Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105116 keer)

Offline xki

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 12-02-2005, 18:58:40 »
Wat ik daar dan wel weer vreemd aan vind is dat ze eerder in die winkel waren geweest!
De openingstijden stonden op de deur, deze zouden ze logischerwijs toch gezien moeten hebben. Ze konden dus weten dat de winkel om 12u dicht ging en hadden er dus eerder naar toe gekund! Vond Sander erg vaag in deze hele situatie!
to mole or not to mole that's the question

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #261 Gepost op: 12-02-2005, 19:37:26 »
Wat ik daar dan wel weer vreemd aan vind is dat ze eerder in die winkel waren geweest!
De openingstijden stonden op de deur, deze zouden ze logischerwijs toch gezien moeten hebben. Ze konden dus weten dat de winkel om 12u dicht ging en hadden er dus eerder naar toe gekund! Vond Sander erg vaag in deze hele situatie!
Hier waar ik woon zijn winkels tussen de middag niet dicht... ik zou er ook niet aan hebben gedacht om te kijken of dat daar toevallig wel het geval was... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 12-02-2005, 19:47:54 »
Ik meende volgens mij in beeld de openingstijden van die winkel te hebben gezien, vandaar mijn conclusie! Maar ik ben blondt dus kan me vergist hebben  ::trots::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 12-02-2005, 19:50:39 »
Ik meende volgens mij in beeld de openingstijden van die winkel te hebben gezien, vandaar mijn conclusie! Maar ik ben blondt dus kan me vergist hebben  ::trots::
Ik zal de volgende keer als ik kijk eens opletten... maar dat jij het hebt gezien betekent niet dat zij het ook hebben gezien! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #264 Gepost op: 12-02-2005, 19:51:44 »
Hier waar ik woon zijn winkels tussen de middag niet dicht... ik zou er ook niet aan hebben gedacht om te kijken of dat daar toevallig wel het geval was... ::)
Volgens kennissen van ons zijn alle winkels op zaterdagmiddag om 12u dicht bij die aussies ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 12-02-2005, 19:52:19 »
Ja okay, deze x heb jij gewonnen  ::bravo::
Maar ik hoop eigenlijk ook dat Lottie de mol is  8)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 12-02-2005, 20:17:09 »
al zou sander de mol zijn, dan hebben zijn 'sabotage' acties totaal geen nut - so what als ze te laat zijn in de winkel, de andere kandidaten maken toch ook nog een kunstwerk? Dus als het door sanders accties volledig de mist in zou gaan dan nog is er weinig aan de hand.
Volgens mij deed hij eerder zo vaag zodat MM hem zou verdenken en meer niet.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #267 Gepost op: 13-02-2005, 02:08:17 »
Hij doet gewoon irritant...Zelfs toen Victoria afscheid nam en zei: "Oke ik ga het nu alleen doen"  Kwam hij weer met die vraag? hoezo alleen doen...Hij is zoo brrr fanatiek op het. Ik hoop echt dat hij er volgende week uitvliegt
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jingle

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 13-02-2005, 02:12:14 »
Hij is idd fanatiek, heel fanatiek. Misschien iets té. Maar ik vind zijn theorien wel enorm goed af en toe.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #269 Gepost op: 13-02-2005, 02:22:31 »
Hij is idd fanatiek, heel fanatiek. Misschien iets té. Maar ik vind zijn theorien wel enorm goed af en toe.

Nah vertel sander... ;) Welke theorie
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jingle

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 13-02-2005, 02:25:31 »
Nee ik bedoel, hoe die te werk gaat, heel precies. Misschien is het een perfectionist of zo, zou goed kunnen. Hij schrijft alles op en wil alles precies weten en irriteerd zich als hij iets niet weet. Hij stelt ontzettend veel vragen, niet normaal, let maar op...

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 14-02-2005, 14:40:25 »
Doet Sander nou helemaal niks molligs?

Ok, hij had als een van de laatste de keuze wie zijn tas hij meenam (anders is het ook zo zielig) en verder wat?
Ja dat hij zo tijd liep te rekken in die taxi, wat op zich heel logisch was, want je doet tenslotte het verste eerst, maar toen ik het zag dacht ik al... oh dat gaat niet goed want zometeen is die winkel dicht...

En verder?

