Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 124750 keer)

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 18-02-2005, 19:09:01 »
Is de opdracht van haar in het introfilmpje nu geweest of niet ???

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #221 Gepost op: 18-02-2005, 19:15:50 »
Is de opdracht van haar in het introfilmpje nu geweest of niet ???
nog niet.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #222 Gepost op: 18-02-2005, 23:00:35 »
Niet echt molacties gezien vanavond... Maar toch blijf ik haar verdenken!
Some light in your eyes...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #223 Gepost op: 18-02-2005, 23:24:20 »
Isabelle de mol is voor mij nu echt niet meer te geloven. Ze doet echt helemaal niets verdachts. Eik alles gewoon ontzettend goed. Is de enige die de vraag over 't tv-programma op Goat Island goed beantwoord. Zou de mol dat doen als iedereen al verder de fout in is gegaan? Denk 't niet. En verder deed ze 't ook voortreffelijk bij 't stuntvliegen. Nee, Isabelle is definitief niet de mol voor mij.  ::ohno::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #224 Gepost op: 18-02-2005, 23:25:31 »
Ook ik heb Isabelle definitief doorgestreept (en houd het op MM).

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #225 Gepost op: 18-02-2005, 23:26:17 »
Ik sluit me helemaal aan bij Han13.  ::jaja::

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #226 Gepost op: 18-02-2005, 23:30:13 »
en ik sluit me aan bij heinz ::zwaai:: ::jaja::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 18-02-2005, 23:35:15 »
Eens over Isabelle... maar Lottie is de Mol! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 19-02-2005, 09:59:19 »
mmmm.... dan blijf ik ongeveer als enige een 'Isabelle-is-de-mol-persoon' ::rofl::. Ik zie haar vanaf afl. 1 als mol, heb gisterenmiddag serieus overwogen om te switchen, maar door die aflevering gisteren blijft ze bij mij De Mol.

Isabelle wordt heel onmols in beeld gebracht, haar echte mollenstreken 'de val' en 'links-->rechts' werden meteen ingedekt door het feit dat ze hulpmol zou zijn. Misschien is het hele hulpmol wel achteraf bedacht, of tijdens een opdracht omdat er werd gezien dat de mol gevaarlijk opvallend ging doen. ???

Vorige week stond in het dagboek dat ze wat meer in actie zou komen, nou 'toevallig' was ze deze aflevering behoorlijk veel in beeld (Sander btw ook).

Het begint bij de opdracht met de krokodillen, dit is voor de mol een heel moeilijke opdracht om te saboteren aangezien iedereen heel dicht op elkaar staat. Isabelle is de persoon die de foto van Jim 'even naar achteren doorgeeft', die uiteindelijk terecht komt bij Marc-Marie met alle gevolgen van dien. De fotocamera die [doet het niet als Isabelle een foto wil maken, en zegt dat ze het een wonder vind dat er nog mensen zijn geweest die wel een foto hebben kunnen maken, bij haar werd er van alle kanten geduwd, ze legt de schuld dus bij anderen.

De tweede opdracht is voor vele een doodsenge belevenis, en Lottie maakt zich wederom weer erg verdacht met haar krokodillenangst. Misschien heb ik het fout gezien/geinterpreteerd maar ze maakt echt op een gegeven moment heel verdacht door  MM echt even bang te maken  door over krokodillen die een paar meter verderop lopen te beginnen.
Ook bij de opdracht die hoorde bij het tvkijken, hoefde ze niet heel veel te doen. Als 1 iemand het al fout had, dan was er al geen verdubbeling meer + vrijstelling, Isabelle had als laatste persoon dus best een klein beetje  macht (mocht iedereen het heel erg goed doen, dan beantwoord zij het fout). Haar goede antwoord op de vraag, sprong er echt uit, de mol zou dat nooit doen, denken veel mense. Maar wat maakt 250 euro voor de Mol uit? Nix. De opdracht was tochal niet geslaagd, en een goed antwoord geven levert haar waarschijnlijk veel meer op (geen verdenkingen) dan die +250 euro in de pot, krediet opbouwen. Dit heeft Elise vorig jaar ook gedaan bij de 'Di Caprio opdracht'.

Als Isabelle de mol is, dan was de laatste opdracht haar grootste domper. Zij is verantwoordelijk geweest voor de +3000 euro voor de pot en is hiermee de bestverdienende kandidaat deze aflevering. Maar wat kon ze doen? Ik weet niet hoe de groepjes zijn verdeeld, maar Isabelle bleef als laatste alleen over. Tijdens haar stunt waren er 6 scherpe kandidaten aan het meeluisteren, ze kon hier ONMOGELIJK fouten maken, aangezien iedereen haar dan zou verdenken.

