@ Quuipo, ik ben het absoluut niet met je eens hoor. Als je Isabelle echt helemaal geen molacties hebt zien uitvoeren dan heb je toch niet goed gekeken...
Afl. 1. Isabelle komt na lang nadenken met een nickname "Monica" bijzonder ongeloofwaardig. Geen geld dus.
kan ze dus niet liegen, niet zo'n goede moleigenschap
Afl. 2. Isabelle gaat in de hoek beginnen met graven (volgens mij is zij degene die dat voorstelt, als je goed oplet, Victoria valt haar bij). Vervolgens rent ze halverwege al naar de overkant om de rest een beetje op te fokken.
mol zegt in dagboek juist dat hij/zij erg op de achtergrond is gebleven - dus luidop voorstellen om in de hoek te gaan graven is niet handig. maar ok, puntje voor isabelle. (kleintje dan he)
Afl. 3. De links-rechts actie in de trein, onder het mom van hulp-mol
- Wie van de drie. Vind jij dat enthousiast om te helpen? Ik vind het "een zwaar overdreven en ongeloofwaardig typetje neerzetten"
ja maar is hulpmol actie dus telt niet mee in deze. Als dit echte molacties aren vind ik het heel flauw dat de mol = hulpmol.
ik vind het nog steeds enthousiast om te helpen.. het komt inderdaad wel heel overdreven over, inderdaad.
Afl. 4. Als Jim er niet was geweest met die briljante wissel was er danzij Isabelle 3000 euro uit de pot gegaan!
- Dat ze niet meedoet met de Road Train opdracht zit me wel dwars ja...
Ja, maar als het gelukt was was isabelle toch verdachte nummer 1 voor alle kandidaten? Dat wil je als mol toch absoluut vermijden lijkt me. Mol doet zo acties dat ze niet meteen aan de mol toegeschreven kunnen worden maar ook aan diegenen waarmee opdracht wordt uitgevoerd.
Afl. 5. Weinig molacties hier. Afgezien van dat ze nou niet echt haar best doet om vaart te maken bij de links/rechts opdracht.
psies - opdracht ging mis, maar niet omdat isabelle weinig vaart maakte..
Afl. 6. Eén goed antwoord geven als je (als laatste) al weet dat de rest geen cent heeft opgeleverd vind ik "niet zo erg".
- De enige echt nogal onmolse actie van Isabelle is het feit dat ze met de vliegtuigopdracht voor 3000 euro in de pot zorgt.
isa had vraag makkelijk fout kunnen beantwoorden, wat heeft mol eraan om vraag goed te beantwoorden? Tenzij iedereen haar verdenkt en ze moet kredit opbouwen, maar volgens mij verdenken weinigen haar... En waarom maakt ze aantekeningen tijdens het filmpje? als mol weet je het goede antwoord al.
Verder heb ik het idee dat je als mol in deze serie weinig hoeft te doen. Door de chaos en "grote ego's" komt er zowiezo al bijna geen geld in de pot.
ben ik het geheel mee eens
maar dat is volgens mij niet Isabelle.
Nou ben ik ook niet meer zo overtuigd van Isabelle als mol hoor, maar "de aller aller anti mol" is ze écht niet.
Vergeleken met de overgebleven kandidaten vind ik Isa nog steeds de antimol. Ook in heinz overzichtje is er bij Isa echt heel weinig rood en behoorlijk veel groen te zien. Ze is waarschijnlijk verliezer, misschien winnaar (om het in haar stijl uit te drukken
)
maar je hebt gelijk, er zijn wel wat molactietjes te bespeuren.