Helemaal niets...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline peetie

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 14-02-2005, 20:24:02 »
maar goed stel dat sander het wel met opzet had gedaan he dan heeft ie dus tijd lopen rekken door eerst nog voor die schilderswinkel naar een boekwinkel te moeten dat is 1.

dat de anderen ook een kunstwerk maakten is niet van belang (maar wel dat Yvon dus als een kunstenaar ging denken en ook hoe ze dat geld binnen konden slepen dus daar was de mol niet)

Op een gegevenmoment gingen M-M en sander aan de slag en roept sander kan niet boren hoor, maar zet vervolgens wel die schoen vast op de kruk!!!!!

opdracht 2;loopt hij met Jim mee en Issabelle. Victoria is weggestuurd uiteindelijk omdat ze te veel vragen fout heeft die heef took 2x niet met sander mee opgetrokken dus kan ze belangrijke info over de mol wellicht niet weten omdat ze ook wat afstand nam van de rest van de groep.

Sander vraagt of ze in de buurt staan van het artcentre van gisteren hoe weet hij dat als je gewoon in een straat staat???????BIj mijn weten zijn ze niet door de straat gekomen bij opdracht 1.

sander heeft volgens mij een bepaalde platte grond heel goed bestudeerd ::)

Offline Rose

• Forumlid
Re: Muzikale hints bij Schiffers FM
« Reactie #273 Gepost op: 14-02-2005, 21:25:46 »
Hebben jullie ook altijd de neiging om de muzikale aanwijzingen zo uit te leggen dat ze bij jouw mol passen... ;)

1. Never Say Goodbye – Bon Jovi.
Gijs en Sander (old friends) nemen nooit echt afscheid...

2. Elevation – U2
Twee keer het stukje “digging in a hole” en een jingle(?) en de tune van klokhuis

Sander moest twee keer gaten graven omdat Gijs het niet kon vanwege z’n knie.
De tune van het Klokhuis staat op een Cd met daarop het nummer “Sander”.

3. When I said goodbye – Steps
en de tune van de Fabeltjeskrant

De mol uit de Fabeltjeskrant komt uit het diepe zuiden net als Sander.
Toen Sander When I said goodbye tegen Gijs zei was het dus niet echt...

4. Be my number two – Joe Jackson
en A C in morsecode

Morse is echt iets voor radioamateurs (Sander) en 'Be my number two' slaat op het feit dat de mol zelf niks deed maar z’n nummer twee het werk op liet knappen.

5. I’m not in love -  Ten CC
And just because I call you up, don't get me wrong, don't think you've got it made

De mol zat bij de grondtroepen en niet in de controlroom want de controllers mochten niet bellen. De jingle tussendoor is een hint richitng een dj (Sander).

P.s. De uitleg zoals hier gegeven zouden voor een groot deel ook over Gijs kunnen gaan maar daar geloof ik dan persoonlijk weer niet zo in...  ::ohno::

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2005, 10:34:57 »
maar goed stel dat sander het wel met opzet had gedaan he dan heeft ie dus tijd lopen rekken door eerst nog voor die schilderswinkel naar een boekwinkel te moeten dat is 1.

dat de anderen ook een kunstwerk maakten is niet van belang (maar wel dat Yvon dus als een kunstenaar ging denken en ook hoe ze dat geld binnen konden slepen dus daar was de mol niet)

Op een gegevenmoment gingen M-M en sander aan de slag en roept sander kan niet boren hoor, maar zet vervolgens wel die schoen vast op de kruk!!!!!

opdracht 2;loopt hij met Jim mee en Issabelle. Victoria is weggestuurd uiteindelijk omdat ze te veel vragen fout heeft die heef took 2x niet met sander mee opgetrokken dus kan ze belangrijke info over de mol wellicht niet weten omdat ze ook wat afstand nam van de rest van de groep.

Sander vraagt of ze in de buurt staan van het artcentre van gisteren hoe weet hij dat als je gewoon in een straat staat???????BIj mijn weten zijn ze niet door de straat gekomen bij opdracht 1.

sander heeft volgens mij een bepaalde platte grond heel goed bestudeerd ::)

Dank je..
Ik wil hem eigenlijk doorstrepen als mol, maar er is iets aan die gozer.
Ergens vertrouw ik hem voor geen meter!

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2005, 10:42:51 »
Kijk nou eens over het geheel, over alle afleveringen die al geweest zijn naar sander, en niet naar dit ene winkel-dicht incident.

ik blijf erbij, sander gaat in de allereerste aflevering geld potten - dat doe je als mol niet.

verder is er door hem nooit een opdracht echt mislukt, sander komt alleen 'verdacht' over. Is niet de mol. (ik heb van mijn fouten geleerd, ron kwam zo verdacht over vorig jaar  :-X )

Sander is echt niet de mol! kom gezellig bij de lottie crew  ;)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 10:44:24 door Quuipo »

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 15-02-2005, 12:22:00 »
Kijk nou eens over het geheel, over alle afleveringen die al geweest zijn naar sander, en niet naar dit ene winkel-dicht incident.

