Auteur Topic: Sander is niet de mol!  (gelezen 105123 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 15-02-2005, 14:16:54 »
JUIST!

De reden om Sander door te strepen als mol is omdat Quuipo en Dopey geleerd hebben van hun fouten en op Lottie zitten.

Bij deze:

Sander
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 15-02-2005, 14:19:42 »
 ::rofl:: en amen. en  ::jaja::

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #282 Gepost op: 15-02-2005, 17:34:44 »
Die krijgen jullie teruggequote op het moment van de onthulling van Sander >:D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cosma

• Forumlid

Offline peetie

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 16-02-2005, 20:13:19 »
nee deze sander de heer niet nee hahahha ;D

maar toch is ie t voor mij ook deze aflevering weer

1ste opdracht moest Jim verprusten omdat de mol dat niet kon die zat in de kunst groep.
De 2de opdracht kon de mol wel verprutsen. Door een afwijkend kunstwerk te maken wat zeker op zou vallen. Het werk van Yvonne paste daar prima en Yvonnen en M-M hebben dit besloten, Issabelle had geen verstand ervan zoals ze zei. Sander was t niet er mee eens en wou zijn kunstwerk waarom?

A.het viel uit de toon bij de rest (zou dus opvallen en er uit te vissen zijn)
B.er is verf gebruikt (dat moet nog ruiken)
C.er is een gedicht/[papier verbrand (ruikt ook nog)
D.voor een gedicht naar een boekwinkel gaan is niet logisch als je op een art-school je ding gaat doen, daar lopen ook dichters rond die kun je ook vragen of daar de bieb inlopen zelfs..............
E.door verf te lenen op de art-school zat het verf er als laatste op en dus verzekerd van verflucht!

Opdracht 2;
men werd weer ingedeeld door Angela dus daar kon de mol geen invloed op uit oefenen.
A..sander zat niet aan de telefoon kon die dus niet saboteren
B. Sander zocht niet actief naar de aanwijzingen in zijn groep
C. linker groep kan verwijzing zijn naar 2 linkerhanden (bij boren opdracht 1. zei hij dat)
D.Hoe wist Sander waar hij zat (zit ik bij de art-school aan yvon)??? dat laatste zou er op wijzen dat Sander of helderziend of een platte grond heeft gezien eerder dan de rest van de groep..........................
E.hij valt de in de groep populaire Gijs aan(knie en niet hard kunnen lopen) en probeert zo 2strijd de creeeren

Offline Sin

• Forumlid
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #285 Gepost op: 16-02-2005, 20:18:25 »
Opdracht 2;
men werd weer ingedeeld door Angela dus daar kon de mol geen invloed op uit oefenen.

Ze werden helemaal niet ingedeeld door Angela dat mochten ze zelf doen

Offline peetie

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 16-02-2005, 20:21:12 »
je kunt niet denk in politiek links/rechts dan had JIm bv ook in andere groep gezeten

links/rechts handig valt ook af meerdendeel is recht

ook hier kon men weer niet kiezen en is men willekeurig ingedeeld

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #287 Gepost op: 17-02-2005, 01:44:05 »
je kunt niet denk in politiek links/rechts dan had JIm bv ook in andere groep gezeten

links/rechts handig valt ook af meerdendeel is recht

ook hier kon men weer niet kiezen en is men willekeurig ingedeeld

Wat betreft het links rechts...Zei Jim : deel mij maar in de Links georienteerder groep..Vervolgens kwam hij in de rechtsgeorienteerde groep..
Het maakte hem dus niet zo heel veel uit in welke goep hij kwam....Terwijl Yvon juist graag in de control groep kwam...Voorkennis van Jim??? In deze opdaracht kon iedereen sabboteren??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 17-02-2005, 12:16:51 »
Citaat

angela geeft door wat de productie haar opgeeft. De productie weet zeker wel de mol in te delen daar waar hij/zij het meeste schade kan doen. Dus ga er vanuit dat de mol nooit zomaar toevallig ineens in een groep zit waar die eigenlijk niet wou zitten (in het geval dat ze ingedeeld worden door angela). In het geval dat de kandi's het bepalen zal de mol de meest gunstige positie willen bezetten.

de mol heeft voorkennis, zowel over de opdracht als wel wie hem/haar verdenkt.

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 17-02-2005, 14:29:26 »
Nooit gedacht dat ik nog eens in dit topic zou posten ;D, want Sander staat voor mij vooralsnog boven elke verdenking, maar:

DE =45
HEER=8+5+5++18=36=9

Dus die getallenhints die voor velen naar MM leiden, kunnen ook op hem slaan.

