Isabelle wordt TOTAAL NIET als mol neergezet door de productie (net als Elise vorig jaar), bijna niemand verdenkt haar ook (zowel forumleden als de kandidaten zelf) Als ze een keer een echte mollenstreek uithaalt ('de val' afl.4) dan wordt die gedekt omdat ze een hulpmol zou zijn, dit vind ik verdacht.
Elise haar meest mollerige mollenstreek was tijdens de opdracht van de lintjes zich verstoppen in de bosjes, dit kregen wij als kijker echter niet te zien! Misschien is dat ook wel bij Isabelle zo, haalt ze veel meer uit dan we denken, de geldpot is namelijk niet erg goed gevuld!
Ik vind Isabelle op dit moment te onopvallend, ze lijkt nauwelijk iets verkeerd te doen maar toch wordt mede door haar schuld erg weinig geld binnengehaalt.
Als is Isabelle de mol is dan had ze in alf. 5 helemaal niet zo veel fout hoeven te doen namelijk;
Tijdens de koffertjes opdracht heeft Isabelle zich natuurlijk, erg verdacht gemaakt ze moest nu wel rustig aan doen. Ze schakelt Jim als mol in en zorgt voor -2500 euro. Zelf gaat ze lekker enthousiast aan de slag met het kunstwerk en bouwt in de groep veel krediet op.
De navigatie-opdracht was door iedereen zo makkelijk te sabotteren, dat haar vertragingen totaal niet opvielen. Het waren Yvon en Lottie die als mollen werden neergezet deze aflevering.
Maar nu, de vraag: Waarom wordt Isabelle ZOOO niet-mols in beeld gebracht, dat zelfs ik 'Isabelle-is-de-mol-persoon' bijna ga switchen"?
ps: hoe zit het met tante anka? En waarom zegt geen enkele kandidaat (of wordt dat niet in beeld gebracht)iets over Tante Anka?
Waarom was die tante daar precies op dat moment dat de kandidaten daar een opdracht moesten uitvoeren? Het lijkt met niet dat je als bejaarde de hele tijd in het dutch community center uithangt. Moest ze soms informatie aan haar mol geven??
En zat tante anka misschien niet lekker mee te bingoen, die oma's wisten wel erg snel te antwoorden wat een man 4 uur geleden had gedaan. En zat tante Anka misschien niet in dat roze konijnenpak dat NAAST Isabelle liep