Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 124698 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #380 Gepost op: 1-03-2005, 23:47:45 »
Hetgene wat haar eigenlijk bij mij de das om doet is dat ze ZOOO vaak over dat strand heen schreeuwde. Dat was als mol zijnde (en eigenlijk zowieso) helemaal niet nodig. Ze wou er dus heel zeker van zijn dat Marc-Marie de boodschap doorkreeg wat een echte mol natuurlijk niet uit zou maken.

Ze schreeuwde heel vaak idd, maar hoevaak schreeuwde ze dat de eerste fout was? (ook 5 keer? en schreeuwde ze dat ook richting MM? Ik heb hem dat niet horen herhalen nl), en inhoeverre verbeterde ze die fout De eerste was toen duidelijk Lottie maar die verbetering werd niet doorgeschreeuwd.

Maar ja, ander punt is, ze had de pech dat Yvon boven water zat, anders had zij in haar eentje alle tekeningen moeten kunnen  interpreteren zoals ze zelf wilde en doorschreeuwen zonder dat Yvon daaraan te pas kwam, dat ging nu niet door. (indien mol dan he)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #381 Gepost op: 2-03-2005, 10:14:09 »
Eerlijk gezegd vraag ik me af of Yvon wel heeft kunnen horen wat Isabelle naar MM doorgaf. Volgens mij zat Isabelle namelijk op een bootje dat heen en weer voer tussen de duikplek (waar Yvon ook was) en het strand, waar MM stond. Geen idee hoe ver dit varen was, maar ik denk ver genoeg om buiten gehoorafstand te zijn (?).

Wat op zich Isabelle natuurlijk alleen maar vrij pleit en dat is niet de bedoeling want ik heb Isabelle als mol..... zucht. ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #382 Gepost op: 2-03-2005, 10:44:42 »
wat had je dan verwacht ? dat isabelle (omdat yvon haar niet kon horen) maar even de tekeningen fout zou doorgeven aan mm ?
ik denk het niet, hoe ontzettend opvallen zou dat zijn. als je eerst yvon en isabel ziet zeggen : isabel bijdehand, en vervolgens isabel naar mm, isabel is ongeduldig.
isa blijft mn mol
en ik blijf erbij dat ze ontzettend pech heeft gehad dat yvon ziek was :)
dennis for mole !

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #383 Gepost op: 2-03-2005, 11:24:30 »
Eerlijk gezegd vraag ik me af of Yvon wel heeft kunnen horen wat Isabelle naar MM doorgaf. Volgens mij zat Isabelle namelijk op een bootje dat heen en weer voer tussen de duikplek (waar Yvon ook was) en het strand, waar MM stond. Geen idee hoe ver dit varen was, maar ik denk ver genoeg om buiten gehoorafstand te zijn (?).

Wat op zich Isabelle natuurlijk alleen maar vrij pleit en dat is niet de bedoeling want ik heb Isabelle als mol..... zucht. ;D
Wat meeer is, ik ben er zowat van overtuigd dat Yvon ISa niet kon horen.
Bij gebruik van een parlofoon ga je namelijk in de parlofoon en heel gericht richting bestemmeling roepen.
Ze was dus niet alleen ver verwijderd van Yvon maar stond bovendien meer dan waarschijnlijk met de rug naar Yvon gekeerd.
Eens temeer een reden om Isa niet als Mol te verdenken.
Sorry, Tweetie... ik vrees het ergste (maar eigenlijk wist je het zelf al wel) en hou het hierbij dan maar op Lottie.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 2-03-2005, 11:51:37 »
Even weer terugkomend op wat eerder genoemd is over Elise. Elise is een naam die ook deze molserie weer terugkomt namelijk in ISabELlE. Is dit misschien de reden voor de dubbel-hints en ook over de morsecode was een hoop gesteggel. Als het nou echt AB was wat we hoorden? Dan hebben we al ELISE en AB en dan moet er nog ergens een L vandaan getoverd worden...

Na ja, ik heb altijd gezegd dat Isabelle de mol NOOIT kan zijn, maar nu...
"Leven is het meervoud van lef"

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #385 Gepost op: 2-03-2005, 13:10:23 »
Whahaha Noentje...
Ik lees je berichtje overal  :o

Ik heb om eerder genoemde reden :-X nog steeds niet het idee dat Isabel de mol zou kunnen zijn, maar natuurlijk ook gewoon door het ontbreken van mogelijke molacties. Ik kan me NIET voorstellen dat zij iets gesaboteerd heeft... En eigenlijk ben ik dus ook gewoon een beetje verbaasd dat ze er nog in zit!
Dat laatste maakt haar juist weer een beetje verdacht...
Waaaaaaaaa kweetooknieeee  :-\\