Wat ik nog steeds raar vind is dat ze voor de tweede keer haar boekje 'laat' stelen. In wie is de mol, is denk ik je aantekeningenboekje het belangrijkste wat je meehebt, behalve voor 1 iemand; De Mol. Deze blijft toch eeuwig in het spel en heeft dus niks aan verdenkingen van anderen opschrijven, de Mol schrijft wat in zijn boekje om niet op te vallen. Ik denk dat ze haar boekje expres tot 2x toe heeft 'vergeten' om zo voor verwarring te zorgen, maar vooral om te zorgen  dat de dief in haar boekje gaat lezen. Ik denk dat Isabelle haar boekje heeft laten rondslingeren omdat ze WILDE dat iemand het zou lezen/stelen en dat in het boekje alleen maar dingen staan die ze WIL dat andere het lezen. Bijvoorbeeld sterke verdenkingen naar een kandidaat waardoor de lezer van zijn eerste molkeuze verandert. Bv:Jim heeft misschien gelezen in het boekje hoe Gijs zich heel raar gedroeg en Isabelle  heeft molacties beschreven die Jim zelf niet wist, hierdoor kan hij bv van mol verwisselen, wat hem dus in deze aflevering de kop heeft gekost.... ::vergroot::

Het zijn denk ik de kleine subtiele foutjes die Isabelle als mol probeert uit te halen. Wij als kandidaten weten nog niet eens de helf van wat ze allemaal uitspookt, en misschien komt DE GROTE mollenstreek nog wel, of is die alaaaaaaang geweest. ::tandpastasmiley::

Amen

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #229 Gepost op: 19-02-2005, 10:14:10 »
Isabelle de mol is voor mij nu echt niet meer te geloven. Ze doet echt helemaal niets verdachts. Eik alles gewoon ontzettend goed. Is de enige die de vraag over 't tv-programma op Goat Island goed beantwoord. Zou de mol dat doen als iedereen al verder de fout in is gegaan? Denk 't niet. En verder deed ze 't ook voortreffelijk bij 't stuntvliegen. Nee, Isabelle is definitief niet de mol voor mij.  ::ohno::

Omdat Lotti de eerste vraag al fout beantwoord had, is het voor de mol geen enkel probleem om zijn of haar vraag goed te beantwoorden. Zo krijg je weinig verdenking op je en de vrijstelling en de verdubbeling zijn al verspeeld.

Maar de Mol zou inderdaad niet op een handige plek zitten als backup bij het vliegen, want dan luisteren 6 andere kandidaten naar je en dan is het wel heel link om te mollen. Bovendien is MMH echt niet verdacht en dat maakt hem steeds verdachter. Te meer, omdat iedere week wel iemand buitengewoon verdacht is en er eigenlijk vrij snel uitligt daarna.
C'est le Fruit!

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 19-02-2005, 10:16:43 »
Je hebt wel gelijk Tom. Ik verdacht eerst Isabelle ook minder, maar toch vind ik het nu vaag worden.

Aan de andere kant; de vorige keer bij de kunstopdracht kon ze ook niets uitvreten. Bij de links-rechtsopdracht vond ze een kaartje. Bij de truckopdracht deed ze niet mee.

Offline Molloos

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 19-02-2005, 12:30:55 »
Isabelle is een geval apart. Ik heb afleveringen lang mijn leven op het spel durven zetten, opdat zij de mol NIET was (nouja. bij wijze van dan.;)). Maar na deze aflevering ben ook ik daar niet meer zo zeker van. De 'molacties' die ze laat zien zijn heel subtiel, alsof er gewoon goed over nagedacht is.
Tijdens de kunstopdracht kon ze weinig doen, Yvon nam het voortouw met het maken van het kunstwerk en het zou opvallen als zij heel erg kunstzinnig ging lopen doen.
Deze aflevering was het weer raak, het zou opvallen als ze ineens iets helemaal ging verknallen met het vliegtuigje. Vandaar dat ze daar gewoon haar best deed.
Terwijl ze bij de opdracht met krokkodillen juist wel een beetje extra paniek veroorzaakte.
Het zijn hele subtiele acties, en niets wijst duidelijk in haar richting. Eigenlijk net zoals Elise in de vorige reeks. Isabella is niet mijn mol, maar ik denk dat we haar toch in de gaten moeten houden... ::vergroot::   
Mol, Mollig, Molst!

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 19-02-2005, 12:34:56 »
Volgende week blijft ze in ieder geval, want die opdracht in het introfilmpje is volgende week niet.

