaxed met zijn armen over elkaar en delegeerd ook Gijs weg met een koffer...Iedereen is dan op weg en Jim blijft achter met de koffer van 500...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #246 Gepost op: 6-02-2005, 23:32:05 »
Als Sander de mol is, had hij bij de treinopdracht toch kunnen volstaan met twee hulpmollen in de Dodge. Waarom dan nog een extra hulpmol bij de collega's?
Volgens mij zijn er eerst drie hulpmollen uitgekozen en later pas lootjes getrokken.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #247 Gepost op: 6-02-2005, 23:42:30 »
Volgens mij zijn er eerst drie hulpmollen uitgekozen en later pas lootjes getrokken.

Die indruk kreeg ik ook, daarbij denk ik dat het de mol niet veel uitmaakt in welke groep zijn/haar hulpmol zit...Er word toch wel gemold, voor de humoristische mol is het misschien juist leuk om twee hulpmollen in 1 groep te zetten ;D ::vergroot::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 7-02-2005, 14:36:14 »
Ik sluit Sander nog niet helemaal uit als verdachte maar hebben jullie gezien hoe hij liep te huppelen bij de politiefilmopdracht/ kofferruil? Sjeez, zoals Jim al opmerkte een beetje 'kuikenachtig'. En dan dat glunderende bekkie! Begrijp mij niet verkeerd, sander mag er van mij lang inblijven want ik vind hem sympa maar dat was niet echt 'mols'.

[melige modus aan] Krijg ineens een breenweef; waarom hebben ze Michael Mols van FC Utrecht niet meegenomen. Die is ook goed in het ondermijnen van het teamresultaat!  ::oink:: [melige modus uit]

Offline Penelope

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 8-02-2005, 11:31:12 »
Heel verdacht:

Sander maakt test.
Je hoort zijn voice over terwijl je hem ziet zwoegen.
Zegt ie iets over gijs: ja hij is teruggekomen, zou raar zijn, want de mol gaat niet uit het spel, maar ja in het buitenland is dit ook al wel eens voorgekomen. En hij sluit af met...'zou gijs dan toch de mol zijn?'Heel erg overdreven.
Sorry hoor, maar dit is echt werk van de produktie. Hierover zeg ik: dit is later ingesproken! Goed op weiisdemol.com gekeken en gezien dat er hier wordt afgevraagd: gijs staverman is terug en waarom. Doet hij voor spek en bonen mee.Er is zelfs letterlijk een opmerking gemaakt over dat het in buitenland is voorgekoemen en dat de mol weer is terggekomen en hup...de produktie haast zich om de mol te bellen; je moet effe iets inspreken. Even gijs verdacht maken.
Ik vind dit verdacht. 
Kan iemand hier in meegaan of raaskal ik?
Penelope

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #250 Gepost op: 8-02-2005, 12:06:34 »
Je raaskalt  :P Blijf bij de les, mrs.P  :P  :P

Nee, ik weet het eerlijk gezegd niet. Volgens mij verdenkt hij Gijs absoluut niet en zei het daarom op zo'n overdreven toontje, soort van grappig bedoelt. (klonk meer als gespeeld ongeloof)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 8-02-2005, 13:46:12 »
Sander had zijn aantekeningen boekje bij zich tijden het maken van de test.
Weten we al of dit de eerste keer was dat hij zijn boekje bij mocht houden?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline bastiano

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 8-02-2005, 19:50:51 »
In aflevering 1 had gijs het ook bij

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 9-02-2005, 15:57:41 »
Kijk even op: http://www.hotforum.nl/forum/index.php?go=showsubject&name=wieisdemol&id=27

Hier staat: "Het is mijn droevig lot om deze site te moeten maken. Elke keer weer betreur ik die ene dag dat bij mij die vervloekte boodschap arriveerde. Sindsdien kan ik niet anders dan blijven schrijven, niks anders dan deze site te blijven updaten. Als je jouw molervaring plezierig wil houden, raad ik je aan om deze site vooral niet te bezoeken. Er is geen weg terug!

Zoals al eerder vermeld kan ik niet ophouden met deze site. Ik moet en ik zal tot de laatste snik door blijven gaan. Maar dat betekent niet dat jij diezelfde lijdensweg moet ondergaan! Ga iets leuks doen zoals ganzenborden of monopolie. Ik zal het je niet kwalijk nemen. Maar ik kan niet stoppen met het verkondigen van... de waarheid. Sander De Heer ís de mol 2005. Nu je dit hebt gelezen, kun je niet meer terug. Je had moeten stoppen toen het nog kon. Nu weet je waar ik me zo druk om maak. Het knaagt aan je, hè? Je voelt het nu al. Geen zorgen, ik weet wat er nu in je omgaat.
Je zou kunnen proberen om je zo lazerus te drinken dat je het morgen weer bent vergeten. Ik hoop voor je dat het je lukt. Tot de dag dat de hele wereld het weet zal ik hier wachten op een wonder.
Gegroet,

Graaf E.G.N De Mol "

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #254 Gepost op: 10-02-2005, 20:53:55 »
Ik heb geen idee wat er met het plaatje bedoelt wordt. Als ik het wel begrijp, dan klopt het niet: Ze zaten met hun telefoon foto's te maken van de borden.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 11-02-2005, 11:23:45 »
Heb Sander sinds vorige week op 1, begon na de 1e keer kijken van aflevering 4 een beetje te twijfelen, maar tijdens de 2e keer kijken vielen me toch wat op. Zowel bij de 1e als 2e opdracht neemt Sander direct de touwtjes in handen. Hij oppert direct dat het sterk in je schoenen ook wel eens letterlijk kan zijn en probeert daardoor zichzelf hoog op de lijst te krijgen en ook bij de kofferopdracht komt Sander gelijk met een idee van de dames. Door direct wat te gaan roepen creeër je chaos. En Sander had wel degelijk uit het raam moeten gaan hangen, want dan kon hij kijken of er paaltjes onder de vrachtauto konden komen, in feite zagen MM en hij nu gewoon hetzelfde. Als hij uit het raam zou hangen kon hij MM nog corrigeren, als deze te vroeg instuurde, maar dat deed hij niet. Erg verdacht dus.

Sander blijft voorlopig mijn mol

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #256 Gepost op: 11-02-2005, 11:50:58 »
Hij oppert direct dat het sterk in je schoenen ook wel eens letterlijk kan zijn
De eerste die ik kan vinden die dit zegt is Marc-Marie, Sander wordt daarna wel veel uitgebreider in beeld gebracht. Maar kijk maar even.  ;)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 11-02-2005, 12:07:18 »
MM zei idd als eerst letterlijk kon zijn (wel handig dat je het zo op de site na kan kijken), maar Sander was er direct bij om te zeggen dat het idee van Gijs niet goed was.

Overigens bedenk ik me net, Isabelle verdenkt Sander, wel opvallend dat precies háár aantekeningenboekje is gestolen, als mol zou ik idd wat willen weten daarover, zodat je haar misschien op een dwaalspoor kan zetten.

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 11-02-2005, 22:54:47 »
Deed wel raar deze x, die winkel die opeens dicht was ....  ???

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 12-02-2005, 17:16:50 »
Deed wel raar deze x, die winkel die opeens dicht was ....  ???
Het was net na 12en, dus de winkelbediende zal wel zijn gaan eten...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)