Ik blijf het raar vinden dat Isabelle als enige van alle kandidaten niet verdacht in beeld wordt gebracht (terwijl dat via montage best mogelijk is).
Ook Isabelle zelf wil niet verdacht worden door de anderen
, dat heeft ze nu al 2 keer gezegd, terwijl dat toch extra leuk is en je een grotere kans geeft in de finale te komen.
In feite heeft de rechts-groep de oriëntatie opdracht verpest, zij kwamen als laatsten aan (de linksen hadden al voor het hotel gestaan en moesten doorlopen naar de anderen) en hadden geen manke-Gijs in hun midden. Die 3 moeten dus iets ongelooflijk fout hebben gedaan, terwijl ze wisten naar welke pleinen ze moesten, en via een stadkaartje was dat makkelijk opgelost zonder dat de controle-groep daaraan te pas kwam.
We zien Isabelle nauwelijks iets doen, niet telefoneren ook, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook niets heeft uitgehaald cq niet aan de telefoon geweest is, hoe kon deze groep als laatste arriveren, Gijs en Sander liggen er al uit? Heeft de altijd zo fantieke en serieuze speelster werkelijk geen enkele moeite ondernomen? (achteraf zal het aan Sander en Jim niet gelegen hebben).
Bij het sleutels zoeken zien we Isabelle zand heen en weer schuiven, daarna gaat ze de anderen 'ophalen' om ze zo snel mogelijk aan het werk te krijgen (we weten niets van een tijd-limiet), maar anderzijds om te te winnen had ze onderweg de opdracht kunnen uitleggen, maar dat laat ze over aan Victoria, bij het tonnen openmaken is Isabelle wel weer heel fanatiek (al moet je daarvoor heel goed kijken).
Eigenlijk was het ook Isabelle die de wie-van-de-drie opdracht echt heel slecht deed, eerst een raar accent, dan niet meer, en dan die hele ongeloofwaardige soap-ster act.
Bij de treinopdracht (al dan geen hulpmol) staat ze zoveel mogelijk alleen te linkerzijde (de eerste vier postzakken hingen links, we zien ook alleen Isabelle een postzak missen en Victoria alleen haar rugzak). Met de rugzak van Yvon heeft Isabelle geen moeite.
Waneer Yvonne bij haar staat kan ze weinig uithalen (geen bommen binnenhalen wanneer MM nee roept bv).
Waarom zou de mol juist het boekje van Isabelle stelen? En waarom reageer Isabelle er nauwelijks op (pas wanneer ze de cameraploeg ziet juicht ze opeens
)
Wat was haar opdracht bij het koffergedoe? (nog maar eens die vraag).
We zien haar 3 keer Yvon passeren, en ze wilde dus wel degelijk met alle geweld die eerste koffer wisselen en in beeld komen (dat ze meermaals langsloopt valt pas op wanneer je de uitzending voor de zoveelste keer bekijkt). Maar wat had ze afgesproken met de mole-messenger? geen geld in de pot, geld uit de pot, en hoe kon ze dat bereiken gezien er nog zoveel anderen waren (en ze dus nooit echt daaraan kon voldoen).
Ook die 50% maakt nog niet dat Isabelle de mol niet is, ze zit immers steeds bij 1 van de door de andere verdachten in een groepje ingedeeld, en indien de mol alle vragen geod beantwoord kan Isabelle nog gewoon de mol zijn.
Ik ga vanavond nog eens verder speuren, nog nooit is iemand zo onmols in beeld gebracht/overgekomen, en dat vind ik raar.
ps, ik verdenk Isabelle niet als mol