Het kan ook dat ze gewoon zo doet, er kwam toch geld eraf en zoveel was t helemaal niet.
Ook met dat vliegen kan het gewoon zijn dat ze zo doet, dus voor mij kan ze nog steeds de mol zijn.

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 19-02-2005, 12:37:44 »
Ik twijfel nog over Isabelle. Ik snap dat hulpmol gedoe niet helemaal.
Isabelle, Jim en Yvon kregen in aflevering 3 een zogenaamd telefoontje om te mollen. Dus ik denk dan dat dat om de opdrachten gaan die na dat telefoontje komen (treinopdracht, wie van de 3).

Isabelle molt tijdens de treinopdracht (links/rechts). Yvon molt in de auto door heel on-enthousiast te doen. Tijdens de excecutie wordt gezegt dat iemand een aantal vragen goed krijgt. Dat moet of Isabelle zijn, of Yvon. Ik denk Yvon, omdat zij geen geld moest winnen en dat heeft ze ook gedaan. De actie van Isabelle is waarschijnlijk dus niet geslaagd?

Máár waarom molt ze dan in aflevering 4 tijdens de koffertjesopdracht? Zij zegt door het telefoontje, maar ze zegt ook dat ze molde in de treinopdracht. Ze molt dus 2x.

Ik denk dus dat Isabelle's opdracht was om te mollen in aflevering 4, maar dat ze 'als mol' té opzichtig molde en dit is verborgen door een zogenaamde hulpmolactie.

Jim krijgt in aflevering 5 een aantal vragen goed. Maar hij is niet de mol, dus waarschijnlijk was hij ook degene die die vragen kreeg, en niet Isabelle of Yvon.
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #234 Gepost op: 19-02-2005, 13:54:55 »
Volgende week blijft ze in ieder geval, want die opdracht in het introfilmpje is volgende week niet.

Het kan ook dat ze gewoon zo doet, er kwam toch geld eraf en zoveel was t helemaal niet.
Ook met dat vliegen kan het gewoon zijn dat ze zo doet, dus voor mij kan ze nog steeds de mol zijn.

Ik hoop wel dat ze blijft ja! Zij is cool
Some light in your eyes...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 19-02-2005, 19:59:42 »

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten ::jaja::. Overigens wil ik niet onvermeld laten dat ik vooraf niet zo'n fan was van Isabelle, maar haar een hele leuke kandidate vind tot nu toe. Lekker fanatiek en goed met de opdrachten bezig. Dat mag ook wel eens gezegd worden ::ok::

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #236 Gepost op: 19-02-2005, 22:06:11 »
Ik zit niet op Isabel maar vond haar reactie op die verdwenen foto wel erg nep.....zo ongeinteresserd.Antwoord geven en snel weer de aandacht op iets anders want als ze maar niet merken dat ik lieg..zoiets..snappie?
back again..

Carlijn

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: 19-02-2005, 23:36:27 »
mm en yvon hebben uit dezelfde serie het intro filmpje.. sanders filmpje is allang geweest die van lottie en isabelle moeten nog komen

dus het is sander yvon en mm of sander lottie en isa??

al ik isa me mol... de kans dat sander het is vind ik steeds groter worden...

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 20-02-2005, 13:20:45 »
Ik kijk al een paar seizoenen naar WIDM, zag eigenlijk nooit een duidelijke hint, althans niet 1 die in de laatste uitzending naar voren kwam. Ik had ook nooit echt een gevoel van DIE persoon is de mol...
Maar dit jaar zie ik toch wat afwijkends in het introfilmpje van Isabelle: in de 2e aflevering zijn er geluidjes bij (van een lasergun ofzo?) in de 3e ook nog een 'haha'.
Ja ik ga t doen, ik ga denken dat het Isabelle wel eens kan zijn, en het ook nog posten hier!
De echte hints komen toch pas in de slotuitzending naar voren, en voor mij vaak met het effect : heej dat zat niet in de uitzending, dat ook niet, die hint ook niet!
Kortom ik moet altijd lachen dak er weer lekker ingetuind ben, maar...'k geniet met volle teugen vooral ook van dit forum!

groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Snuffel

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 20-02-2005, 18:28:57 »
Ik denk niet dat Isabelle de Mol is.

In de aflevering dat Gijs viel, trok zij hem meteen omhoog. Zo van: kom op, niet zo flauw en doorlopen.

Als ik de mol was, zou ik er bij zijn gaan zitten om zo tijd te rekken...... ::)

« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 18:19:55 door Snuffel »