Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 124743 keer)

Offline Quuipo

• Forumlid
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 25-02-2005, 16:33:04 »
leuk gevonden, maar dat hadden de andere kandi's dan toch wel gemerkt, dat isa niet bij hun in het hutje was? Ze was daar toch bij al die tijd, wachten op de anderen die terugkomen...

isa stemt in afl 2 VOOR loten
in afl 5 zegt angela bij de executie: en er heeft nog iemand de mol geholpen, die wordt beloond, zie je Isa zo kijken  :o Echt oprecht huh?! - of ze moet dat heel goed acteren  ::vergroot::

Offline coen99

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: 25-02-2005, 17:52:38 »
leuk gevonden, maar dat hadden de andere kandi's dan toch wel gemerkt, dat isa niet bij hun in het hutje was? Ze was daar toch bij al die tijd, wachten op de anderen die terugkomen...

is dat zo ?

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #302 Gepost op: 25-02-2005, 18:23:36 »
Kijken of mijn mol vanavond acties gaat uitvoeren...
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 25-02-2005, 19:14:24 »
Sorry Isabelle, maar ik zou mss toch wel een beetje teleurgesteld zijn als je de Mol zou zijn... :-X Ach, mss heb je het wel zó goed gedaan dat ik er niks van heb gemerkt en dat ik mijn reactie tijdens de ontknoping de volgende zal zijn: ::oink::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #304 Gepost op: 25-02-2005, 22:01:03 »
Mijn twijfels, over dat isabelle de mol zou zijn, ebben langzaam aan weg... Yvon had het vanavond helemaal mis toen ze zei dat Isabelle nooit de mol zou kunnen zijn! mijn gevoelens werden vanavond juist versterkt dat ze het wel zou kunnen zijn; waarom?...Niemand kan zo dom  en tegelijkertijd zo geslepen zijn als Isabelle...men neemt al bij voorbaat aan dat ze te dom is om de mol te kunnen zijn, maar Isabelle weet zo gemakkelijk mensen op het verkeerde spoor te zetten door soms heel onnozel over te komen en een andere keer weer net dat te zeggen dat je echt zoiets hebt van ja daar heb je helemaal gelijk in....

ik denk dat de kandidaten Isabelle te veel credits geven voor eht neit mol zijn....mijn mol is voor nu zeker Isabelle ::jaja::

en is ze het niet...tja dan zit ik, zoals de laatste weken wel vaker, helemaal fout, maar dan nog vind ik dat Isabelle heel anders is dan dat ik in eerste instantie dacht ::ok:: alhoewel ze niet mijn favoriete mol zou zijn geweest, dat ben ik wel met Firefoot eens :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #305 Gepost op: 25-02-2005, 22:06:59 »
isabelle is mijn mol :) al vanaf aflevering 1 .... ben ik achterlijk ? :D wss wel, maar dat d8 men vorige serie ook toen ik vanaf aflevering 1 voor elise ging :) ...... ik sta alleen maar ik geloof nog steeds in haar als mol
we zullen zien
x nev
dennis for mole !

Offline barbiezusje

• Forumlid
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
« Reactie #306 Gepost op: 25-02-2005, 22:27:28 »
Ik vind het zo zielig dat iedereen blijkbaar problemen met haar heeft. Ze lijkt me echt heel erg aardig, en tenminste niet zo`n zeikerd over dingetjes die ze eng vindt ofzo.

En ALS ze de mol is.. dan heeft ze het wel heel onopvallend gedaan. Ik geloof niet dat ik ook maar iets heb gezien waarvan ik dacht dat het een ECHTE molactie was..
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #307 Gepost op: 25-02-2005, 22:30:39 »
isabelle is mijn mol :) al vanaf aflevering 1 .... ben ik achterlijk ? :D wss wel, maar dat d8 men vorige serie ook toen ik vanaf aflevering 1 voor elise ging :) ...... ik sta alleen maar ik geloof nog steeds in haar als mol
we zullen zien
x nev

Mijne ook!! :D
Some light in your eyes...

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #308 Gepost op: 25-02-2005, 22:36:53 »
ik vind dr leuk :) en voor mij is ze zeker de mol !! we shall see
dennis for mole !

Offline monkeytail

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 25-02-2005, 22:55:36 »
Isabelle is ook al vanaf het begin mijn mol. Al in de eerste afleverig dacht ik het. Ze kwam toen naar het kasteel gelopen met zo'n vreselijk mollige zonnebril. Sinds die tijd heb ik meegelezen op dit forum. Maar na vanavond weet ik het zeker (denk ik ??!!).

In een van de eerste afleveringen viel me het volgende al op (en dit heb ik nog nergens anders gelezen):
Bij de mijnenveegopdracht had je een langwerpig speelveld. Als je de vakjes die oplichten tijdens de uitleg van het spel (tweemaal een vierkant van 9 vakjes) wegstreept, en vervolgens het veld een kwartslag draait, dan verschijnt daar het cijfer 9. En laat de negende letter van het alfabet nou net de I van isabelle zijn!

Tot de aflevering van vanavond heb ik weinig molacties gezien van Isabelle, behalve dan de welbekende 'val'. Misschien zit er nog een aanwijzing in de cijfercode van de koffertjesopdracht. Die leverde op VOO JULLIE HIER GEEN CLOUS OF WEL SOMS? De R die ontbreekt is de 18e letter uit het alfabet, 1+8=9 en dus weer de I van isabelle.