Verder is er zoals bekend nóg een Sander de Heer (http://www.rtl.nl/soaps/onm/ziekenhuis/biografiesanderdeheer.xml). Alles wat betreft verdubbelingen (zie topic dubbelspel) zou op deze "dubbelganger" kunnen slaan.

toevoeging: ik zie nu dat Cosma me met die tweede opmerking al voor is geweest, gisteren in het topic dubbelspel.  :-X
« Laatst bewerkt op: 17-02-2005, 14:37:20 door ceetje »

Offline r0od!!

• Forumlid
  • jaaaaaaah mijn mol is duidelijk!!!!!
« Reactie #290 Gepost op: 17-02-2005, 15:41:50 »
Hier is mijn theorie voor de ondersteuning van de stelling "Sander is de mol". Het is gebaseerd op het recente artikel in de Avrobode:

Het begon met de ontdekking dat in het artikel de dames worden genoemd in de volgorde Yvonne, Yvon, Isabelle, Victoria en Lottie. Dit staat in omgekeerd alfabetische volgorde als je Isabelle vervangt door Winnaar. De heren staan in de volgorde Roeland, Marc-Marie, Sander, Gijs en Jim. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik dit niet omzetten in een alfabetische volgorde.

Het blijkt nu dat je bij de heren niet moet kijken naar de voornamen maar naar de achternamen! Want dan krijg je: Fernhout, Huijbregts, De Heer, Staverman en De Groot. Dit staat in alfabetische volgorde als je De Heer vervangt door Mol en De Groot door Verliezer. Daarmee is het rijtje Verliezer, Winnaar en Mol compleet, en is volgens deze theorie de naam van de mol Sander de Heer.

OKJOKJOKJ!!!!!!! ::ok:: ::ok::

kben al overtuigt!!!!!!(goed gevonde trouwens!!!) ::vergroot:: ::ok::
al was ik er tog al ckers van da sander de mol is!! ::)

maar tog nu kan iedereen het denken door het fantastische speurwerk van ERIK TKS!!!!!! ::bravo::

maar jah mzzzzzzzzllllllzzzzzz

altijd in onze gedachten

Offline talithaatjuhq

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 17-02-2005, 16:46:11 »

1ste opdracht moest Jim verprusten omdat de mol dat niet kon die zat in de kunst groep.
De 2de opdracht kon de mol wel verprutsen. Door een afwijkend kunstwerk te maken wat zeker op zou vallen. Het werk van Yvonne paste daar prima en Yvonnen en M-M hebben dit besloten, Issabelle had geen verstand ervan zoals ze zei. Sander was t niet er mee eens en wou zijn kunstwerk waarom?

D.voor een gedicht naar een boekwinkel gaan is niet logisch als je op een art-school je ding gaat doen, daar lopen ook dichters rond die kun je ook vragen of daar de bieb inlopen zelfs..............
E.door verf te lenen op de art-school zat het verf er als laatste op en dus verzekerd van verflucht!

Opdracht 2;
A..sander zat niet aan de telefoon kon die dus niet saboteren
B. Sander zocht niet actief naar de aanwijzingen in zijn groep
C. linker groep kan verwijzing zijn naar 2 linkerhanden (bij boren opdracht 1. zei hij dat)
D.Hoe wist Sander waar hij zat (zit ik bij de art-school aan yvon)??? dat laatste zou er op wijzen dat Sander of helderziend of een platte grond heeft gezien eerder dan de rest van de groep..........................
E.hij valt de in de groep populaire Gijs aan(knie en niet hard kunnen lopen) en probeert zo 2strijd de creeeren

Ik ben ut niet helemaal eens met je theorie. Sander vond namenlijk wel een van de twee aanwijzingen in het links/rechts spel. Ook heeft hij nog apart yvon opgebeld om te vragen hoe veel tijd ze hadden.
En hij valt Gijs volgens mij helemaal niet aan tog..? Hij zei juist (heel lief ) dat hij wel bij Gijs bleef.
Ik ben door die links rechts opdracht er juist minder van overtuigd dat sander de mol is. 

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #292 Gepost op: 17-02-2005, 18:56:18 »

Deze opdracht heeft de mol zich lekker uit kunnen leven (zonder te mollen). Naast de kunstexpert, moesten ook de kandi's kiezen. Het kunstwerk van MM en Jim zou zeker herkent zijn door de groep... dan zouden ze dus evenveel geld verdienen en zou er die eigenlijk niet gemolt zijn. In deze opdracht is het dus zinloos om naar dergelijke aanwijzingen te zoeken... (zit vast wel wat in, maar anders (misschien is de versbloedtheorie waar.))

