Ik kan maar 1 theorie bedenken waarmee bewezen wordt dat Isabelle níét de mol is:
De 'de mol molt' theorie. En laat dat nou net zijn waar het hele programma om draait
Als achteraf blijkt dat zij de mol is, blijven de kijkers achter met een gevoel van: jamaar ze heeft helemaal niet gemóld! Want dat heeft ze tot nu toe gewoon echt amper. Misschien heeft ze zich hier en daar molachtig gedragen, maar ze heeft niet regelmatig grote bedragen uit de pot doen verdwijnen en dat is toch waar het om gaat.
Dat gevoel waar de kijkers na de laatste aflevering mee overblijven vind ik sowieso heel belangrijk trouwens. Als ik dat gevoel nu voor elke kandidaat zou moeten opschrijven zou dat zoiets worden:
Sander: Dus Daan had toch gelijk
En Sander heeftet best aardig gedaan als mol!
MM: NEEEEEEEEEE
hilarisch! wat een geweldige gast! (een soort george gevoel eigenlijk!)
Lottie: o... hmmzz... ja die heeft idd wel flink gesaboteerd, maar lottie de mól?
Isabelle: jamaar zij heeft helemaal niet gemóld!
Yvon: gaaf! leuk gedaan yvon! misschien iets te opvallend, maarja...
En vooral bij George, maar ook bij Elise kan ik me vooral een gevoel herinneren van: woow dat heeft hij/zij best goed gedaan dan! En de productie wil natuurlijk het liefst weer een george-achtige mol hebben, dat is het leukst voor de kijkers. Daarom vallen Lottie en Isabelle al af voor mij en wordt marc-marie steeds verdachter... Aan de andere kant: als MM echt de mol is, dan gebruikt hij wel de strategie van een eerdere mol: onhandig lijken. En dat is weer een beetje slap natuurlijk.
*raakt helemaal in de war van zichzelf*