It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 2-03-2005, 13:21:09 »
Ja sorry, dacht dat ik mijn berichtje op de onderwerpen moest zetten waar het in thuishoorde... oeps...  ::regenboog::

Nee, ben het met jou eens. Isabelle is echt de anti-mol! Maar ik ben niet iemand die alleen maar gaat zoeken naar hintjes voor mijn eigen mol, vandaar dat ik het post. En ook omdat het gewoon gek is dat ze speciaal een filmpje van vorig jaar hebben getoond bij de hints op widm.nl. Waarom niet van Nico of George. Dus daarom dacht ik dat er misschien iets speciaals met Elise was, maar misschien is het wel wat anders dan de lettertjes van de naam en is het helemaal niet Isabelle waar ze aan gelinkt kan worden. Ben nog druk bezig met zoeken naar linkjes naar de andere kandi's.
"Leven is het meervoud van lef"

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #387 Gepost op: 2-03-2005, 15:44:55 »
Isabelle is de mol!  ::tandpastasmiley::

Ik kan nog steeds niet echt uitleggen waarom, maar toch heb ik het idee dat zij het is!
Marc-Marie is gewoon té George look-a-like, Yvon Jasper zie ik er niet voor aan om de mol te willen spelen en Lottie, tsja, die mag het dan maar gewoon niet zijn...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #388 Gepost op: 2-03-2005, 17:00:30 »
Isabelle zegt in haar commentaar op de liegopdracht dat ze de waarheid heeft verteld en eigenlijk maar één woord heeft gelogen. Dit verhaal gaat over haar bijnaam. Zou het kunnen zijn dat ze vergeleken wordt met een ander personage uit Friends dan Monica. In dat geval heeft ze inderdaad eigenlijk maar één woord gelogen.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #389 Gepost op: 2-03-2005, 17:02:04 »
Ik kan nog steeds niet echt uitleggen waarom, maar toch heb ik het idee dat zij het is!
Marc-Marie is gewoon té George look-a-like, Yvon Jasper zie ik er niet voor aan om de mol te willen spelen en Lottie, tsja, die mag het dan maar gewoon niet zijn...

Hier ben ik het helemaal mee eens  ::jaja::

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #390 Gepost op: 2-03-2005, 17:42:50 »
ghehe mm een george look a like ? qua uiterlijk maybee
qua gedrag en manier van spelen totaal niet
isabel blijft de mol :)
of yvon of lottie
heh bah
dennis for mole !

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #391 Gepost op: 2-03-2005, 17:52:50 »
marc-marie is echt het minst george look-a-like van allemaal  ::ohno::

hij is gewoon lekker marc-marie  ::ok::

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 2-03-2005, 19:02:41 »
Nav de koffer-opdracht kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat Isabelle voorkennis had mbt deze opdracht.

De mol had hulp nodig (en dat heeft zij volbracht, al is het onduidelijk wat precies haar missie was).

Ze moest dus:

1-vlak na de uitleg van Angela de anderen opjagen (hij gaat NU lopen, snel erachteraan met telefoon!, waarna Yvon, Lottie, MM en zij hard gaan rennen, alleen zij keert zich opeens razendsnel om), ook schreeuwt ze 3 keer door de opmerking van Jim heen dat de koffers gemakeerd dienen te worden qua inhoud.

2-door zich direct om te draaien nadat de anderen de deuren gepasseerd waren, kon ze terugkomen bij de koffers (waarvan de duurste de eerste was opgesteld om te kunnen pakken) en ze dus met de 3000 op pad kon. (ze zegt dat Gijs haar die gaf, maar dat was niet te zien, wel dat hij tegen haar had gezegd dat het de duurste koffer was)

3-ze moest weten dat Pete ging bellen (dat zegt ze ook duidelijk) en ze loopt zelfs 3 keer om Yvonne en Pete heen tot Pete gaat bellen, wetende dat hij dan zijn koffer zou neerzetten).

4-Ze valt (over de achterkant van de shoen van Pete) waardoor Pete haar niet kon missen (of ze Jim heeft gezien weet ik niet, maar is niet eens ondenkbaar), en heeft hiermee haar missie volbracht.

Ze kon alleen "de mol helpen" wanneer ze precies van tevoren het scenario wist, ik zou niet weten hoe ze dat anders had kunnen doen, en wat ze precies moest doen (geen geld in de pot, geld uit de pot?) is niet gezegd terwijl Jim bv een overduidelijke opdracht kreeg (maar klaarblijkelijk niet wist hoe de opdracht er precies uit ging zien).