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #293 Gepost op: 17-02-2005, 23:58:35 »
Ik zou van mijn stoel vallen als Sander de mol is.
Het gedoe met de verfwinkel zou een goede mollenstreek kunnen zijn, maar in mijn beleving is Sander teveel uit op het winnen van het spel of te wel: het winnen van geld voor de pot.

Bij het kunstwerk mis ik eigenlijk de inbreng van Sander.
Volgens mij volgt hij MM en probeert nog enige structuur aan te brengen  ;D

Bij de navigatieopdracht begint Sander ook zo blij te roepen als hij de andere groep ziet of als hij een aanwijzing vindt.
Voor mij is hij een leuke kandidaat, maar mollengedrag... ik zie het niet of wil het niet zien...
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline vdemole

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 18-02-2005, 12:05:08 »
voor mij is Sander gewoon de mol. Zijn passieve gedrag tijdens de spellen maakt hem een beetje verdacht. Al tijdens het eerste spel met het graven naar frisbees viel het mij al op dat hij niet echt meespeelt. hij speelt het spel mee maar speelt het niet zelf. hij zal nooit echt initiatief nemen.
 ::joehoe::
tijdens het graaf spel hielt hij de schep onder de metaaldetector

tijdens het rijden in de vrachtwagen probeerde hij mm langzamer te laten rijden en gaf hij ook te weinig aanwijzingen tijdens het rijden.

bij het kunstwerk liet hij mm terug komen bij de winkel en eerst naar een boekwinkel te gaan die niet meer bestond zodat ze geen spullen konden kopen.

bij de links-rechtsopdracht probeerde hij een beetje tijd te rekken. 

nee ik weet het heel zeker Sander is de mol ::joehoe::

Offline clien

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 18-02-2005, 13:24:01 »
mensen...ff een theorie waarom sander niet de mol kan zijn..

bij de opdracht met de dodge in aflevering 3 werden er 3 hulpmollen ingeschakeld..yvon, isabelle en jim...Dit is alleen niet allemaal voor het lootjes trekken gedaan....want
1. Isabelle werd gebeld toen ze op de boot zaten, hierbij waren Jim, Sander en Isabelle niet aanwezig..want deze zaten in de dodge..
2. Jim werd gebeld voordat hij aanwezig moest zijn bij de dodge...
nu om ff op sander terug te komen...
3. Yvon was de enige die al wel gebeld was door de boodschapper, voordat er lootjes getrokken werden

als hij de mol zou zijn geweest zou hij zijn kansen zoveel mogelijk spreiden, om alles zo slecht mogelijk te doen verlopen. Dan zou hij nooit 2 hulpmollen bij hem in de dodge laten zitten. Wat heb je als mol nou aan '3 mollen' in een auto. Je kan dan veel beter iemand kiezen die op de trein zit..

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 18-02-2005, 13:33:51 »
Aangezien er lootjes getrokken werden kon (mol) Sander dus niet regelen dat hij in een ander team zat dan hulpmol Yvon. En de hulp van Jim werd pas later bij de zangopdracht ingezet.
De hulpmollen theorie wil dus niet zeggen dat hij de mol niet is, lijkt me.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 18-02-2005, 14:02:40 »
Bovendien kan 't ook handig zijn om 'n hulpmol bij je in de groep te hebben, zodat je eigen sabotageacties niet zoveel opvallen. Sander kunnen we dus op basis hiervan niet uitsluiten lijkt me.  ::ohno::

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #298 Gepost op: 18-02-2005, 17:14:30 »
Sander speelt het spel gewoon gluiperig ::jaja:: en staat zo nu en dan iets teveel met zijn smoeltje ::pinokkio:: voorop. Nu dat mijn mol weg is is toch Sander een hele goede kandidaat voor deze rol.
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 18-02-2005, 23:39:09 »
Sander is de enige die ik nog niet durf af te schrijven als mol, naast Lottie. Is nu gezakt bij mij van 1 naar 2, ten koste van Lottie, maar zat ook natuurlijk bij de mislukte vliegopdracht (leek mij aan Lottie te liggen maar kan altijd nog andersom) en trok zelf ook 1/2x zijn hengel omhoog bij de krokodillen, niet handig als je een foto probeert te maken.

Misschien hoop ik nog wel dat het toch Sander is, omdat ik Lottie wel überverdacht in beeld vind komen. Anderszijds, kan het wel anders. Maar goed, ik houd Sander in m'n achterhoofd, moet er nog wel even inblijven natuurlijk!