ik blijf erbij, sander gaat in de allereerste aflevering geld potten - dat doe je als mol niet.

verder is er door hem nooit een opdracht echt mislukt, sander komt alleen 'verdacht' over. Is niet de mol. (ik heb van mijn fouten geleerd, ron kwam zo verdacht over vorig jaar  :-X )

Sander is echt niet de mol! kom gezellig bij de lottie crew  ;)

Ik zit al weken in de Lottie crew, maar ik heb me de vorige jaargangen te veel laten afleiden door niets eigenlijk. Ik zat altijd verkeerd, dus ik probeer mensen pas door ste strepen als ik het zeker weet. (ik heb Sander al 3x doorgestreept, en weer weggegumd  ;D )

Ik vind hem alleen een beetje zeurderig overkomen "jongens er is een mol in het spel..." en ik heb altijd het romantische idee gehad dat DJs stoere lui waren, dus hij past niet in mijn beeld van DJs.... Hij is zo softig. En daarom vertrouw ik het niet helemaal. (hij stopte tenslotte wel telkens de schep onder de metaaldetector, en dat met die deur, dat zag je van mijlenver aankomen)

Ik zit op Lottie, maar gezien mijn miskleunen alle andere jaren hou ik MM (en Sander en Jim in mindere mate) nog open.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 15-02-2005, 13:57:03 »
hi Dopey, ik had het niet specifiek tegen jou maar tegen iedereen die Sander als ultieme mol ziet. :)
maar je hebt gelijk met opties openhouden - ik roep nu wel lottie maar kijk ook nog steeds naar de anderen - probleem is dat ik niet echt mollige dingen kan zien (rationeel gezien) - en ik niet meer af wil gaan op wie verdacht kijkt of stil is oid (dat was RON namelijk vorig jaar ook  ::schaam:: )

ik vind dat de mol door het hele programma heen als mol bezig is. Dus in elke aflevering moet je iets mols kunnen ontdekken, of in ieder geval iets niet kandidaterigs. Als je begrijpt wat ik bedoel. Sander heeft nog geen echte mol acties laten zien maar heeft wel onmolse dingen gedaan. Als hij de mol zou zijn zou je toch minstens een echte mol actie gezien moeten hebben inmiddels. En de winkel die dicht is en MM die aan zijn hoofd zeurt dat het nu echt niet meer subtiel is als hij de mol zou zijn vind ik geen ijzersterk bewijs richting Sander.

Hij gaat bv ook bellen om te vragen of er een tijdslimiet is en dat dan zeggen. Als mol zou je dat toch erg prettig vinden als er niemand wat weet van een tijdslimiet? Dan kun je lekker langzaam aan doen en niemand die je verdenkt.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 15-02-2005, 13:59:47 »
hi Dopey, ik had het niet specifiek tegen jou maar tegen iedereen die Sander als ultieme mol ziet. :)
maar je hebt gelijk met opties openhouden - ik roep nu wel lottie maar kijk ook nog steeds naar de anderen - probleem is dat ik niet echt mollige dingen kan zien (rationeel gezien) - en ik niet meer af wil gaan op wie verdacht kijkt of stil is oid (dat was RON namelijk vorig jaar ook  ::schaam:: )

ik vind dat de mol door het hele programma heen als mol bezig is. Dus in elke aflevering moet je iets mols kunnen ontdekken, of in ieder geval iets niet kandidaterigs. Als je begrijpt wat ik bedoel. Sander heeft nog geen echte mol acties laten zien maar heeft wel onmolse dingen gedaan. Als hij de mol zou zijn zou je toch minstens een echte mol actie gezien moeten hebben inmiddels. En de winkel die dicht is en MM die aan zijn hoofd zeurt dat het nu echt niet meer subtiel is als hij de mol zou zijn vind ik geen ijzersterk bewijs richting Sander.

Hij gaat bv ook bellen om te vragen of er een tijdslimiet is en dat dan zeggen. Als mol zou je dat toch erg prettig vinden als er niemand wat weet van een tijdslimiet? Dan kun je lekker langzaam aan doen en niemand die je verdenkt.

Even goeie vrienden hoor  ::bravo::

Ik probeer mezelf alleen te behoeden voor een nieuw Ron disaster!
Vandaar... tegen beter weten in, want het is gewoon Lottie (deze keer weet ik het echt zeker!)

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 15-02-2005, 14:04:16 »
ha jij zat ook op ron vorig jaar? me too en totaal verblind. Maar daar hebben we van geleerd, niet? Nu hebben we echt wel de goede mol  ::tandpastasmiley:: (maar om on topic te blijven, voor mij kan het sander dus niet zijn)
 ::bravo:: terug  :)