Isabelle moet dus gedegen voorkennis hebben gehad mbt de koffertjes opdracht om daadwerkelijk te kunnen helpen, en dat kan niet via zo'n kort mole-gesprekje  ??? (je zou het hele scenario moeten doornemen)

Het vermoeden dat zij meer weet over de opdrachten blijkt ook uit het feit dat ze per sé bij "de heldere blik" opdracht wil zitten (waarom daar zo fanatiek over doen wanneer je niet weet wat die opdracht inhoudt?)

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 2-03-2005, 19:31:28 »
isabelle heb ik als tweede mol.
Ik zie haar nix verkeerd doen eigenlijk, en daarom vin ik het zo verd8!

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 2-03-2005, 19:32:30 »
Isabelle zegt in haar commentaar op de liegopdracht dat ze de waarheid heeft verteld en eigenlijk maar één woord heeft gelogen. Dit verhaal gaat over haar bijnaam. Zou het kunnen zijn dat ze vergeleken wordt met een ander personage uit Friends dan Monica. In dat geval heeft ze inderdaad eigenlijk maar één woord gelogen.

Welk personage uit Friends zou dat dan kunnen zijn?

(ze spreekt het ook wat raar uit: "munnica", geen idee waarom)

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 2-03-2005, 19:41:09 »
het zal wel phoebe zijn denk ik (vraag me niet waarom hoor gewoon een gevoel als ik iemand moet kiezen van friends)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 2-03-2005, 19:48:36 »
Nav de koffer-opdracht kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat Isabelle voorkennis had mbt deze opdracht.

De mol had hulp nodig (en dat heeft zij volbracht, al is het onduidelijk wat precies haar missie was).

Ze moest dus:

1-vlak na de uitleg van Angela de anderen opjagen (hij gaat NU lopen, snel erachteraan met telefoon!, waarna Yvon, Lottie, MM en zij hard gaan rennen, alleen zij keert zich opeens razendsnel om), ook schreeuwt ze 3 keer door de opmerking van Jim heen dat de koffers gemakeerd dienen te worden qua inhoud.

2-door zich direct om te draaien nadat de anderen de deuren gepasseerd waren, kon ze terugkomen bij de koffers (waarvan de duurste de eerste was opgesteld om te kunnen pakken) en ze dus met de 3000 op pad kon. (ze zegt dat Gijs haar die gaf, maar dat was niet te zien, wel dat hij tegen haar had gezegd dat het de duurste koffer was)

3-ze moest weten dat Pete ging bellen (dat zegt ze ook duidelijk) en ze loopt zelfs 3 keer om Yvonne en Pete heen tot Pete gaat bellen, wetende dat hij dan zijn koffer zou neerzetten).

4-Ze valt (over de achterkant van de shoen van Pete) waardoor Pete haar niet kon missen (of ze Jim heeft gezien weet ik niet, maar is niet eens ondenkbaar), en heeft hiermee haar missie volbracht.

Ze kon alleen "de mol helpen" wanneer ze precies van tevoren het scenario wist, ik zou niet weten hoe ze dat anders had kunnen doen, en wat ze precies moest doen (geen geld in de pot, geld uit de pot?) is niet gezegd terwijl Jim bv een overduidelijke opdracht kreeg (maar klaarblijkelijk niet wist hoe de opdracht er precies uit ging zien).

Isabelle moet dus gedegen voorkennis hebben gehad mbt de koffertjes opdracht om daadwerkelijk te kunnen helpen, en dat kan niet via zo'n kort mole-gesprekje  ??? (je zou het hele scenario moeten doornemen)

Het vermoeden dat zij meer weet over de opdrachten blijkt ook uit het feit dat ze per sé bij "de heldere blik" opdracht wil zitten (waarom daar zo fanatiek over doen wanneer je niet weet wat die opdracht inhoudt?)

Cosma.... ::bravo:: ::bravo::  ::bravo:: ::bravo:: Jij hebt de mol nu echt ontmaskerd, voor mij is dit echt DE doorslaggevende aanwijzing (ik heb haar de hele serie al als mol, maar toch)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 2-03-2005, 19:53:16 »
het zal wel phoebe zijn denk ik (vraag me niet waarom hoor gewoon een gevoel als ik iemand moet kiezen van friends)

Zou kunnen (al mis ik de komische noot bij Isabelle).

By the way:
Phoebe (Artemis) was de maagdelijke godin van de jacht en de Maan; tweelingzuster van Apollo.

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 2-03-2005, 19:54:22 »
Die heet toch Diana?

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 2-03-2005, 20:03:31 »
helaas hier ben ik niet in gespecialliseerd, maar ik denk niet dat isabelle de mol is maar ik denk dat ze de winnares wordt van deze serie en dat is ook geen slechte prestatie. Hoewel dat voorval op de markt (met yvon) dat vond ik toch wel vreemd, met de telefoon of foto's.. wat het nu precies was kon ik er niet uithalen..
Niets is wat het lijkt!!!!