Maar in de aflevering van vanavond heeft Isabelle echt goed toegeslagen als mol. Ik vond het al verdacht dat ze perse in de groep van de fotomakers wilde komen. Toen bleek dat ze een serie foto's moesten maken, dacht ik: let op, ze gaat nu natuurlijk de volgordes verwisselen! En wat gebeurt nog geen minuut later? Isabelle laat 'per ongeluk' de foto's vallen. Ze zegt wel dat ze ze genummerd heeft, maar ze kan natuurlijk heel makkelijk gesjoemeld hebben toen Yvon foto's aan het maken was. Aan het eind van de opdracht doet ze ook nog eens heel vaag over de blauwe brug en het 'karatebord', terwijl ze weet dat de fietsers er allang voorbij zijn.

Voor mij is het duidelijk: Isabelle is DE MOL!

Offline Iris77

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 25-02-2005, 22:56:42 »
Isabelle is absoluut de mol!
Bij de tweede opdracht wilde ze per sé bij de mensen met de 'heldere blik' horen.Waarom? Omdat je daar kunt mollen! En wat heeft ze gedaan? Ze heeft de nummertjes op de foto's gezet, maar hier en daar wat nummers omgewisseld. (Yvon was toch alleen maar foto's aan het maken, dus die lette niet op.) Vervolgens gooit ze de foto's op de grond zodat alles door elkaar ligt. De foto's worden weer op nummer gelegd, maar dat is niet de volgorde waarin de foto's werden gemaakt. Vandaar ook de verwarring waar de fietsers nou langs waren gekomen en waar ze nou precies waren.
En bij opdracht 1 zat ze in het bootje. Natuurlijk de 1e plek om te saboteren, door de tekeningen verkeerd te interpreteren. Waar ze alleen geen rekening mee had gehouden, was dat Yvon niet durfde te duiken en bij haar bleef. Zo kon Isa dus niet saboteren. Maar gelukkig was MM er nog... ;)

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #311 Gepost op: 25-02-2005, 23:02:12 »
amen :D
dennis for mole !

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #312 Gepost op: 25-02-2005, 23:12:02 »
Isabelle is absoluut de mol!
Bij de tweede opdracht wilde ze per sé bij de mensen met de 'heldere blik' horen.Waarom? Omdat je daar kunt mollen! En wat heeft ze gedaan? Ze heeft de nummertjes op de foto's gezet, maar hier en daar wat nummers omgewisseld. (Yvon was toch alleen maar foto's aan het maken, dus die lette niet op.) Vervolgens gooit ze de foto's op de grond zodat alles door elkaar ligt. De foto's worden weer op nummer gelegd, maar dat is niet de volgorde waarin de foto's werden gemaakt. Vandaar ook de verwarring waar de fietsers nou langs waren gekomen en waar ze nou precies waren.
En bij opdracht 1 zat ze in het bootje. Natuurlijk de 1e plek om te saboteren, door de tekeningen verkeerd te interpreteren. Waar ze alleen geen rekening mee had gehouden, was dat Yvon niet durfde te duiken en bij haar bleef. Zo kon Isa dus niet saboteren. Maar gelukkig was MM er nog... ;)

Chriz noemde dat al in het Yvon topic, maar het omwisselen van de foto's dat zou een hele goeie MOLLENSTREEK kunnen zijn. Wat gek toch dat ik Isabella te fanatiek vind. Sander noemt dat ook in zijn afscheidsinterview.
Sander en Isabella waren aan elkaar overgelevrd. Isa wil zo graag winnen. Vergis ik mij dan zo
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #313 Gepost op: 25-02-2005, 23:15:31 »
Nou dat was Chriz niet hoor... ::ohno:: op zich zou het een goede mollenstreek zijn, maar eigenlijk vraag ik me nog af wat ik in dit topic doe. Ik zeg alleen: 50% (en ja, ik weet: montage en sommige vragen zijn gokvragen (man/vrouw) blabla)

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #314 Gepost op: 25-02-2005, 23:27:32 »
Nou dat was Chriz niet hoor... ::ohno:: op zich zou het een goede mollenstreek zijn, maar eigenlijk vraag ik me nog af wat ik in dit topic doe. Ik zeg alleen: 50% (en ja, ik weet: montage en sommige vragen zijn gokvragen (man/vrouw) blabla)

SORRY S. Holmes...
ere wie ere toekomt!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 25-02-2005, 23:31:38 »
SORRY S. Holmes...
ere wie ere toekomt!

Thank you ;)

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 26-02-2005, 00:00:36 »
De opmerking van Sander over Isabelle was een beetje not done maar dat ze dat dan ook nog aan de kijkers laten zien ?????   Kunnen ze alleen maar doen als ze de mol is toch?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 26-02-2005, 01:34:41 »
De opmerking van Sander over Isabelle was een beetje not done maar dat ze dat dan ook nog aan de kijkers laten zien ?????   Kunnen ze alleen maar doen als ze de mol is toch?

Wat zei Sander over Isabelle dan dat zo vreselijk was  ???

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #318 Gepost op: 26-02-2005, 01:40:53 »
Wat zei Sander over Isabelle dan dat zo vreselijk was  ???
Het kwam er op neer dat Sander suggereerde dat Isabelle geen inzicht heeht.

Offline Carlijn_Mol

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 26-02-2005, 02:04:35 »
ze is ook vanaf afl 1 mijn mol... reden .. de manier waarop ze in beeld word gebracht... is anders dan bij de andere...
en acties zijn beperkt maar dat moet als mol ook niet in zicht zijn dat word ook in het dagboek vertel.. volgens mij zien ze het niet... maar aan de andere kant zie ik haar ook weer als winnaar.. maar nee ik denk toch mol :)
wie is de mol? INGE!